Doe de fuck doe je datquote:
10 miljoen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ari_zahav het volgende:
Ik ben de 1 miljoen km al voorbij
Is er nog een 2e objective voor dit spel?
goed schip maken, de beste schepen zijn simpelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Doe de fuck doe je dat![]()
Ik haal net 3km
Op deze manier zou je ook terug moeten kunnen komen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Succesvolste maanlanding tot dusver was feitelijk een one way ticket![]()
[ afbeelding ]
Ah, die configuratie zal ik zometeen eens uitproberen (vooral die vleugels als landingsstel inzetten) ... !quote:Op zondag 22 april 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op deze manier zou je ook terug moeten kunnen komen.
Paar dagen geleden voor het eerst deze game gespeeldquote:
quote:
Die gezichtjes hier ook.. alleen die rechter heeft door dat ze nooit meer levend van de maan af zullen komenquote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Succesvolste maanlanding tot dusver was feitelijk een one way ticket![]()
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef MissionPhailed het volgende:
De capsule aanklikken en omhoog scrollen.
en ook nog genoeg fuel! hoe doe je dat eigenlijk? ik ben blij als ik de dampkring uit komquote:Op maandag 23 april 2012 16:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, eindelijk een fatsoenlijke maanlanding![]()
[ afbeelding ]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en ook nog genoeg fuel! hoe doe je dat eigenlijk? ik ben blij als ik de dampkring uit kom
even proberenquote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !
Mijn terugreis ging trouwens de mist in. Steeg op vanaf het maanoppervlakte en gaf zodanig gas dat mijn baan bijna linea recta terug naar de aarde ging. Helaas haalde de maan me weer in met zijn zwaartekrachtveld en slingerde me het zonnestelsel uit![]()
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.quote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !
Mijn terugreis ging trouwens de mist in. Steeg op vanaf het maanoppervlakte en gaf zodanig gas dat mijn baan bijna linea recta terug naar de aarde ging. Helaas haalde de maan me weer in met zijn zwaartekrachtveld en slingerde me het zonnestelsel uit![]()
dan zit je dus te verquote:Op maandag 23 april 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.
[ afbeelding ]
Ja, die cirkel wordt versneld langer met plankgas. Zal wel één of andere wiskundige feit achter zitten waarvan ik niets snapquote:Op maandag 23 april 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.
[ afbeelding ]
ja, komt door "traagheid" desto meer snelheid desto langer de zwaartekracht van de aarde nodig heeft om je terug te kunnen trekken. Reken hierbij dat die ook nog minder wordt per afstand van de aarde en zo heb je al snel een te grote baanquote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, die cirkel wordt versneld langer met plankgas. Zal wel één of andere wiskundige feit achter zitten waarvan ik niets snapIk geef altijd eerst volgas en - onderwijl de routeplanner controlerend - geleidelijk gas terugnemen ... !
Misschien even gas geven in precies de tegenovergestelde richting, klein bietje is voldoende om die baan weer wat in te dammen.
Ohja, klinkt logisch ookquote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, komt door "traagheid" desto meer snelheid desto langer de zwaartekracht van de aarde nodig heeft om je terug te kunnen trekken. Reken hierbij dat die ook nog minder wordt per afstand van de aarde en zo heb je al snel een te grote baan
Je doet je naam wel eer aanquote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik heb betaald, maar vind nergens een download knop ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja en nee. De nieuwste versie van het spel kan ook, maar dan tegen betaling van 15 dollar.
Heb trouwens voor 't eerst een maanretourtje volbracht.Vooral de landing op de maan is riskant, heb al enkele keren gehad dat ik landde op een berg. Vervolgens schoof m'n schip naar beneden waardoor een landingsvleugel afbrak, en een noodstart gemaakt moest worden. Uiteraard drukte ik dan zodanig de toetsen in dat die raket feitelijk een soort voetzoeker werd.
Oei, heb tot dusver alleen de verouderde demo gedownload dus kan je niet verder helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb betaald, maar vind nergens een download knop ofzo
Kan je trouwens het formaat van het scherm aanpassen ergens?
Als je gewoon de tutorial volgt kom je al op 7000 meter volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Ik krijg dat ding niet eens van de grond
fotoshop, jebediah lacht altijd!quote:
Heb je ook een volledige versie dan? Of kon je ook alleen de demo downloaden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Maanvis het volgende:
geniaal spelleke dit. ik heb 'm ook betaald, al een tijdje geleden vlak voordat de maanmissies beschikbaar waren.
Nieuwe maanmissie was helaas een zeperd; net boven het maanoppervlakte stootte ik een aantal nog brandende raketten af en zette de daling voort. Helaas kwam één van die afgeworpen raketten ineens mijn richting opgeknald en vernielde mijn briljante ruimteschip.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Nieuwe maanmissie begint niet vlekkeloos; gare baan rond de aarde. Valt nog wel op te lossen want d'r is nog zat brandstof.![]()
[ afbeelding ]
is mij tot op heden to enog niet geluktquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je eigenlijk ook bij de zon komen?
Kan wel, maar momenteel is 't alleen een 2D-projectie volgens de makers, dus d'r hangt nog niet werkelijk een zon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je eigenlijk ook bij de zon komen?
ik heb de alpha versie. er is nog geen volledige versie bij mijn wetn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb je ook een volledige versie dan? Of kon je ook alleen de demo downloaden?
Is alpha anders dan de demo (0.13 dacht ik)?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb de alpha versie. er is nog geen volledige versie bij mijn wetn.
er zit geen aarde en geen maan in kerbal space programquote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Terug naar de aarde ga ik overigens door achterlangs de maan te cirkelen.
Heel juist, ze zweven namelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zit geen aarde en geen maan in kerbal space program
0.16 hoop ik danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Oh uh hallo.
Ik heb 1.6 gedownload enzo
Druk op M, dan zie je waar je heen gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef mschol het volgende:
ik zit nu op 3000K hoogte... ben benieuwd of ik nou door vlieg ofniet (geen fuel meer)
voor bij Mun en minimun (oid) gevlogen en zwerf nu ergens in de ruimte rondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:31 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Druk op M, dan zie je waar je heen gaat
Tutorial gedaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef mar456 het volgende:
Net gedownload, kreeg mijn raket niet eens de ruimte in.
3 traps boosters, gegarandeerd succes..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef vosss het volgende:
Wat tutorial, gewoon boosters eraan en gaan met die banaan!
in de folder van KSP het bestand settings.cfg weghalen schijnt te werken...quote:
Mij lukt het nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:54 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste geslaagde maanlanding.Het is alleen wel een enkele reis geworden.
Heb je wel verschillende stages gemaakt? (ik had er 2, dat was bij mij genoeg) En bij de lancering op het begin veel gas geven. Maar niet de hele tijd volgas gaan, na een tijdje kan je minder gas geven. Is zuiniger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mij lukt het nietIk kom niet eens in de buurt ook
Fase 1 compleet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben nu interplanetaire missies aan 't oefenen; eerst volledig aan de zwaartekracht van Kerbin ontsnappen, dan verder van de zon bewegen om uiteindelijk tientallen miljoenen kilometers van Kerbin te zijn. Daarna zodanig mikken dat Kerbin weer in het vizier komt en uiteindelijk weer de landing ...
ik zou gaan voor een enkele raket, met daarop zo'n tripod ding voor 3 raketten en daaraan boosters..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mordecai het volgende:
Beste raket om naar de Mun te gaan en terug?
ik moet nog eens even weten of ik op de radar onderin een punt kan pakken om naar toe te navigerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kwam wel ver met 1x 5 booster klein. 1x 3 liquid fuel en daarna nog 2x liquid. Alleen ik stuur altijd de verkeerde kant op.
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..quote:
Qua afstand kom ik in mijn orbit rond Kerbin bijna bij Mun, maar de richting zit verkeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..
wel een rondje rond de zon gedraait (buiten de orbit van kerbin)
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Beeld vanaf één van de nieuwe planeten die er komen met versie 0.17 ... !
[ afbeelding ]
heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Haha, wat een tof spel![]()
Ik kan alleen nauwelijks m'n raket onder controle houden. Het eindigt nu praktisch altijd met vol gas terug naar de planeet.
Iemand suggesties om dat onder de knie te krijgen?
Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijker
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zetten
Veel met SAS doen op weg naar bovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald![]()
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties
hoe bouw je je raketten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald![]()
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het hele pakketquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bouw je je raketten?
hebben ze stuurvleugels?
RCS?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef MissionPhailed het volgende:
SAS gebruik ik altijd, RCS en (stuur)vleugels dan weer niet bij raketten want onnodige ballast voor mijHeb nu een raket in elkaar geflanst waarmee ik de volgende route afleg: Kerbin (thuisplaneet) - Mun - Minmus - Mun - Kerbin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I follow you......but not on Twitter
edit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik leer nu eindelijk door die tutorial hoe het precies werkt allemaal.
Net voor het eerst een shuttle in een baan rond de maan gekregen, maar ik had nog te weinig brandstof om de orbit kleiner te maken.
Een andere lander is gecrasht omdat ik te snel over de maan scheerde...
Die Albatros 3 is trouwens wel geniaalSuikoden heerst![]()
Quicksaven met F9quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.Qua besturing heb je aan twee handen inderdaad eigenlijk te weinig ...
![]()
Ditmaal geslaagde landing, 't is moeilijker dan ik dacht. Tevens permanente residentie van de astronaut want met die paar druppels brandstof die zijn overgebleven komt ie nooit meer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn replica van de Saturn V faalt grandioos...
Ik moet 'm eerst omhoog tillen met boosters, maar zodra die ophouden ontploffen de engines beneden :/Suikoden heerst![]()
En die tailconnectors zijn echt ruk.. Je kunt ze niet eens leuk bevestigen aan de onderkant om daar de engines onder te plakken, zoals een Soyuz
Suikoden heerst![]()
Vliegtuigen in KSP zijn geen succes voor me ... Eindigen meestal 10-delig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, enkele dagen geleden is er een nieuwe update uitgebracht. De belangrijkste veranderingen:
-Docking (koppelen verschillende ruimteschepen)
-Elektriciteit, Xenongas, brandstof ietwat gewijzigd
-Massa nieuwe onderdelen
-Nieuwe planeet en maan
-Aanschafprijs verhoogd van 18 naar 23 dollar![]()
Voor space-liefhebbers:http://www.rockpapershotg(...)ace-program-manager/quote:
Creepily-named publisher Slitherine send word that they’re going to be launching a space-project management game with Buzz Aldrin’s name on it later this year (and his advice was sought in researching the development, apparently). In Buzz Aldrin’s Space Program Manager you will be tasked with a sandbox management scenario in which you must train astronauts and their support staff, while at the same time doing R&D and dealing with politicians. It’s going to be heavy on the realism, of course, but there’s scope for fantasy too: “Develop the X-15 Space plane, the Sputnik satellite, the Mercury, Gemini and Apollo manned spacecrafts and in later episodes on to Mars! You are not limited to the missions that did launch – you can also try out many that were planned but that never left the drawing board. For example, instead of sending men to the Moon using the Lunar Orbit Rendezvous (LOR) approach used by Project Apollo in the late 1960s and early 1970s, you will be able to rewrite history and use either the alternative Earth Orbit Rendezvous (EOR) or Direct Ascent schemes.”
So basically giving us the space history we should have had. Sigh.In the coolest little capital of the world![]()
Laatst dit spel gekocht en ondertussen er al 60 uur inzitten en ik faal nog steeds hard met landen op de maan en dockingheb zelf wat dingen aangepast zodat struts sterker zijn
Spel is heel erg verslavend en leuk. Vooral als ik dalijk kan docken etc.![]()
Ik kom nog niet eens in orbit. Moet nog een goede raket bouwen ook.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
komt vanzelf welquote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kom nog niet eens in orbit. Moet nog een goede raket bouwen ook.. vooral die stabilisatie modules werken erg goed als je ze gebruikt
.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Advanced sas moet je hebben en sowieso iets van vleugels. Met T zet je sas aan en je moet rond 10km naar het oosten draaien tot 45° en op 40km naar 90°quote:Op zondag 31 maart 2013 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt vanzelf wel. vooral die stabilisatie modules werken erg goed als je ze gebruikt
.
Het duurde bij mij ook 2 uur voordat ik een raket had die in orbit kon komen.![]()
Ook maar weer is opnieuw opgestart, hebben ze heel erg veel nieuwe planeten toegevoegd terwijl ik nog nooit op de maan ben geland
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Er zijn ook een hele hoop gave modsquote:Op zondag 31 maart 2013 19:14 schreef mar456 het volgende:
Ook maar weer is opnieuw opgestart, hebben ze heel erg veel nieuwe planeten toegevoegd terwijl ik nog nooit op de maan ben geland![]()
![]()
Kun je een paar voorbeelden geven? Welke zijn nou echt leuk?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Er zijn ook een hele hoop gave modsIs trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Uhmm je hebt er 1 met iets van 10 extra raket motoren. Manieren om je raket echt te lateb lijken (je payload in de top van de raket die dan openklapt). Docking system waarmee je 2 met elkaar kan laten koppelen op auto piloot. Een manier om je maneuvers beter uit te voeren. Automatisch opstijgen en stages uitvoeren. Er zal vast nog wel meer zijn :p owja een manier om je raketten 4x zo groot te maken als nu kan :pquote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef mar456 het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven? Welke zijn nou echt leuk?![]()
ik kon die graden niet eens vinden. Misschien niet windowed spelen..quote:Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Advanced sas moet je hebben en sowieso iets van vleugels. Met T zet je sas aan en je moet rond 10km naar het oosten draaien tot 45° en op 40km naar 90°
Het duurde bij mij ook 2 uur voordat ik een raket had die in orbit kon komen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik speel ook windowed :pquote:Op zondag 31 maart 2013 19:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik kon die graden niet eens vinden. Misschien niet windowed spelen..
Dat ding onderin het midden ( lijkt op radar)
Zie de screenshots van iemand eerder in het topic. Die radar geeft graden aan en veel meer. Blauw is weg van de aarde, rood ernaartoe.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 20:08:22 ]![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Vliegtuigen in KSP zijn geen succes voor me ... Eindigen meestal 10-delig
bij mij klappen de motoren eraf bij 11km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Jet engines?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bij mij klappen de motoren eraf bij 11km.![]()
Waarom kan dit spel niet op een normale manier fullscreen?Children of the night. What music they make.![]()
Alpha :pquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom kan dit spel niet op een normale manier fullscreen?
Sowieso wil je niet fullscreenje hebt de wiki veel nodig
![]()
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht inquote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alpha :p
Sowieso wil je niet fullscreenje hebt de wiki veel nodig
Children of the night. What music they make.![]()
Spatie.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht in![]()
Zoek de wiki voor keybindsquote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht inzal je nodig hebbeb
![]()
Spel weer eens uit de motteballen gehaald. Bemande rover op Duna krijgen kostte meer moeite dan ik voorheen dacht, maar hier issie dan:![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Spel weer eens uit de motteballen gehaald. Bemande rover op Duna krijgen kostte meer moeite dan ik voorheen dacht, maar hier issie dan:
[ afbeelding ]
Ik ben gisteren geland op Mun ^^
En heb eindelijk eens kunnen docken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 21:58:19 ]![]()
Ik ben gister ook op Mun geland alleen begaf het landingsgestel het omdat ik op een heuvel landde
Vervolgens 5 reddingsvluchten naar de Mun gestuurd en 2 van de 3 Kerbals weten te redden.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!![]()
Toch nog een succes danquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Jegorex het volgende:
Ik ben gister ook op Mun geland alleen begaf het landingsgestel het omdat ik op een heuvel landde
Vervolgens 5 reddingsvluchten naar de Mun gestuurd en 2 van de 3 Kerbals weten te redden.
Ik had laatst een raket waardoor heel KSP crashte
600 parts ofzo was teveel van het goede.
Ik weet anders niet hoe je zo'n giga rover de ruimte in kan krijgen.![]()
Ah ja, Dockingquote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben gisteren geland op Mun ^^
En heb eindelijk eens kunnen dockenDe eerste keer letterlijk een paar uur over gedaan. Draaide continue rondjes rondom het 'doelschip'.
![]()
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah ja, DockingDe eerste keer letterlijk een paar uur over gedaan. Draaide continue rondjes rondom het 'doelschip'.
duurde bij mij 30 minuten deze keer. Is ook de enige keer dat het gelukt is
![]()
![]()
Ik heb nu nog 3 in een capsule rond de Mun omdat hun raket opblies terwijl ik in een stabiele baan wilde komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Toch nog een succes dan
Ik had laatst een raket waardoor heel KSP crashte
600 parts ofzo was teveel van het goede.
Ik weet anders niet hoe je zo'n giga rover de ruimte in kan krijgen.
Vandaag ben ik trouwens naar Minmus gegaan.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
Ik dacht dat 3 wel genoeg zou zijn op een vlakke ondergrond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef Reintji het volgende:
En daar blijft 'ie ook zo te zien. Maar hoezo drie pootjes?
En ik vertrouwde iets te veel op de auto pilot van mechjeb.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
Oepsie.
Heb nu een hele lichte lander(met vier pootjes) en zelfs daar kom ik niet mee naar de mun. In orbit heb ik inmiddels een paar probes, een drie persoons landeren een ruimtestation, maar dan is meestal de peut op.
Dat de game na een lancering crasht helpt ook niet trouwens.![]()
Vandaag een ruimte station in elkaar gezet, eerst alles mooi op een rij wat als gevolg had dat elke beweging het station bijna uit elkaar liet vallen. De grote zonnepanelen staan nu nog steeds scheef op de hoofdmodule.![]()
holy shitquote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Vandaag een ruimte station in elkaar gezet, eerst alles mooi op een rij wat als gevolg had dat elke beweging het station bijna uit elkaar liet vallen. De grote zonnepanelen staan nu nog steeds scheef op de hoofdmodule.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja je moet zo'n basis niet willen bewegengewoon op 1 plek laten hangen. Doe ik momenteel ook met mijn "ruimte station".
Het moet wel een doel hebben. Observatie, refueling, wetenschappen (wel ff roleplayen), ook een station rond een andere planeet kan dienen als tussenstop voor bijv een lander.
Edit:
net even bezig geweest![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 03:53:44 ]![]()
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Reintji het volgende:
Oepsie.
Heb nu een hele lichte lander(met vier pootjes) en zelfs daar kom ik niet mee naar de mun. In orbit heb ik inmiddels een paar probes, een drie persoons landeren een ruimtestation, maar dan is meestal de peut op.
Dat de game na een lancering crasht helpt ook niet trouwens.![]()
Vraag je steam-key aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:13 schreef Brum_brum het volgende:
Bij iedere update zit ik 10 minuten te zoeken naar de downloadlink. Fucking klantenhaat.
Gister ook gedaan, scheelt patchen en het gaat sneller![]()
Zie de post van 29 April. Inmiddels ook op Minmus geweest, nu naar Duna of Eve!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.![]()
uit orbit komen vind ik al lastigquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.![]()
![]()
quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Sinds kort ook dit spel ontdekt. Ik speel nu alleen nog de demo, maar ik zit er wel aan te denken de volledige versie te kopen, vanwege de docking- en modmogelijkheden.
Heb inmiddels wat kerbals op de Mun weten te zetten en een rendez-vous uitgevoerd van 2 schepen in een "keostationaire" baan, waarbij de Kerbals van schip zijn gewisseld.
Ben nu vooral veel op Youtube aan het kijken wat anderen allemaal doen, waar ik alleen nog van kan dromen. Vooral die Scott Manley is echt een eindbaas, met zijn "Reusable Space Program".![]()
https://www.youtube.com/user/szyzyg/videos?view=1![]()
Ja ik kijk zijn video's ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Sinds kort ook dit spel ontdekt. Ik speel nu alleen nog de demo, maar ik zit er wel aan te denken de volledige versie te kopen, vanwege de docking- en modmogelijkheden.
Heb inmiddels wat kerbals op de Mun weten te zetten en een rendez-vous uitgevoerd van 2 schepen in een "keostationaire" baan, waarbij de Kerbals van schip zijn gewisseld.
[ afbeelding ]
Ben nu vooral veel op Youtube aan het kijken wat anderen allemaal doen, waar ik alleen nog van kan dromen. Vooral die Scott Manley is echt een eindbaas, met zijn "Reusable Space Program".![]()
https://www.youtube.com/user/szyzyg/videos?view=1
Wie ik ook kan aanraden is HOCgaming (een 14 jarige gast met een stem van iemand van 30)
Ik had zelf ook zo'n soort ruimtestation, alleen probeer ik het spel niet te modden meer.![]()
HOCgaming is maar 14?
Effe uitblazen op een besneeuwde bergtop na een stuk rondvliegen. Ik wil uiteindelijk de noordelijke ijskap bereiken maar da's nog dik 500 km vliegen![]()
![]()
![]()
en als je zo'n probe daar hebt staan, wat kan je er dan mee doen? instrumenten oid? of staat het daar gewoon als een troffé ?quote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kerbal draait voornamelijk om het bereiken van iets. Zeker op dit moment nog weinig functionele componenten, spel zit nog in de ontwikkelingsfase. Betekend niet dat je je er niet uren mee kunt vermaken. Ook zijn er veel leuke mods, hoewel ik die niet gebruik. Kijk eens op youtube wat mensen allemaal maken en doen. Ik ben gestart met een bemande paraboolvlucht, probe in orbit, probe naar de mun, bemande lander op de mun, bemande lander op minmus, space station in orbit, probe op duna, bemande lander op duna. Ben nu bezig met docken aan mijn space station en een probe naar Jool. Bouw het steeds wat verder uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en als je zo'n probe daar hebt staan, wat kan je er dan mee doen? instrumenten oid? of staat het daar gewoon als een troffé ?
Deze probe op Duna heeft overigens alle "wetenschappelijke" instrumenten aan boord. Kun je net aan de onderkant zien. Oa een thermometer en een g-force meter.![]()
VOC vlaggetje erbijquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer met de grote lander iets meer horizontale snelheid eruit.
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kerbal draait voornamelijk om het bereiken van iets. Zeker op dit moment nog weinig functionele componenten, spel zit nog in de ontwikkelingsfase. Betekend niet dat je je er niet uren mee kunt vermaken. Ook zijn er veel leuke mods, hoewel ik die niet gebruik. Kijk eens op youtube wat mensen allemaal maken en doen. Ik ben gestart met een bemande paraboolvlucht, probe in orbit, probe naar de mun, bemande lander op de mun, bemande lander op minmus, space station in orbit, probe op duna, bemande lander op duna. Ben nu bezig met docken aan mijn space station en een probe naar Jool. Bouw het steeds wat verder uit.
Deze probe op Duna heeft overigens alle "wetenschappelijke" instrumenten aan boord. Kun je net aan de onderkant zien. Oa een thermometer en een g-force meter.hopen dat er later nog meer instrumenten komen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Tis dat mijn HDD gestorven is, anders was ik ook aan het spelen
Maar wist vorige week in ieder geval nog op de Mun te landen. Eenrichtingsverkeer, dat dan weer wel
Bazenspel!![]()
Kick, zal morgen wat screenshots van mijn raket posten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wtf, wat zijn er hier al veel mensen naar Mun geweest.Ik ben er één keer geweest, en toen crashte ik.
WTF KUNNEN ZE NU UITSTAPP!N!?!??!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Fsmxi het volgende:
Tis dat mijn HDD gestorven is, anders was ik ook aan het spelen
Maar wist vorige week in ieder geval nog op de Mun te landen. Eenrichtingsverkeer, dat dan weer wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenspel!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Echt al een halfjaar of zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF KUNNEN ZE NU UITSTAPP!N!?!??!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
oh ik heb het al een jaar niet gespeeld. waarom loopt er maar 1tje en wie is dat? jed? of die bange?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je kan er maar eentje tegelijk naar buiten sturen. En geen idee wie het is, inmiddels zijn er 20 astronauten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik heb het al een jaar niet gespeeld. waarom loopt er maar 1tje en wie is dat? jed? of die bange?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk? Ik vind dat de Kethanemod wel iets leuks toevoegt, dan heb je in ieder geval iets te doen op de manenEn over het algemeen is het makkelijker om op minmus te landen dan op mün
De zwaartekracht is daar veel lager, dat maakt het landen makkelijker.
![]()
20?????? Dus jed heeft concurrentie?!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan er maar eentje tegelijk naar buiten sturen. En geen idee wie het is, inmiddels zijn er 20 astronauten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik gebruik het liefste zo weinig mogeljik mods, want daarmee 'cheat' je.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef Jotcha het volgende:
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk? Ik vind dat de Kethanemod wel iets leuks toevoegt, dan heb je in ieder geval iets te doen op de manenEn over het algemeen is het makkelijker om op minmus te landen dan op mün
De zwaartekracht is daar veel lager, dat maakt het landen makkelijker.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik gebruik geen mods. Gisteren overigens een viertal Kerbals een enkeltje Duna gegeven en ze laten laten in een vallei. Het landingschip donderde helaas wel om na de landing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik eindelijk in de buurt van Minus, is de elektriciteit op.
wut ik kom niet eens op de munquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Rezania het volgende:
Ben ik eindelijk in de buurt van Minus, is de elektriciteit op.![]()
![]()
Minus is behoorlijk makkelijk te bereiken hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wut ik kom niet eens op de munAlleen landen is een stuk lastiger.
ik kom met pijn en moeite in orbit. en dan is echt alle brandstof opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Minus is behoorlijk makkelijk te bereiken hoor.Alleen landen is een stuk lastiger.
![]()
![]()
Dan doe je toch iets foutquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kom met pijn en moeite in orbit. en dan is echt alle brandstof opIn orbit komen is erg makkelijk vergeleken grote ruimtereizen heen en terug.
Je hebt een aantal manieren om het beste uit je brandstof te halen.![]()
Het lukt me nog steeds niet met navigatie.. Er vliegt eentje rond met zonder brandstof rondje..
Heb nu eindelijk goede raket om boel in ruimte brengen.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Lastiger? Minmus heeft juist minder zwaartekrachtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Minus is behoorlijk makkelijk te bereiken hoor.Alleen landen is een stuk lastiger.
![]()
![]()
vertelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets foutIn orbit komen is erg makkelijk vergeleken grote ruimtereizen heen en terug.
Je hebt een aantal manieren om het beste uit je brandstof te halen.![]()
lastig uit te leggen. Je kunt met 10 onderdelen al een orbit halen. Ik weet niet hoe groot je raketten zijn? Heb je screenshots?quote:![]()
Ik bedoel dat landen een stuk lastiger is dan er komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lastiger? Minmus heeft juist minder zwaartekracht
Denk het niet, dat vliegen gaat echt bagger namelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Jotcha het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende spaceplane gemaakt die er ook leuk uitziet?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dat hangt geheel af van hoe je je vliegtuig bouwt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk het niet, dat vliegen gaat echt bagger namelijk.Goede stabiele vliegtuigen heb ik er al meer dan genoeg gemaakt, maar in de ruimte komen is een stuk lastiger. Single stage is me dan ook nog niet gelukt.
![]()
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Jotcha het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende spaceplane gemaakt die er ook leuk uitziet?Heb pas geleden een klein exemplaar gefabriceerd die zowaar fatsoenlijk in een omloopbaan kan komen én dan nog voldoende brandstof heeft om desnoods een ruimtestation te bereiken. Met grotere exemplaren gaat het steeds de mist in; óf ik voer een oneindig gevecht met de zwaartekracht en atmosfeer, óf een motor krijgt een flame-out en mijn vliegtuig wordt hierdoor een boemerang. Heb op youtube filmpjes zien voorbijkomen van spelers die gewoon 747-lookalikes met zware lading heen en terug naar Duna vliegen.
![]()
zal vast niet met stock parts zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelHeb pas geleden een klein exemplaar gefabriceerd die zowaar fatsoenlijk in een omloopbaan kan komen én dan nog voldoende brandstof heeft om desnoods een ruimtestation te bereiken. Met grotere exemplaren gaat het steeds de mist in; óf ik voer een oneindig gevecht met de zwaartekracht en atmosfeer, óf een motor krijgt een flame-out en mijn vliegtuig wordt hierdoor een boemerang. Heb op youtube filmpjes zien voorbijkomen van spelers die gewoon 747-lookalikes met zware lading heen en terug naar Duna vliegen.
er zijn natuurlijk zat mods die dingen verbeteren. Met de basis onderdelen zal het niet heel goed gaan
![]()
![]()
Hebben jullie ook dat die snelheidsvector naar het oosten verschuift en soms gewoon verspringt op een bepaalde hoogte?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Je bedoelt de straalmotoren, als je er meerdere hebt? Dat probleem had ik al opgelost, je moet een action group maken die je straalmotoren toggletquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelHeb pas geleden een klein exemplaar gefabriceerd die zowaar fatsoenlijk in een omloopbaan kan komen én dan nog voldoende brandstof heeft om desnoods een ruimtestation te bereiken. Met grotere exemplaren gaat het steeds de mist in; óf ik voer een oneindig gevecht met de zwaartekracht en atmosfeer, óf een motor krijgt een flame-out en mijn vliegtuig wordt hierdoor een boemerang. Heb op youtube filmpjes zien voorbijkomen van spelers die gewoon 747-lookalikes met zware lading heen en terug naar Duna vliegen.
Zo zet je ze op het moment dat de zuurstof bijna op is uit en ga je verder met raketmotoren.
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
lastig uit te leggen. Je kunt met 10 onderdelen al een orbit halen. Ik weet niet hoe groot je raketten zijn? Heb je screenshots?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van je raket? Dan kan de rest wat commentaar geven
30Km en dan is het op![]()
![]()
Probeer eens een raket te bouwen in plaats van een spaceshuttle?
hoe kan ik dan een kss bouwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
Probeer eens een raket te bouwen in plaats van een spaceshuttle?![]()
![]()
in onderdelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe kan ik dan een kss bouwenje ontwerpt een station in de hangar, dan deel je het op in stukken. Die lanceer je de ruimte in en verbind je met elkaar
Ook kunnen die RCS tanks weg bovenop je grote fuel tanks en natuurlijk de spaceshuttle weg.
Als je echt een voorbeeld wilt zou ik de standaard raketten even inladen.![]()
jij krijgt nog wat de lucht in.. dat lukt mij inmiddels niet meer, ben het verleerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een deel van mijn KSS in orbit, alleen hoe kan ik nu deel 2 bij hem krijgen![]()
![]()
ik had er wel 8 mainsail raketten voor nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jij krijgt nog wat de lucht in.. dat lukt mij inmiddels niet meer, ben het verleerd![]()
![]()
Zoquote:Mijn grootste raketten hebben misschien 1/3e van de grootte van jouw exemplaar ... !
Ik heb ondertussen een ruimteschip (nouja, samenraapsel van kolonisatiemodule, wat brandstoftanks en een vliegtuig) richting Laythe gestuurd. Da's een oceaanmaan dat rondom een groene gasreus draait. Slordige 216 dagen voordat ik er überhaupt ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
ZoMijn grootste raketten hebben misschien 1/3e van de grootte van jouw exemplaar ... !
Ik heb ondertussen een ruimteschip (nouja, samenraapsel van kolonisatiemodule, wat brandstoftanks en een vliegtuig) richting Laythe gestuurd. Da's een oceaanmaan dat rondom een groene gasreus draait. Slordige 216 dagen voordat ik er überhaupt ben.ik probeer ook een KSS te bouwen, en die modules zijn nog al zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik had er wel 8 mainsail raketten voor nodig
nu lukt het me niet eens meer in de buurt van de orbit te komen, ik ben et verleerd![]()
![]()
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..
nu lukt het me niet eens meer in de buurt van de orbit te komen, ik ben et verleerd![]()
![]()
Om naar de Mün te gaan heb je helemaal geen grote raketten of mainsail nodig. Dit is een voorbeeld met stockparts uit de demo-versie:
In de laatste versie (waar reaction wheels electriciteit gebruiken) is het aan te bevelen wat zonnepanelen/batterijen toe te voegen.
Scott Manley is trouwens nu weer met een nieuw project bezig, erg gaaf om te bekijken!
![]()
mainsail motoren???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruiken![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt net aan waarschijnlijk.
![]()
![]()
hij haalt halverwege de munquote:nu deel 2 koppelen en dan brandstof tanks koppelen voor een space shuttle zodat ik op de mun een basis kan bouwen
![]()
![]()
die witte delen met die veel ramen, zitten die in stock? Of heb je die er in gemod?quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
is een modquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die witte delen met die veel ramen, zitten die in stock? Of heb je die er in gemod?![]()
ik mod mijn shit liever niet, minecraft & ksp speel ik 100% vanillaquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
meh, zijn veel vette mods voor KSP.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik mod mijn shit liever niet, minecraft & ksp speel ik 100% vanilla![]()
das die japanse mod of niet ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef Rezania het volgende:
Over mods gesproken:
[ afbeelding ]
Veel mooier dat die standaard meuk imo.![]()
99% van de mods voor kerbal zijn cheatsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
meh, zijn veel vette mods voor KSP.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ben ook niet echt ene modman. Vind ik ook iets van valsspelen hebben en vaak de immersie aantastenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
99% van de mods voor kerbal zijn cheats![]()
hoezo cheats? Ultralicht spul?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh? Zoals Kerbel Atachtment System ? de Comutron mod ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kw-rocketry-overhauled/quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das die japanse mod of niet ?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan moet je ook zoeken naar de juiste mods, er zijn er zat die niet dat probleem hebben en gewoon het juiste gewicht hebben in de modulesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.![]()
![]()
aha, ksp wordt dan wat meer arcade stylequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.![]()
![]()
![]()
weinig cheats aan toch, ik ben vergeten de rocketfeul part toetevoegen. Dan heb je naast brandstof ook oxidizer aan boord, voor de rest, een generator, een bomb bay, een cargo bay, een docking port
http://kerbalspaceport.com/mk3-fuselage-expansion-pack/
en ik heb deze er bij, dan heb je met de Mk3 cockpit 6 kerbels ipv 3![]()
http://kerbalspaceport.co(...)c7-style-for-0-18-2/![]()
Dit hele gevaarte
voor
en in orbit![]()
space ship moet ik nog terug vliegen naar kerbeleerst maar een rondje laten maken tot ik in de buurt ben
[ Bericht 25% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 24-08-2013 22:55:27 ]![]()
Dat je je lading zo kan vervoeren is wel vet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dit hele gevaarte
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
en in orbit![]()
[ afbeelding ]
space ship moet ik nog terug vliegen naar kerbeleerst maar een rondje laten maken tot ik in de buurt ben
![]()
Alleen geef ik een succesvolle landing weinig kans.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: