holy shitquote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Vandaag een ruimte station in elkaar gezet, eerst alles mooi op een rij wat als gevolg had dat elke beweging het station bijna uit elkaar liet vallen. De grote zonnepanelen staan nu nog steeds scheef op de hoofdmodule.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Reintji het volgende:
Oepsie.
Heb nu een hele lichte lander(met vier pootjes) en zelfs daar kom ik niet mee naar de mun. In orbit heb ik inmiddels een paar probes, een drie persoons landeren een ruimtestation, maar dan is meestal de peut op.
Dat de game na een lancering crasht helpt ook niet trouwens.
Vraag je steam-key aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:13 schreef Brum_brum het volgende:
Bij iedere update zit ik 10 minuten te zoeken naar de downloadlink. Fucking klantenhaat.
Zie de post van 29 April. Inmiddels ook op Minmus geweest, nu naar Duna of Eve!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.
uit orbit komen vind ik al lastigquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.
quote:
Ja ik kijk zijn video's ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Sinds kort ook dit spel ontdekt. Ik speel nu alleen nog de demo, maar ik zit er wel aan te denken de volledige versie te kopen, vanwege de docking- en modmogelijkheden.
Heb inmiddels wat kerbals op de Mun weten te zetten en een rendez-vous uitgevoerd van 2 schepen in een "keostationaire" baan, waarbij de Kerbals van schip zijn gewisseld.
[ afbeelding ]
Ben nu vooral veel op Youtube aan het kijken wat anderen allemaal doen, waar ik alleen nog van kan dromen. Vooral die Scott Manley is echt een eindbaas, met zijn "Reusable Space Program".![]()
https://www.youtube.com/user/szyzyg/videos?view=1
en als je zo'n probe daar hebt staan, wat kan je er dan mee doen? instrumenten oid? of staat het daar gewoon als een troffé ?quote:
Kerbal draait voornamelijk om het bereiken van iets. Zeker op dit moment nog weinig functionele componenten, spel zit nog in de ontwikkelingsfase. Betekend niet dat je je er niet uren mee kunt vermaken. Ook zijn er veel leuke mods, hoewel ik die niet gebruik. Kijk eens op youtube wat mensen allemaal maken en doen. Ik ben gestart met een bemande paraboolvlucht, probe in orbit, probe naar de mun, bemande lander op de mun, bemande lander op minmus, space station in orbit, probe op duna, bemande lander op duna. Ben nu bezig met docken aan mijn space station en een probe naar Jool. Bouw het steeds wat verder uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en als je zo'n probe daar hebt staan, wat kan je er dan mee doen? instrumenten oid? of staat het daar gewoon als een troffé ?
VOC vlaggetje erbijquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer met de grote lander iets meer horizontale snelheid eruit.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kerbal draait voornamelijk om het bereiken van iets. Zeker op dit moment nog weinig functionele componenten, spel zit nog in de ontwikkelingsfase. Betekend niet dat je je er niet uren mee kunt vermaken. Ook zijn er veel leuke mods, hoewel ik die niet gebruik. Kijk eens op youtube wat mensen allemaal maken en doen. Ik ben gestart met een bemande paraboolvlucht, probe in orbit, probe naar de mun, bemande lander op de mun, bemande lander op minmus, space station in orbit, probe op duna, bemande lander op duna. Ben nu bezig met docken aan mijn space station en een probe naar Jool. Bouw het steeds wat verder uit.
Deze probe op Duna heeft overigens alle "wetenschappelijke" instrumenten aan boord. Kun je net aan de onderkant zien. Oa een thermometer en een g-force meter.
WTF KUNNEN ZE NU UITSTAPP!N!?!??!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Fsmxi het volgende:
Tis dat mijn HDD gestorven is, anders was ik ook aan het spelen
Maar wist vorige week in ieder geval nog op de Mun te landen. Eenrichtingsverkeer, dat dan weer wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenspel!
Echt al een halfjaar of zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF KUNNEN ZE NU UITSTAPP!N!?!??!
oh ik heb het al een jaar niet gespeeld. waarom loopt er maar 1tje en wie is dat? jed? of die bange?quote:
Je kan er maar eentje tegelijk naar buiten sturen. En geen idee wie het is, inmiddels zijn er 20 astronauten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik heb het al een jaar niet gespeeld. waarom loopt er maar 1tje en wie is dat? jed? of die bange?
20?????? Dus jed heeft concurrentie?!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan er maar eentje tegelijk naar buiten sturen. En geen idee wie het is, inmiddels zijn er 20 astronauten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |