quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat, waarom kan ik niet freubelen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent een veel te jonge, knappe mevrouw om te freubelen!
Live vanaf de bank geef ik Crees een kusje terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
live vanaf de kermis geef ik kally omdatappel en toverheks een kusje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Haha, ga lekker feesten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
nou deze he, als ik het intro hoor maakt niet uit hoe vaak wordt ik helemaal warm van binnen zo gaaf intro pppffttttttquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat knap helemaal eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent een veel te jonge, knappe mevrouw om te freubelen!
Ga es weg!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Dan doe ik de rest wel...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
O ja die blijft geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou deze he, als ik het intro hoor maakt niet uit hoe vaak wordt ik helemaal warm van binnen zo gaaf intro pppfftttttt
Live vanuit Mooi Amsterdam geef ik jou een kusje terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Niet dat het wat betekend..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat, waarom kan ik niet freubelen?
Wacht, freubelen in welke context precies?
Wel bedankt, though.
Pleonasmequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Live vanuit Mooi Amsterdam geef ik jou een kusje terug
Waarom is het dan geen dupo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, want duo, trio, quatro, quintet, sextet, septet, octet en nonet..
zo uit mn hoofd
Jammer, wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid was dat. Niet specifiek ik.
Hoera.quote:
Zo erg ja?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet dat het wat betekend..
ik heb toch geen verstand van vrouwen![]()
Paradox.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |