Tutorial gedaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef mar456 het volgende:
Net gedownload, kreeg mijn raket niet eens de ruimte in.
3 traps boosters, gegarandeerd succes..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef vosss het volgende:
Wat tutorial, gewoon boosters eraan en gaan met die banaan!
in de folder van KSP het bestand settings.cfg weghalen schijnt te werken...quote:
Mij lukt het nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:54 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste geslaagde maanlanding.Het is alleen wel een enkele reis geworden.
Heb je wel verschillende stages gemaakt? (ik had er 2, dat was bij mij genoeg) En bij de lancering op het begin veel gas geven. Maar niet de hele tijd volgas gaan, na een tijdje kan je minder gas geven. Is zuiniger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mij lukt het nietIk kom niet eens in de buurt ook
Fase 1 compleet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben nu interplanetaire missies aan 't oefenen; eerst volledig aan de zwaartekracht van Kerbin ontsnappen, dan verder van de zon bewegen om uiteindelijk tientallen miljoenen kilometers van Kerbin te zijn. Daarna zodanig mikken dat Kerbin weer in het vizier komt en uiteindelijk weer de landing ...
ik zou gaan voor een enkele raket, met daarop zo'n tripod ding voor 3 raketten en daaraan boosters..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mordecai het volgende:
Beste raket om naar de Mun te gaan en terug?
ik moet nog eens even weten of ik op de radar onderin een punt kan pakken om naar toe te navigerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kwam wel ver met 1x 5 booster klein. 1x 3 liquid fuel en daarna nog 2x liquid. Alleen ik stuur altijd de verkeerde kant op.
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..quote:
Qua afstand kom ik in mijn orbit rond Kerbin bijna bij Mun, maar de richting zit verkeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..
wel een rondje rond de zon gedraait (buiten de orbit van kerbin)
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Beeld vanaf één van de nieuwe planeten die er komen met versie 0.17 ... !
[ afbeelding ]
heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Haha, wat een tof spel![]()
Ik kan alleen nauwelijks m'n raket onder controle houden. Het eindigt nu praktisch altijd met vol gas terug naar de planeet.
Iemand suggesties om dat onder de knie te krijgen?
Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijker
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zetten
Veel met SAS doen op weg naar bovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald![]()
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties
hoe bouw je je raketten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald![]()
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het hele pakketquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bouw je je raketten?
hebben ze stuurvleugels?
RCS?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef MissionPhailed het volgende:
SAS gebruik ik altijd, RCS en (stuur)vleugels dan weer niet bij raketten want onnodige ballast voor mijHeb nu een raket in elkaar geflanst waarmee ik de volgende route afleg: Kerbin (thuisplaneet) - Mun - Minmus - Mun - Kerbin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I follow you......but not on Twitter
edit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik leer nu eindelijk door die tutorial hoe het precies werkt allemaal.
Net voor het eerst een shuttle in een baan rond de maan gekregen, maar ik had nog te weinig brandstof om de orbit kleiner te maken.
Een andere lander is gecrasht omdat ik te snel over de maan scheerde...
Die Albatros 3 is trouwens wel geniaalSuikoden heerst![]()
Quicksaven met F9quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.Qua besturing heb je aan twee handen inderdaad eigenlijk te weinig ...
![]()
Ditmaal geslaagde landing, 't is moeilijker dan ik dacht. Tevens permanente residentie van de astronaut want met die paar druppels brandstof die zijn overgebleven komt ie nooit meer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn replica van de Saturn V faalt grandioos...
Ik moet 'm eerst omhoog tillen met boosters, maar zodra die ophouden ontploffen de engines beneden :/Suikoden heerst![]()
En die tailconnectors zijn echt ruk.. Je kunt ze niet eens leuk bevestigen aan de onderkant om daar de engines onder te plakken, zoals een Soyuz
Suikoden heerst![]()
Vliegtuigen in KSP zijn geen succes voor me ... Eindigen meestal 10-delig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, enkele dagen geleden is er een nieuwe update uitgebracht. De belangrijkste veranderingen:
-Docking (koppelen verschillende ruimteschepen)
-Elektriciteit, Xenongas, brandstof ietwat gewijzigd
-Massa nieuwe onderdelen
-Nieuwe planeet en maan
-Aanschafprijs verhoogd van 18 naar 23 dollar![]()
Voor space-liefhebbers:http://www.rockpapershotg(...)ace-program-manager/quote:
Creepily-named publisher Slitherine send word that they’re going to be launching a space-project management game with Buzz Aldrin’s name on it later this year (and his advice was sought in researching the development, apparently). In Buzz Aldrin’s Space Program Manager you will be tasked with a sandbox management scenario in which you must train astronauts and their support staff, while at the same time doing R&D and dealing with politicians. It’s going to be heavy on the realism, of course, but there’s scope for fantasy too: “Develop the X-15 Space plane, the Sputnik satellite, the Mercury, Gemini and Apollo manned spacecrafts and in later episodes on to Mars! You are not limited to the missions that did launch – you can also try out many that were planned but that never left the drawing board. For example, instead of sending men to the Moon using the Lunar Orbit Rendezvous (LOR) approach used by Project Apollo in the late 1960s and early 1970s, you will be able to rewrite history and use either the alternative Earth Orbit Rendezvous (EOR) or Direct Ascent schemes.”
So basically giving us the space history we should have had. Sigh.In the coolest little capital of the world![]()
Laatst dit spel gekocht en ondertussen er al 60 uur inzitten en ik faal nog steeds hard met landen op de maan en dockingheb zelf wat dingen aangepast zodat struts sterker zijn
Spel is heel erg verslavend en leuk. Vooral als ik dalijk kan docken etc.![]()
Ik kom nog niet eens in orbit. Moet nog een goede raket bouwen ook.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
komt vanzelf welquote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kom nog niet eens in orbit. Moet nog een goede raket bouwen ook.. vooral die stabilisatie modules werken erg goed als je ze gebruikt
.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Advanced sas moet je hebben en sowieso iets van vleugels. Met T zet je sas aan en je moet rond 10km naar het oosten draaien tot 45° en op 40km naar 90°quote:Op zondag 31 maart 2013 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt vanzelf wel. vooral die stabilisatie modules werken erg goed als je ze gebruikt
.
Het duurde bij mij ook 2 uur voordat ik een raket had die in orbit kon komen.![]()
Ook maar weer is opnieuw opgestart, hebben ze heel erg veel nieuwe planeten toegevoegd terwijl ik nog nooit op de maan ben geland
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Er zijn ook een hele hoop gave modsquote:Op zondag 31 maart 2013 19:14 schreef mar456 het volgende:
Ook maar weer is opnieuw opgestart, hebben ze heel erg veel nieuwe planeten toegevoegd terwijl ik nog nooit op de maan ben geland![]()
![]()
Kun je een paar voorbeelden geven? Welke zijn nou echt leuk?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Er zijn ook een hele hoop gave modsIs trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Uhmm je hebt er 1 met iets van 10 extra raket motoren. Manieren om je raket echt te lateb lijken (je payload in de top van de raket die dan openklapt). Docking system waarmee je 2 met elkaar kan laten koppelen op auto piloot. Een manier om je maneuvers beter uit te voeren. Automatisch opstijgen en stages uitvoeren. Er zal vast nog wel meer zijn :p owja een manier om je raketten 4x zo groot te maken als nu kan :pquote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef mar456 het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven? Welke zijn nou echt leuk?![]()
ik kon die graden niet eens vinden. Misschien niet windowed spelen..quote:Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Advanced sas moet je hebben en sowieso iets van vleugels. Met T zet je sas aan en je moet rond 10km naar het oosten draaien tot 45° en op 40km naar 90°
Het duurde bij mij ook 2 uur voordat ik een raket had die in orbit kon komen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik speel ook windowed :pquote:Op zondag 31 maart 2013 19:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik kon die graden niet eens vinden. Misschien niet windowed spelen..
Dat ding onderin het midden ( lijkt op radar)
Zie de screenshots van iemand eerder in het topic. Die radar geeft graden aan en veel meer. Blauw is weg van de aarde, rood ernaartoe.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 20:08:22 ]![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Vliegtuigen in KSP zijn geen succes voor me ... Eindigen meestal 10-delig
bij mij klappen de motoren eraf bij 11km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Jet engines?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bij mij klappen de motoren eraf bij 11km.![]()
Waarom kan dit spel niet op een normale manier fullscreen?Children of the night. What music they make.![]()
Alpha :pquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom kan dit spel niet op een normale manier fullscreen?
Sowieso wil je niet fullscreenje hebt de wiki veel nodig
![]()
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht inquote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alpha :p
Sowieso wil je niet fullscreenje hebt de wiki veel nodig
Children of the night. What music they make.![]()
Spatie.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht in![]()
Zoek de wiki voor keybindsquote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is me op een 1 of andere manier toch gelukt...waar is het launch-knopje? Dat ding gaat niet de lucht inzal je nodig hebbeb
![]()
Spel weer eens uit de motteballen gehaald. Bemande rover op Duna krijgen kostte meer moeite dan ik voorheen dacht, maar hier issie dan:![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Spel weer eens uit de motteballen gehaald. Bemande rover op Duna krijgen kostte meer moeite dan ik voorheen dacht, maar hier issie dan:
[ afbeelding ]
Ik ben gisteren geland op Mun ^^
En heb eindelijk eens kunnen docken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 21:58:19 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: