lastig uit te leggen. Je kunt met 10 onderdelen al een orbit halen. Ik weet niet hoe groot je raketten zijn? Heb je screenshots?quote:
Ik bedoel dat landen een stuk lastiger is dan er komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lastiger? Minmus heeft juist minder zwaartekracht
Denk het niet, dat vliegen gaat echt bagger namelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Jotcha het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende spaceplane gemaakt die er ook leuk uitziet?
Dat hangt geheel af van hoe je je vliegtuig bouwt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk het niet, dat vliegen gaat echt bagger namelijk.
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef Jotcha het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende spaceplane gemaakt die er ook leuk uitziet?
zal vast niet met stock parts zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelHeb pas geleden een klein exemplaar gefabriceerd die zowaar fatsoenlijk in een omloopbaan kan komen én dan nog voldoende brandstof heeft om desnoods een ruimtestation te bereiken. Met grotere exemplaren gaat het steeds de mist in; óf ik voer een oneindig gevecht met de zwaartekracht en atmosfeer, óf een motor krijgt een flame-out en mijn vliegtuig wordt hierdoor een boemerang. Heb op youtube filmpjes zien voorbijkomen van spelers die gewoon 747-lookalikes met zware lading heen en terug naar Duna vliegen.
Je bedoelt de straalmotoren, als je er meerdere hebt? Dat probleem had ik al opgelost, je moet een action group maken die je straalmotoren toggletquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's een onderdeel waarmee ik constant worstelHeb pas geleden een klein exemplaar gefabriceerd die zowaar fatsoenlijk in een omloopbaan kan komen én dan nog voldoende brandstof heeft om desnoods een ruimtestation te bereiken. Met grotere exemplaren gaat het steeds de mist in; óf ik voer een oneindig gevecht met de zwaartekracht en atmosfeer, óf een motor krijgt een flame-out en mijn vliegtuig wordt hierdoor een boemerang. Heb op youtube filmpjes zien voorbijkomen van spelers die gewoon 747-lookalikes met zware lading heen en terug naar Duna vliegen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
lastig uit te leggen. Je kunt met 10 onderdelen al een orbit halen. Ik weet niet hoe groot je raketten zijn? Heb je screenshots?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van je raket? Dan kan de rest wat commentaar geven
hoe kan ik dan een kss bouwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
Probeer eens een raket te bouwen in plaats van een spaceshuttle?
in onderdelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe kan ik dan een kss bouwen
jij krijgt nog wat de lucht in.. dat lukt mij inmiddels niet meer, ben het verleerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een deel van mijn KSS in orbit, alleen hoe kan ik nu deel 2 bij hem krijgen
ik had er wel 8 mainsail raketten voor nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jij krijgt nog wat de lucht in.. dat lukt mij inmiddels niet meer, ben het verleerd
Zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
ZoMijn grootste raketten hebben misschien 1/3e van de grootte van jouw exemplaar ... !
Ik heb ondertussen een ruimteschip (nouja, samenraapsel van kolonisatiemodule, wat brandstoftanks en een vliegtuig) richting Laythe gestuurd. Da's een oceaanmaan dat rondom een groene gasreus draait. Slordige 216 dagen voordat ik er überhaupt ben.ik probeer ook een KSS te bouwen, en die modules zijn nog al zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik had er wel 8 mainsail raketten voor nodig
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..
nu lukt het me niet eens meer in de buurt van de orbit te komen, ik ben et verleerd
mainsail motoren???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |