quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was niet opeens homo hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij was het best een donderslag bij heldere hemel, toen c_a het me vertelde.
Mooi weer 2 uur van je leven niet verspildquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKEN
Hitler gaat dood in Der Untergang.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GODVER HOEF IK DIE FILM OOK NIET MEER TE KIJKEN
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, nu heb ik meer tijd om te fokkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi weer 2 uur van je leven niet verspild
Dubbelklik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
En tyft eens op met die spoilers, die zijn even voor mij en c_a en ik klik me zo een hernia.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Van de bank valtYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
*siepje weer op de bank zet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee echt?
* Van de bank valt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
Whehehehe hou opquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik vond het al zo raar dat Ian hier steeds bleef slapen enzo
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik vond het al zo raar dat Ian hier steeds bleef slapen enzo
Zeg maar om die blonde JA JOHquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe hou op
Rob vraagt waarom ik zou keihard zit te lachen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |