Vecht voor je wijffie, WT!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thou hath invoked the captains ire.
[ afbeelding ]
Heb wel zin aan Don't Fear the Reaper van Blue Oyster Cultquote:
Neuh, das niet nodig, het is niet zo moeilijk..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat 't is, kan ik me mentaal voorbereiden.
Denk jij dat ik al die namen onthoud?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees jij eens de OP in t marathon topic.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Viro het volgende:
omg word door neefje gebeld met een hele stomme vraag
Hij weet niet hoe hij zijn auto van de stuur slot moet halen, hij krijgt zijn auto niet gestart. Erge is dat hij al 2 jaar in dezelfde auto rijd![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thou hath invoked the captains ire.
[ afbeelding ]
Ah die heb ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb wel zin aan Don't Fear the Reaper van Blue Oyster Cult
Zippy naar je sturen ?quote:
All1 de zekerheidjes zijn zeker te onthouden en ik weet ook nog veel van de misschieners dus dat kan jij ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk jij dat ik al die namen onthoud?.
Wil ik dat?quote:
Keal, je kent dat nummer toch welquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Doe eens wat bekenders
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Mannen en mooie vrouw, ik ga slapen. Fijne avond nog en tot over een aantal uurtjes![]()
.
Nee, zei bel de ANWB ik kom niet meer naar buiten. Ben nu in mijn pyjama.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat zei je. als je je stuur nu iets draait en dan start
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Mannen en mooie vrouw, ik ga slapen. Fijne avond nog en tot over een aantal uurtjes![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |