dominante jofuquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan me gestolen worden, jij gaat vast en ik kom er zo aan, einde discussie dame!
Oh ja joh?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij bent daarna aan de beurt!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij bent daarna aan de beurt!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goedzo, misschien leer je er nog wat van..
nee sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan me gestolen worden, jij gaat vast en ik kom er zo aan, einde discussie dame!
Blijf je wel posten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee joh gewoon draaien wat jij wil.Er zijn meer hardrock \ metal fans dus dan luister ik mn eigenes muziekjens wel.
Ah jammer Joof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee sorry![]()
WT en ik gaan nog even Doner eten dan gaan we lekker slapen
Eigenlijk nietquote:
Ik lachte niet, had meer iets van: "beetje jammer, die opmerking"quote:
Ik zei einde discussie! En nu opschieten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee sorry![]()
WT en ik gaan nog even Doner eten dan gaan we lekker slapen
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.quote:
Och, ik moet die kunnen maken. Ik houd van metal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
[..]
Ik lachte niet, had meer iets van: "beetje jammer, die opmerking"
Wie had het over kaarten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.
Eenentwintigen kan je toch wel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je me leren. Ik kan niet kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |