Sorry, zat in radio.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we posten teveel in radio denk ik
Kom gaan we huilen, linker of rechterhoek?
quote:
Doei Apfeltjequote:
Ik pak het topic wat boven in mijn actieve topics staat en werkt het zo af naar benedenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt er tegenwoordig eerder goedemorgen
Nothing special, ik heb niet eens een pyjama. Oh, tmi.quote:
Doeiquote:
Ik ook niet !quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nothing special, ik heb niet eens een pyjama. Oh, tmi.
Samen slapen?quote:
Je werkt af?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pak het topic wat boven in mijn actieve topics staat en werkt het zo af naar beneden
Hoeren, zo worden we gezien!quote:
Goomsterquote:
He, woord omhoog!quote:
Ja hequote:
Als die die dure koffiebonen ook kan uitschijten heb je dat er zo uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he!
Volgens mij ook vreselijk duur,.
Pick me, pick me, ik ben een makkelijke target!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we posten teveel in radio denk ik
Kom gaan we huilen, linker of rechterhoek?
Wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, die kat is lelijk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik denk van wel, een echte raskatquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he!
Volgens mij ook vreselijk duur,.
1893 belde,quote:
Even vragen voor mijn verjaardagquote:
.
Awww how cutequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Mensen die koffie drinken en dit er voor over hebbenquote:
bwhahahahah moordgrap!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1893 belde,.
[..]
Even vragen voor mijn verjaardag [ afbeelding ].
Kut Kate, ze had Leo makkelijk op zich kunnen trekken aan het eindquote:
Het lijkt op een beertjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar, ze wilde die Italiaan gewoon verdrinken zodat de heel die klok voor zichzelf had.!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Kut Kate, ze had Leo makkelijk op zich kunnen trekken aan het eind
quote:
Hmm, zo had ik het nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet waar, ze wilde die Italiaan gewoon verdrinken zodat de heel die klok voor zichzelf had.!
Een Italiaan rond deze tijd is verdacht. Maffia.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trek in Pistache ijs van de Italiaan die hier rijdt
Die mafkees rijdt op de gekste momentenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Italiaan rond deze tijd is verdacht. Maffia.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]Niet opeens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
No way!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Hoax complot van de vakbondsleden en de Bolsjewieken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij was het best een donderslag bij heldere hemel, toen c_a het me vertelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |