Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik maar denken t dat alleen vrouwen vakantielijstjes maken
ik ga op reis naar ________ en neem mee:quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
onee fuck eerst een lijstje maken met wat ik meeneem op vakantie![]()
Morgen laatste dag dat ik dingen kan kopen.
Ik pleur wat sokken, ondergoed en t-shirts in een rugzak en ik ga weg.quote:
Ja. Ziet er zo uit:quote:
niet eens een broek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik pleur wat sokken, ondergoed en t-shirts in een rugzak en ik ga weg.
jij neemt bier mee op vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. Ziet er zo uit:
• Bier
• Meer bier
• Condooms
• Sigaretten
• Nog meer bier
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Janquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij neemt bier mee op vakantie
Je UI, ik wil yvone strahovski terug (hoe je haar naam ook schijft)quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Jan
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duh in het buitenland hebben ze geen Hertog Jan
zonnebrand?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je UI, ik wil yvone strahovski terug (hoe je haar naam ook schijft)
ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je toch wel op locatie aanschaffen?
Je komt alleen terug met 20 kilo bij elkaar geshoptquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nou ik ben denk ik geen echte vrouw
Wat rokjes en topjes, ondergoed en slippers, toiletspullen en klaar.
Mijn koffer is echt altijd maar iets van 10 kilo ofzo
HPquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet nu pas waar Bella haar naam vandaan heeft
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Condooms? Sigaretten? Chlamydia pillen?quote:
Nope ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je komt alleen terug met 20 kilo bij elkaar geshopt
iets met autist op fokquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]De 1ste die het opvalt. Nah, Elisha is mooier
Ik kwam daar ook pas afgelopen zondag achter hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, basgitaristen had ik met niet op ingesteld. Primus man... veel geluisterd vroeger!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
3: Les Claypool (Primus)
Beste basgitarist ooit. Zo goed dat zijn band Primus volledig is gefocust rondom de basgitaar. Knettergek en live bizar goed. De genialiteit spat van de muziek af.
[ afbeelding ]
Ik ja, terwijl ik de boeken gelezen hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Wait wutt hebben jullie pas net de link gelegd met HP en Bellatrix (username)? Heel slecht van jullie
I know.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Wait wutt hebben jullie pas net de link gelegd met HP en Bellatrix (username)? Heel slecht van jullie
Ik heb geen idee wie Bellatrix is in HPquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Epic fail jofu, epicquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ja, terwijl ik de boeken gelezen heb
tja wat moet ik zeggen dan fail, you fail stifflerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
I know.
Toen ik bij de film zat ging er pas een lampje branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |