Ik zou even gaan freubelen eromquote:
Kusjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
ja ik ben echt weg. Bier feesten en vrouwen. Tot morgen. Hou van jullie
Awwwquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
Die hoeft niks te wetenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
Pics.quote:
Van Marvin ga je vanzelf freubelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
er wordt niks gefreubeld luister naar mijn pareltjes die ik verdorrie voor jullie post
Jij bent een veel te jonge, knappe mevrouw om te freubelen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid was dat. Niet specifiek ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat, waarom kan ik niet freubelen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent een veel te jonge, knappe mevrouw om te freubelen!
Live vanaf de bank geef ik Crees een kusje terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
live vanaf de kermis geef ik kally omdatappel en toverheks een kusje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Haha, ga lekker feesten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
nou deze he, als ik het intro hoor maakt niet uit hoe vaak wordt ik helemaal warm van binnen zo gaaf intro pppffttttttquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat knap helemaal eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent een veel te jonge, knappe mevrouw om te freubelen!
Ga es weg!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Dan doe ik de rest wel...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
O ja die blijft geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou deze he, als ik het intro hoor maakt niet uit hoe vaak wordt ik helemaal warm van binnen zo gaaf intro pppfftttttt
Live vanuit Mooi Amsterdam geef ik jou een kusje terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Niet dat het wat betekend..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat, waarom kan ik niet freubelen?
Wacht, freubelen in welke context precies?
Wel bedankt, though.
Pleonasmequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Live vanuit Mooi Amsterdam geef ik jou een kusje terug
Waarom is het dan geen dupo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, want duo, trio, quatro, quintet, sextet, septet, octet en nonet..
zo uit mn hoofd
Jammer, wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid was dat. Niet specifiek ik.
Hoera.quote:
Zo erg ja?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet dat het wat betekend..
ik heb toch geen verstand van vrouwen![]()
Paradox.quote:
Kan gebeuren.quote:
quote:
Ik las duploquote:
first second, dus dan zou de rest zijn... third fourth fifth sixth seventh eighth ninth tenth eleventh twelfthquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, want duo, trio, quatro, quintet, sextet, septet, octet en nonet..
zo uit mn hoofd
STFU!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
first second, dus dan zou de rest zijn... third fourth fifth sixth seventh eighth ninth tenth eleventh twelfth
quote:
Zoiets had ik al door ja. Maar daardoor kun je vrouwen nog wel snappen, toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mehhh...
Ik ben van "de verkeerde kant"
Dan zou het ook thipo moeten zijn ipv tripoquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
first second, dus dan zou de rest zijn... third fourth fifth sixth seventh eighth ninth tenth eleventh twelfth
Goed puntquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan zou het ook thipo moeten zijn ipv tripo
Goed plan. Ik moet dat ook eens doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat ik weer vroeg naar bed ga vanavond
Ik ben zo in touch met mn feminninside!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik al door ja. Maar daardoor kun je vrouwen nog wel snappen, toch?
Niet dat ik zeg dat alle mannen die op mannen vallen een stapje dichter bij de vrouw staan en ze daardoor beter zouden moeten begrijpen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben zo in touch met mn feminninside!
Uhhh rightquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:
Hehe, I see, I see.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En snappen doe ik vrouwen niet hoor..
Maar ik zie idd wel of ze lekker of geil zijn, ja
Dankjewel!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat ik weer vroeg naar bed ga vanavond
quote:
Ik welquote:
quote:
Snel, een komkommer!quote:
Ha-lo Ka-ly met een pla-nk in je r-ug.quote:
Schat dat zeg je al 3 weken en je zit er meestal tot half 3 ofzoquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ha-lo Ka-ly met een pla-nk in je r-ug.
Geen idee. Het was de komkommer waar de douane van stond te kijken.quote:
Oh, wacht. Dat is ook incrowd.quote:
hallo mede-nieuweling.quote:
Dat valt wel meequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat dat zeg je al 3 weken en je zit er meestal tot half 3 ofzo
Ja ik ook dus dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
Heel deze week al vroeg naar bed gegaan
Nee, er is meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig sc's die zo incrowd zijn als deze.
Wat wil je met al die inteelt hierquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
whehehehe. Ik moet goed uitrusten voor de meetquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook dus dat weet ik dan weer niet
En sommige nemen incrowd heel letterlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja stelletjes en vriendschappen, dat wil welquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima, al lees ik net weer dit bericht: Politie Japan voorbereid op protest dolfijnenjachtquote:
quote:
The Cove.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, al lees ik net weer dit bericht: Politie Japan voorbereid op protest dolfijnenjacht
En dat is echt een heel smerig bloedbad, ooit een docu van gezien. bah
Brrr. En dolfijn is niet eens super lekker of zo. Idem met walvis. Sorry, had to try.quote:
Hayashiquote:
Ik zou dat nooit proberen, denk ik. Maar echt fucking zielig ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brrr. En dolfijn is niet eens super lekker of zo. Idem met walvis. Sorry, had to try.
trusten heksjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
dag lieffies ga nog even muziek opzoeken tot morgen en slaap lekker
Veel plezier en slaap lekker!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Truste Heksquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Rund eet ik ook, niet veel minder zielig. Maar dat standpunt zal ik nooit van japanners snappen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit proberen, denk ik. Maar echt fucking zielig ja.
Ja, maarja. Hoe die beesten geslacht werden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rund eet ik ook, niet veel minder zielig. Maar dat standpunt zal ik nooit van japanners snappen.
Hoezo specifiek met een rode stip erop?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
Japanse koikarpers met een rode stip op z'n voorhoofd.
Hindoeistische koi's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
Die hier in Nl als een elite vis wordt behandeld en daar krijgen ze gewoon vreten van de toeristenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
Vlag van Japan. Vissen met die stip zijn like 121927361 keer zoveel waard als gewone. Heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo specifiek met een rode stip erop?
Blauwe stip. Blubblub.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo specifiek met een rode stip erop?
Op die manier!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vlag van Japan. Vissen met die stip zijn like 121927361 keer zoveel waard al gewone. Heb ik me laten vertellen.
Nee we posten teveel in radio denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten? Blijkbaar horen we er niet meer bij.
En ze smaken ook lekkerder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vlag van Japan. Vissen met die stip zijn like 121927361 keer zoveel waard als gewone. Heb ik me laten vertellen.
Kawaiiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Verder heb ik vrij weinig met dieren.
Op poezen na,.
Je zegt er tegenwoordig eerder goedemorgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we posten teveel in radio denk ik
Kom gaan we huilen, linker of rechterhoek?
Sorry, zat in radio.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Doei Apfeltjequote:
Ik pak het topic wat boven in mijn actieve topics staat en werkt het zo af naar benedenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt er tegenwoordig eerder goedemorgen
Nothing special, ik heb niet eens een pyjama. Oh, tmi.quote:
Doeiquote:
Ik ook niet !quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nothing special, ik heb niet eens een pyjama. Oh, tmi.
Samen slapen?quote:
Je werkt af?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pak het topic wat boven in mijn actieve topics staat en werkt het zo af naar beneden
Hoeren, zo worden we gezien!quote:
Goomsterquote:
He, woord omhoog!quote:
Ja hequote:
Als die die dure koffiebonen ook kan uitschijten heb je dat er zo uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he!
Volgens mij ook vreselijk duur,.
Pick me, pick me, ik ben een makkelijke target!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, die kat is lelijk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik denk van wel, een echte raskatquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he!
Volgens mij ook vreselijk duur,.
1893 belde,quote:
Even vragen voor mijn verjaardagquote:
Awww how cutequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Mensen die koffie drinken en dit er voor over hebbenquote:
bwhahahahah moordgrap!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1893 belde,.
[..]
Even vragen voor mijn verjaardag [ afbeelding ].
Kut Kate, ze had Leo makkelijk op zich kunnen trekken aan het eindquote:
Het lijkt op een beertjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar, ze wilde die Italiaan gewoon verdrinken zodat de heel die klok voor zichzelf had.!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Kut Kate, ze had Leo makkelijk op zich kunnen trekken aan het eind
quote:
Hmm, zo had ik het nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet waar, ze wilde die Italiaan gewoon verdrinken zodat de heel die klok voor zichzelf had.!
Een Italiaan rond deze tijd is verdacht. Maffia.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trek in Pistache ijs van de Italiaan die hier rijdt
Die mafkees rijdt op de gekste momentenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Italiaan rond deze tijd is verdacht. Maffia.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]Niet opeens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
No way!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Hoax complot van de vakbondsleden en de Bolsjewieken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij was het best een donderslag bij heldere hemel, toen c_a het me vertelde.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was niet opeens homo hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij was het best een donderslag bij heldere hemel, toen c_a het me vertelde.
Mooi weer 2 uur van je leven niet verspildquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKEN
Hitler gaat dood in Der Untergang.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKEN
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
Idd, nu heb ik meer tijd om te fokkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi weer 2 uur van je leven niet verspild
Dubbelklik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
En tyft eens op met die spoilers, die zijn even voor mij en c_a en ik klik me zo een hernia.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Van de bank valtYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
*siepje weer op de bank zet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
Whehehehe hou opquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik vond het al zo raar dat Ian hier steeds bleef slapen enzo
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Zeg maar om die blonde JA JOHquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe hou op
Rob vraagt waarom ik zou keihard zit te lachen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ja lach jij maar, weet je hoe gek ineens een vent in je bed?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]Daar is niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
No fucking way, heb je haar wel eens gezien?
no offence hoor maar....
[..]'Een beetje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel erotisch. Af en toe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach jij maar, weet je hoe gek ineens een vent in je bed?
Wat een slechte vraag aan een hetero manOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
no offence hoor maar....
En ook zo lekker happenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
no offence hoor maar....
In geen geval met haar gelinkt worden zeg maar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde het voor de zekerheid even ontkrachten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]*popcorn pakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet nog ergens in den skyps staanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Heeft niemand die foto opgeslagen? Die met hevige scheurbuik in bad?
ff zoeken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Dat zou serieus een optie zijn. Of celibaat verder leven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop voor hans dat als aidsbuik laatste vrouw op wereld is, hij homo word!
Helaasquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
NEEEE BENNYquote:
Lekker freubelen met jezelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou serieus een optie zijn. Of celibaat verder leven.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..][img]Zij is we leuk, alleen jammer dat ze heel de avond knock-out heeft gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze woont wel in de buurt toch
[/img]
Dat is een foto geen spoilerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=Zij is we leuk, alleen jammer dat ze heel de avond knock-out heeft gelegen :P Ze woont wel in de buurt toch O+]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb met die foto mijn kamer behangen.
Doe eens DM.quote:
Posten en anders DM plz.quote:
Ijs op mijn schermquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Voor het horror effect, clowns deden het niet meer voor je zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Die clown lag bij het oud vuil. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor het horror effect, clowns deden het niet meer voor je zeker?
Goed plan ja, postenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor het horror effect, clowns deden het niet meer voor je zeker?
Ik snap hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die clown lag bij het oud vuil. Zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |