Ja. Wel fijn dat je je intuïtie goed afgesteld hebt staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef MissJ het volgende:
Dus dat ja!
Ver bij uit de buurt blijven en hij spoort gewoon niet. Blijkbaar was mijn intuïtie erg juist en heb ik daar direct naar geluisterd. Echt een kansloos geval gewoon.
ah dat zie je al aan de brandende kruis in de tuinquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?
Kijken wat ze over Surinamers heeft te zeggen.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?
Kijken wat ze over Surinamers heeft te zeggen.![]()
Abba is tof. Moet je je niet voor schamen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, een Zweed, die van Abba heet toch ook Benny? (Waarom weet ik dit?)
Intuïtie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Wel fijn dat je je intuïtie goed afgesteld hebt staan.
Ja dit. Mijn naam is dan Ingrid Pippalotti Greta Garbo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Bella en ik komen zaterdag uit Zweden trouwens
Ik zal het mee PMen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
Benny kun je even een linkje doen ik kan het niet vinden![]()
Ik zie een match!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
De man stuurt 30 smsjes voor een vervolg date op een dag.![]()
Dat is gewoon logisch nadenken hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Zweden is het net niet bij mij, daarom een deurtje verder.
Hee 17-jarige dropveter, rustig aan he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
Ja dat is sowieso logisch nadenken, maar al vóór de date had ik een gevoel van hmm ik weet het niet hoor. En tijdens de date was het deels wel erg leuk en gezellig maar op een gegeven moment vertelde hij iets en dacht ik hmm dit is echt vreemd wel. Maar wilde over dat laatste niet te snel oordelen en hem een kans geven. Nou ja, die heeft ie dus zwaar verneukt vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
Sorry dat ik het even beter wist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee 17-jarige dropveter, rustig aan he.
He wat?quote:
waar kende je hem van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso logisch nadenken, maar al vóór de date had ik een gevoel van hmm ik weet het niet hoor. En tijdens de date was het deel wel erg leuk en gezellig maar op een gegeven moment vertelde hij iets en dacht ik hmm dit is echt vreemd wel. Maar wilde over dat laatste niet te snel oordelen en hem een kans geven. Nou ja, die heeft ie dus zwaar verneukt vandaag
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit. Mijn naam is dan Ingrid Pippalotti Greta Garbo.
op straat ontmoet, ik was aan het shoppen en hij sprak me aan en we raakte aan de praat.quote:
Mooi mens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga Bella's mama irl meemaken, ik heb nog nooit ergens zo naar uitgekeken
Als ik die uitspraken zo hoor en wat Bella wel eens verteld jaquote:
ah k. dacht ff ms via vrienden ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
op straat ontmoet, ik was aan het shoppen en hij sprak me aan en we raakte aan de praat.
Na zulke verhalen raak ik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |