SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Ja. Daar ben ik met mijn hoofd keihard tegen de glazen deur van de snackbar aangelopen.quote:
Ga lekker slapen danquote:
Ik moest gniffelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik met mijn hoofd keihard tegen de glazen deur van de snackbar aangelopen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik met mijn hoofd keihard tegen de glazen deur van de snackbar aangelopen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
Stemronde tussendoor voor de top 9??? Kijken wie het dichts in de buurt zit?
quote:
Slaap lekker, mooie meidquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hoi
oh en
Ja doei
wheheheheheh
Doe eens niet stommerTquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
Komt Django reinhardt en Jimmy Rosenberg ook?
Dat zijn toch de de opperbazen van gitaar
Aan het water in ieder geval. Het glas was megadoorzichtig (:')) en deur helemaal doorgetrokken, dus ik liep vol overtuiging tegen die deur aan. Iedereen lachen. En mijn tsjik toen ook. Meh.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan de overkant van het pontje of is het pondje? Daar woon ik
Keuzes keuzesquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar dit klinkt zo lekker.
Die eerste is van 1980, das nog zo jongquote:
Dat had ik willen zienquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan het water in ieder geval. Het glas was megadoorzichtig (:')) en deur helemaal doorgetrokken, dus ik liep vol overtuiging tegen die deur aan. Iedereen lachen. En mijn tsjik toen ook. Meh.
quote:
Hihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe eens niet stommerT
en ik ga niet slapen..
maar doei
Ik weet het maar hij is de reïncarnatie van Django en kan zelfs beter wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die eerste is van 1980, das nog zo jong
btje opgefokt, was net maar geintje hoor over titanic.quote:
Ah joh, kan toch nog wel even?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar dit klinkt zo lekker.
Ik nam je niet serieus hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
btje opgefokt, was net maar geintje hoor over titanic.
Je had moeten zien toen ik van de trap af pleurde en met mijn hoofd in het glas in lood viel. In het lood hele afdruk van mijn gelaat.quote:
Ik slaap er zelfs bijna nooit in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je opscheppen dat je bed weer eens voor wat anders is gebruikt dan erin te slapen
Waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta wel te kijken van je Fix..
Deed je...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nam je niet serieus hoor.
En nu niet doordenken.
Mja... An sich wel. Film is ook nog niet afgelopenquote:
Je bent een beetje onhandig he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had moeten zien toen ik van de trap af pleurde en met mijn hoofd in het glas in lood viel. In het lood hele afdruk van mijn gelaat.
dat had ik wel willen zien enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan het water in ieder geval. Het glas was megadoorzichtig (:')) en deur helemaal doorgetrokken, dus ik liep vol overtuiging tegen die deur aan. Iedereen lachen. En mijn tsjik toen ook. Meh.
Doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zal ik nog draaien van 1 tot 2 of niet, hmmm
Yayquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... An sich wel. Film is ook nog niet afgelopen.
Wees blij dat ze je niet serieus nam, want die monster cock van een voorbind dildo zou je uitscheurenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nam je niet serieus hoor.
En nu niet doordenken.
Ja draaien dwerg anders ga ik op je zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zal ik nog draaien van 1 tot 2 of niet, hmmm
Jij bent gewoon niets gewendquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je niet serieus nam, want die monster cock van een voorbind dildo zou je uitscheuren
dat is toch schattigquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent een beetje onhandig he?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je niet serieus nam, want die monster cock van een voorbind dildo zou je uitscheuren
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja draaien dwerg anders ga ik op je zitten
Valt 't op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent een beetje onhandig he?
He ik sla je met een negerzoen hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja draaien dwerg anders ga ik op je zitten
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
He ik sla je met een negerzoen hoor!
Dat is idd wel schrikken dan! Hoezo? Is je ene oog slecht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Valt 't op?
Want ik had toen wel mazzel. Glasscherven in mijn wenkbrauw, ooglid, pols enzo.
Maar niet in mijn oog. Was wel mijn goede oog waar het om ging.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawohlquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samzz kun je mij op het rooster zetten van 1 tot 2? Genre: Rock / Metal
Ja. Soms dwaalt 'ie ook af, dan moet ik 'm corrigeren. Maar ik heb gewoon multifocus!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is idd wel schrikken dan! Hoezo? Is je ene oog slecht?
Neeeeeeequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die kan jij helemaal niet optillen, daarom doe je aan fitnessquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Soms dwaalt 'ie ook af, dan moet ik 'm corrigeren. Maar ik heb gewoon multifocus!
Ik zal vooral rock draaien, ook oldies. Nog een verzoekje?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Die kan jij helemaal niet optillen, daarom doe je aan fitness
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na twee uurquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef DeRakker. het volgende:
Is er nog ruimte vanavond om te draaien?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik doe tegenwoordig bankdrukken met m'n leuning, 20kg
Die fotoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
7: Duane Allman (Allman Brothers)
Meesterlijke gitarist die vooral in de USA op handen wordt gedragen. Typische Southern Rock gitarist, broeierige blues is zijn ding.
[ afbeelding ]
Mooie snorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
7: Duane Allman (Allman Brothers)
Meesterlijke gitarist die vooral in de USA op handen wordt gedragen. Typische Southern Rock gitarist, broeierige blues is zijn ding.
[ afbeelding ]
Nee joh gewoon draaien wat jij wil.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal vooral rock draaien, ook oldies. Nog een verzoekje?
Die kan me gestolen worden, jij gaat vast en ik kom er zo aan, einde discussie dame!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat vind WT niet goed geloof ik
Blijf trouw aan je Tornadotje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat vind WT niet goed geloof ik
Rawrquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan me gestolen worden, jij gaat vast en ik kom er zo aan, einde discussie dame!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan me gestolen worden, jij gaat vast en ik kom er zo aan, einde discussie dame!
You know I like itquote:
dominante jofuquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij bent daarna aan de beurt!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij bent daarna aan de beurt!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goedzo, misschien leer je er nog wat van..
nee sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijf je wel posten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee joh gewoon draaien wat jij wil.Er zijn meer hardrock \ metal fans dus dan luister ik mn eigenes muziekjens wel.
Ah jammer Joof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee sorry![]()
WT en ik gaan nog even Doner eten dan gaan we lekker slapen
Eigenlijk nietquote:
Ik lachte niet, had meer iets van: "beetje jammer, die opmerking"quote:
Ik zei einde discussie! En nu opschieten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee sorry![]()
WT en ik gaan nog even Doner eten dan gaan we lekker slapen
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.quote:
Och, ik moet die kunnen maken. Ik houd van metal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
[..]
Ik lachte niet, had meer iets van: "beetje jammer, die opmerking"
Wie had het over kaarten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.
Eenentwintigen kan je toch wel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.
Ibanez RG right?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef ValHallen het volgende:
6: Jimmy Page (Led Zeppelin)
Gitaargod. Een van de vele.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei einde discussie! En nu opschieten!
Ik kan niet kaartenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eenentwintigen kan je toch wel?Makkelijkste kaartspel dat er bestaat!
Wat is 21'en nog meer danquote:
* heloef steekt een handje op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
zijn er trouwens wel mensen die hiphop/ dance leuk vinden?
omdat ik hier alleen metal/gitaar/classic enz zie
Dan heb je 't rooster niet goed bekekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
ik, ik kan genieten van bijna alle genresquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
Wij vinden alles leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef DeRakker. het volgende:
Dat ga ik je lerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet kaarten.
[..]
Wat is 21'en nog meer dan.
Pff in de rock of metal ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een verzoekje voor straks Stiffler?
quote:
Vertel eens wat 't is, kan ik me mentaal voorbereidenquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je 't rooster niet goed bekeken. Maar, ja. Alles is welkom.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ik, ik kan genieten van bijna alle genres
ooh gelukkigquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik post niet zo lang meer.Moet morgen werken.
Vecht voor je wijffie, WT!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thou hath invoked the captains ire.
[ afbeelding ]
Heb wel zin aan Don't Fear the Reaper van Blue Oyster Cultquote:
Neuh, das niet nodig, het is niet zo moeilijk..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat 't is, kan ik me mentaal voorbereiden.
Denk jij dat ik al die namen onthoud?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees jij eens de OP in t marathon topic.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Viro het volgende:
omg word door neefje gebeld met een hele stomme vraag
Hij weet niet hoe hij zijn auto van de stuur slot moet halen, hij krijgt zijn auto niet gestart. Erge is dat hij al 2 jaar in dezelfde auto rijd![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thou hath invoked the captains ire.
[ afbeelding ]
Ah die heb ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb wel zin aan Don't Fear the Reaper van Blue Oyster Cult
Zippy naar je sturen ?quote:
All1 de zekerheidjes zijn zeker te onthouden en ik weet ook nog veel van de misschieners dus dat kan jij ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk jij dat ik al die namen onthoud?.
Wil ik dat?quote:
Keal, je kent dat nummer toch welquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Doe eens wat bekenders
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Mannen en mooie vrouw, ik ga slapen. Fijne avond nog en tot over een aantal uurtjes![]()
.
Nee, zei bel de ANWB ik kom niet meer naar buiten. Ben nu in mijn pyjama.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat zei je. als je je stuur nu iets draait en dan start
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Mannen en mooie vrouw, ik ga slapen. Fijne avond nog en tot over een aantal uurtjes![]()
.
Speel je zelf ook? Zo ja, welke stijl?quote:
Ehm ik heb alleen andere van Tenacious Dquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Keal, je kent dat nummer toch wel
Maar anders... Tenacious D - The Metal
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, zei bel de ANWB ik kom niet meer naar buiten. Ben nu in mijn pyjama.
Ik sms heb straks wel
Ook goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm ik heb alleen andere van Tenacious D
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En? Je bent nogsteeds bij mij in dienst!
Welterusten schattiequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
.
Weltrusten Sammie Babyquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
.
truste lieverdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal nergens in dienstJa bij de Rabobank
WT helpIk word aangevallen door een boze meneer
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
Zal ik ook maar eens vroeg gaan slapen
Neequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
Ik speel nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Speel je zelf ook? Zo ja, welke stijl?
en ik maar denken t dat alleen vrouwen vakantielijstjes makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
onee fuck eerst een lijstje maken met wat ik meeneem op vakantie![]()
Morgen laatste dag dat ik dingen kan kopen.
Heb het over deze solo dude!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat het heel erg meurt
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik maar denken t dat alleen vrouwen vakantielijstjes maken
ik ga op reis naar ________ en neem mee:quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
onee fuck eerst een lijstje maken met wat ik meeneem op vakantie![]()
Morgen laatste dag dat ik dingen kan kopen.
Ik pleur wat sokken, ondergoed en t-shirts in een rugzak en ik ga weg.quote:
Ja. Ziet er zo uit:quote:
niet eens een broek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik pleur wat sokken, ondergoed en t-shirts in een rugzak en ik ga weg.
jij neemt bier mee op vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. Ziet er zo uit:
• Bier
• Meer bier
• Condooms
• Sigaretten
• Nog meer bier
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Janquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij neemt bier mee op vakantie
Je UI, ik wil yvone strahovski terug (hoe je haar naam ook schijft)quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Jan
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Jan
zonnebrand?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je UI, ik wil yvone strahovski terug (hoe je haar naam ook schijft)
ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je toch wel op locatie aanschaffen?
Je komt alleen terug met 20 kilo bij elkaar geshoptquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nou ik ben denk ik geen echte vrouw
Wat rokjes en topjes, ondergoed en slippers, toiletspullen en klaar.
Mijn koffer is echt altijd maar iets van 10 kilo ofzo
HPquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet nu pas waar Bella haar naam vandaan heeft
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Condooms? Sigaretten? Chlamydia pillen?quote:
Nope ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je komt alleen terug met 20 kilo bij elkaar geshopt
iets met autist op fokquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]De 1ste die het opvalt. Nah, Elisha is mooier
Ik kwam daar ook pas afgelopen zondag achter hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, basgitaristen had ik met niet op ingesteld. Primus man... veel geluisterd vroeger!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
3: Les Claypool (Primus)
Beste basgitarist ooit. Zo goed dat zijn band Primus volledig is gefocust rondom de basgitaar. Knettergek en live bizar goed. De genialiteit spat van de muziek af.
[ afbeelding ]
Ik ja, terwijl ik de boeken gelezen hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Wait wutt hebben jullie pas net de link gelegd met HP en Bellatrix (username)? Heel slecht van jullie
I know.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Wait wutt hebben jullie pas net de link gelegd met HP en Bellatrix (username)? Heel slecht van jullie
Ik heb geen idee wie Bellatrix is in HPquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Epic fail jofu, epicquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ja, terwijl ik de boeken gelezen heb
tja wat moet ik zeggen dan fail, you fail stifflerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
I know.
Toen ik bij de film zat ging er pas een lampje branden
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Bellatrix is in HP
Ik faal wel in meer dingenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Epic fail jofu, epic
[..]
tja wat moet ik zeggen dan fail, you fail stiffler
Leuk kiekje welquote:
Zeker wetenquote:
Sowieso BB King anders doe ik em watquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Dan heb je nog maar 2 plekken...
Eric Clapton / BB KIng / gitarist van Korn / Sting / bassist Level 42?... wat zal t zijn?
Tommy Emmanuel bedoel je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Clapton op 1 kan gewoon niet anders..
Idd en eigenlijk moeten Kirk Hammet & Mark Knopfler ook in de Top 3.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Clapton op 1 kan gewoon niet anders..
Wat doe je dan nog hier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut ik zou om 0:00 uur gaan slapen
Het is 2 uur gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut ik zou om 0:00 uur gaan slapen
UBERBAAS!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
2: B.B King
Bluesgod. Vraag maar aan Morph
[ afbeelding ]
Knetter?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was even aan het dm'en met iemand
De heldquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
2: B.B King
Bluesgod. Vraag maar aan Morph
[ afbeelding ]
Nee dat ga ik siewosie niet reddenquote:
hij heeft ze liever ranzig & vies dan schoon & lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Morpheus2002: wat heb jij trouwens een ranzige verscherping of resizing op je UI zitten. Ik walg ervan.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat ga ik siewosie niet redden
En zeker niet de muziek die jij gaat draaien
Ik ga zo lekker slapen, wekker lekker vroeg, zonnebankje, en dan even opruimen hier in huis en dan even gamen denk ik
Whut?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Morpheus2002: wat heb jij trouwens een ranzige verscherping of resizing op je UI zitten. Ik walg ervan.
Jij ook al een andere UIquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
hij heeft ze liever ranzig & vies dan schoon & lekker
Hehe mja het wordt wel wat hard, zeker het beginquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kent me toch
Ik vind het al knap dat ik de show van LoLa heb geluisterd
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe mja het wordt wel wat hard, zeker het begin
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:57 schreef ValHallen het volgende:
1: Eric Clapton (Derek and the Dominos, Cream, Solo)
Nog grotere BluesgodMr. Slow Hand, de gitarist die rustig een peuk opstak tijdens een flitsende solo. Voor mij zonder twijfel de beste ooit.
[ afbeelding ]
Dit was hem dan weer. Bedankt voor het luisteren en tot de volgende themashow!
Mijn DM is anders aardig leegquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was even met WT aan het DM'en
En met nog een paar anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |