Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
quote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Nou, de droombaan die ik een tijd geleden vond was gametester voor Blizzard waarbij je moest raiden en reporten schrijven met verbeteringen etc.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:47 schreef Olment het volgende:
Ik toch niet
De hele dag irritante tickets beantwoorden, mensen doorsturen naar het forum in 90% van de gevallen.
Geeef mij maar lekker gamen en zeuren dat Tickets lang duren
ja oké, dat is dan wel cool. Als je raids kunt testen en "bugs" moet zoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de droombaan die ik een tijd geleden vond was gametester voor Blizzard waarbij je moest raiden en reporten schrijven met verbeteringen etc.
Eén van de eisen was dat je al in één van de topguilds actief moest zijn
Werkplek: Californie. Ook dat kan slechter
Als het thuiswerk mocht zijn lijkt me dat wel watquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:52 schreef Olment het volgende:
ja oké, dat is dan wel cool. Als je raids kunt testen en "bugs" moet zoeken.
maar de hele dag tickets beantwoorden lijkt me niks
Nee oke, uiteraard niet voor elke GMquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zo werkt het niet voor alle GM's, heb een keer namelijk een real life gesprek gehad met een GM van m'n eigen realm
(Dat ze een programma gebruiken buiten het spel om is natuurlijk wel waar).
thuiswerk lijkt me wel chill, maar ik weet van mezelf dat zodra er een andere impuls komt dat ik ben afgeleid van wat ik aan het doen ben dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het thuiswerk mocht zijn lijkt me dat wel wat(maar dat kan vast niet)
Hm als ik wow aan t spelen ben ben ik niet zo heel snel afgeleid hoor, vaak is 't andersom bij mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:59 schreef Olment het volgende:
[..]
thuiswerk lijkt me wel chill, maar ik weet van mezelf dat zodra er een andere impuls komt dat ik ben afgeleid van wat ik aan het doen ben dus dat schiet niet op
ik "vergeet" soms zelfs dat ik aan het raiden ben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm als ik wow aan t spelen ben ben ik niet zo heel snel afgeleid hoor, vaak is 't andersom bij mij
Ik zit op mijn werk omdat ik op mijn werk moet zitten, maar er is een ernstig tekort aan patienten in de zomer (minder operaties, bedden gesloten etc etc) en dus zit ik maar op internetquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef lifeblind het volgende:
Hm als ik wow aan t spelen ben ben ik niet zo heel snel afgeleid hoor, vaak is 't andersom bij mij
'Wat was ik ook alweer aan het doen?'quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Olment het volgende:
ik "vergeet" soms zelfs dat ik aan het raiden ben.
ja zoiets idd, of ik kijk heel even bij kameraad van me op zijn scherm (zit in zelfde raid ) en dan let ik dus helemaal niet meer op mijn healing met gevolg wipe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Wat was ik ook alweer aan het doen?'
*klikt tv aan
....
(10 min later)
'Oh shit, de raid!'
Wat van werk doe je dan, als ik het vragen mag?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit op mijn werk omdat ik op mijn werk moet zitten, maar er is een ernstig tekort aan patienten in de zomer (minder operaties, bedden gesloten etc etc) en dus zit ik maar op internetDan was thuiswerk wel leuker geweest.
bij ons in het ziekenhuis in Weert hebben ze een dikke internet verbinding, alles gaat als een tiet daar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat van werk doe je dan, als ik het vragen mag?
Internet in het ziekenhuis waar ik werk is zo tergend langzaam, dat je er voor je lol niet op gaat.
Hehe, herkenbaar. Ik werk thuis met 2 schermen. Op rechterscherm wow ik (daar zit ik dan ook recht voor), en op mn linkerscherm staat dan vent + irc +wat andere rommel open. Wil nog wel eens zo zijn dat ik op irc wat tegen iemand wil zeggen terwijl ik aan het healen ben, meestal gaat het goed, maar heb ook al vele malen een dungeon wipe veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Olment het volgende:
ja zoiets idd, of ik kijk heel even bij kameraad van me op zijn scherm (zit in zelfde raid ) en dan let ik dus helemaal niet meer op mijn healing met gevolg wipe.
Anders lees je even terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Wolve000 het volgende:
Ze noemen net op KinkFM in het nieuws WoW. In combinatie met die Noorse schutter. Ze hebben een medespeler (waarschijnlijk zelfde guild) gevonden die zei dat hij in het spel heel normaal was. Goede reclame...
mij gebeurt het helaas te vaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Hahah, ja dat is mij ook wel eens overkomen dat ik tijdens het healen even total rage wil uiten in de chat en dan een wipe veroorzaakte
En ik maar denken dat ik snel afgeleid benquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
mij gebeurt het helaas te vaak
denk dat op een raid avond, gemiddeld 1/2 wipes komen doordat ik niet meer op wow let doordat ik wordt word afgeleid door iets. (meestal is een pen/potlood/aansteker ofzo al voldoende)
Ja ING is goed met adreswijzigingenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:30 schreef Wolve000 het volgende:
Prutsers bij de ING. Hebben ze de adreswijziging bij MoBlo verkeerd overgenomen. Vandaar dat de betaling mis is gegaan...
ik hoor het al, dus gewoon 1x huisje kopen en nooit meer verhuizenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ING is goed met adreswijzigingen. Mijn vriendin wilde er ook eens eentje doorgeven. Dat moets dan via een formulier wat je op moet sturen, kunnen ze niet even on-the-fly wijzigen bij een kantoor.
Nouja, formulier 1 kwam niet aan, formulier 2 ook niet gezien er 4 weken later nog niks was veranderd. Dus toen via de interne post bij ING geprobeerd, dat duurde ook een week of twee en toen was er nog niks veranderd. Uiteindelijk nog even langsgegaan en op een wat kwadere toon gemeld dat dit wel heel omslachtig is en enorm lang duurt en dat een adreswijziging niet nodig is als we overstappen naar een andere bank. Toen was eindelijk, na 6 weken, het adres gewijzigd.
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ING is goed met adreswijzigingen. Mijn vriendin wilde er ook eens eentje doorgeven. Dat moets dan via een formulier wat je op moet sturen, kunnen ze niet even on-the-fly wijzigen bij een kantoor.
Yup, als je NIET in het buitenland woont kan dat gewoon ja...quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.
Oh, apart.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, als je NIET in het buitenland woont kan dat gewoon ja...
Ik zit boven in de werkkamer, Mo zit beneden in de keuken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef Olment het volgende:
Jullie zitten gewoon naast elkaar en spreken af wanneer op de Invoeren knop te drukken
dus de "onbelangrijke" dingen doen jullie apart, maar de echt belangrijke dingen samen, dat is goed =Dquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zit boven in de werkkamer, Mo zit beneden in de keuken.
Maar tijdens het WoW'en zitten we wel naast elkaar.
Welkom bij de rolverdeling anno 2011quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
Volgende titel? Welkom bij [SC] WOW?
Ja, alleen het probleem was, mijn vriendin had activeringscodes of iets dergelijks nodig voor MijnING, want dat had ze nog niet eerder gebruikt. Die werden naar ons huis gestuurd, maar dat was nog het oude adres. Dus we moesten die adreswijziging sowieso doen om MijnING te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
Volgende titel? Welkom bij [SC] WOW?
Ben je nieuw?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb nu op server Emerald Dream een lvl 11 human mage. Heb frost gekozen dat leekt me het beste om te levelen. Zit al meteen in een gezellige nederlandse lvl 25 guild : Raging Dutchmen.
Nee, heb nog een lvl 85 troll hunter op Twisting Nether en nog ergens een lvl 26 tauren druid..quote:
I know.quote:
Bloodelf denk ik ? Nightelf is alliance, en ik ben lvl 85 en ben misschien 1 of 2 keer in undercity geweest. Je gaat eigenlijk altijd naar Orgrimmar, tenzij je undead bent ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
I know.
Dieper nadenkend heb ik volgens mij met een human warrior tot een level of 30 gespeeld en met de hunter tot ergens in de 40, zoiets. Maar kan ook andersom zijn geweest. Is beide al lang geleden en ook niet tegelijkertijd geweest.
Destijds bijna altijd Alliance trouwens, omdat ik zo'n hekel heb aan Undercity.
Nu wel Horde, maar als nightelf in ieder geval niet meteen in Undercity terechtgekomen.
Ik heb em ff 50G toegeschovenquote:
Oja, bloodelf. Dat was 'm. Hence my name: Bloodwolve.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Bloodelf denk ik ? Nightelf is alliance, en ik ben lvl 85 en ben misschien 1 of 2 keer in undercity geweest. Je gaat eigenlijk altijd naar Orgrimmar, tenzij je undead bent ofzo.
AV is op 85 altijd een drama. Geniet er nog van nu het nog kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net een 38 minuten in AV gezeten met mijn 77 arcane mage. Zo lekker he als ze op iemand anders zitten, beetje AB spammen 8-9k hitten enzo
Wij hadden in het begin meteen 2 van hun neer. Hun aan het eind 1 toren van ons.
Heletijd niks gebeurd totdat alliance ineens het lukt om TP en de frostwolfs te pakken, iedereen ragen en snel terug. TP was verloren maar frostwolfs wel terug gekregen. wij hadden nog 48 reinforcements en zij dus 0DDDD
Beste BG ook gespeeld.
Ook nog 78 gedinged :3
Oh wacht, ik maak eindelijk weer kans daar te winnenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, ik weet het. Dan is het rushrushrush en dan is het horde die altijd verliest :[
Om dit even te beantwoorden. Ook al solliciteer je en word je aangenomen voor zoiets, krijg je alsnog geen werkvergunning om in Amerika te werken. I.v.m. gezeik dat er iemand voor je paraat moet staan mocht het mis gaan. Als je wel iemand hebt (familie, etc), dan is het geen probleem uiteraard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de droombaan die ik een tijd geleden vond was gametester voor Blizzard waarbij je moest raiden en reporten schrijven met verbeteringen etc.
Eén van de eisen was dat je al in één van de topguilds actief moest zijn
Werkplek: Californie. Ook dat kan slechter
Leuk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Om dit even te beantwoorden. Ook al solliciteer je en word je aangenomen voor zoiets, krijg je alsnog geen werkvergunning om in Amerika te werken. I.v.m. gezeik dat er iemand voor je paraat moet staan mocht het mis gaan. Als je wel iemand hebt (familie, etc), dan is het geen probleem uiteraard.
Ben zelf pas aangenomen voor gametester voor Electronic Arts in Madrid, trouwens. Ik verhuis aankomende zaterdag.
Moest mijn voorkeuren qua genres geven en moest ook vertellen wat ik de beste game vond die in de afgelopen 10 jaar is uitgekomen. Ook moest ik vertellen waar ik veel ervaring mee heb.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Weet je al wat je oa gaat testen?
kan je nou echt niet het antwoord hier op zelf bedenken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe kan je trouwens goed geld maken met Herbalism? (heb ook Alchemy maar alleen de basis recipes eigenlijk)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Liefde is..
/follow als een van de twee moet poepen..
Ik dacht misschien andere manieren omdat ik herbs farmen haat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
kan je nou echt niet het antwoord hier op zelf bedenken?![]()
wat dacht je van herbs op de ah verkopen?
waarom heb je die profession gekozen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik dacht misschien andere manieren omdat ik herbs farmen haat.
Ben maar begonnen met farmen. Gelukkig is mijn herbalism char een tauren. 0,5 sec verzamel tijd ipv 2 sec. voor een herb.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
waarom heb je die profession gekozen dan?. Alles zal je moeten grinden om het van de grond te krijgen
Ik heb er totaal geen moeite mee hoor, zeker niet in regionen als Uldum waar het wemelt van de herbs langs die centrale rivier. Daar maak ik bijna elke dag wel een uurtje vrij voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben maar begonnen met farmen. Gelukkig is mijn herbalism char een tauren. 0,5 sec verzamel tijd ipv 2 sec. voor een herb.
Ik dacht dat bots tegenwoordig niet meer voorkwamen.. Blijkbaar had ik het verkeerd..quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Lol tijdens het farmen 2 bots gespot, een van de ally kant en een van mijn (horde kant) allebei gereport. Heb ze ook meerdere keren getest. Zijn echt bots.
Waaraan en hoe herken je die dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Lol tijdens het farmen 2 bots gespot, een van de ally kant en een van mijn (horde kant) allebei gereport. Heb ze ook meerdere keren getest. Zijn echt bots.
Helaas,quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:05 schreef Thrilled het volgende:
Besloot net mijn enchanting weer wat op te krikken.. maar nu heb ik een primal might nodig.. ik zag dat ze voor 900g op de AH stonden dus ik ben best bereid om daar wat voor te farmen.. maar wat? Iemand goede tips/locaties om deze te farmen, of tenminste de bestandsdelen daarvan..
Aan de patroon hoe die zich voortbeweegt en gedraagt wat betreft het herben/minen. Heb vaak er zelf heel wat gezien in Uldum.quote:
Hoezo, wat is er dan voor een bug ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef TwyLight het volgende:
Wel lelijk ik zie nu al mensen met de mount omdat ze van die bug gebruik hebben gemaaktleuk dat ik elke dag dalies doe en dan nog niet als een van de eerste ben door een domme bug
Hoe "test" je dat dan? Gisteren ben ik gebanned voor spammen maar ik heb echt geen idee waarom. Ik heb trade zelfs uit staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
De bug is nu al lang verholpen, maar in het begin werden de dailies om 3:00 én om 4:00 ge-reset. Je kon dus dubbele dailies doen als je snel om 3:00 alles deed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er dan voor een bug ?
Krijg altijd trek dankzij jouw username!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh toch wel 1 kunnen unlocken vandaag, nog 121 marks tot de volgende vendor
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Krijg altijd trek dankzij jouw username!![]()
![]()
Ik heb er nu 113, morgen de laatste van de 125 questrondes!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Mercy het volgende:
wat een kut spel is het toch eigenlijk, ik betaal me scheel aan reparaties omdat ik steeds dood ga,
1 of 2 kan ik er tegelijkertijd wel aan maar meer red ik gewoon niet.
* Mercy =frustie
Betaal je de reparaties zelf dan? Dan mag ik hopen dat je niet als tank speelt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Mercy het volgende:
wat een kut spel is het toch eigenlijk, ik betaal me scheel aan reparaties omdat ik steeds dood ga,
1 of 2 kan ik er tegelijkertijd wel aan maar meer red ik gewoon niet.
* Mercy =frustie
GUILDREPAIRS!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef Mercy het volgende:
Ben aan het questen in de Twilight Highlandsheb afgelopen tijd al meer dan 500G aan reparaties betaald
minder pullenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Jaaaahmaar ik wil niet contstand dood gaan
dan hoef ik ook niet veul te repareren
Wat voor level ben je dan dat je constant dood gaat? een level 84 of 85 karakter moet toch weinig moeilijkheden hebben met die zones. Het zijn niet echt heroic cata mobs die daar rondlopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Jaaaahmaar ik wil niet contstand dood gaan
dan hoef ik ook niet veul te repareren
Ik ben ook een WOW noob. Maar in normale zones ga ik eigenlijk nooit dood. Ik ben als melee dps alleen niet echt goed in heroic dungeons. Ik ben vaak te laat met me veilig te stellen als een baas AoE damage doet. En die zijn behoorlijk heftig in heroic modequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Mercy het volgende:
ik ben level 84en ik pull er altijd 1, maar zijn/haar/het vriendjes komen helpen en dat is te veel.
maar heb nieuwe tactiek, doe gewoon kill en fly als het mogelijk is![]()
Enne ik ben nog steeds WoW noob
quote:
Is geen gekke vraag hoorquote:
Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef TwyLight het volgende:
http://www.logitech.com/n(...)s/7244?WT.z_sp=Model
Volgens mij kan dat dan via keybindingsquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.
Ik wil eigenlijk geen addons meer. Ik heb laatst een hele avond lopen zoeken naar de add on die het opstarten verpeste. Mijn scherm bleef na opstarten enkele minuten bevroren staan. Ik heb alleen nog healbot, bagon en recount aan staan. Heeft iemand misschien dezelfde problemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Een goede addon om te gebruiken is Clique
Horde of Alliance?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Blistering het volgende:
Mensen hier die op Auchindoun spelen btw? M'n broer en paar andere RL vrienden spelen daar ook, die vroegen of ik ook kwam. Maar meh, pvp servers blief ik niet zo.
Hoe is 't met ganken bij Molten Front? Da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog tegenstribbel, geen zin om constant geraped te worden als ik m'n dailies wil doen.
oooooh, dan hoef je niet bang te zijn om te worden gegankedquote:
Neuhquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
Invite Immersion ook casuals?
edit: Casuals met heul veel raid ervaring!
Er is er 1tje minder zonder dat je het weet geloof ik. Ik ben gestopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh, dan hoef je niet bang te zijn om te worden gegankedHorde wel.
Welk guild? Voor er nog meer fokkers rondhuppelen in de mijne zonder dat ik dat weet
Ja, dat had ik al doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Er is er 1tje minder zonder dat je het weet geloof ik. Ik ben gestopt.
Ik heb 2 lvl 30 altsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb geloof ik nog een lvl 30 worgen druid op auchindoun alliance :x
is bij ons tijdelijk gedeactiveert. Een kleine twee maanden geleden zat er meer als 200.000 goud in de GB, voornamelijk door de verkoop van BoE items, maar vorige week was daar nog maar een kleine 55K van over, dus moest er even de rem op. Sind 10% van alles wat je quest en loot niet meer direct de GB in vloeit word het toch wat moeilijker om een positieve balans te houden, nu kan je in principe alleen nog maar verdienen door die wekelijkse guildchallenges, en das ook niet echt een vetpot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Betaal je de reparaties zelf dan? Dan mag ik hopen dat je niet als tank speelt.
Zoek een guild met guildrepairs kan ik je alleen aanraden.
Oh, is dat weg die 10% guildgold? Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Hathor het volgende:
is bij ons tijdelijk gedeactiveert. Een kleine twee maanden geleden zat er meer als 200.000 goud in de GB, voornamelijk door de verkoop van BoE items, maar vorige week was daar nog maar een kleine 55K van over, dus moest er even de rem op. Sind 10% van alles wat je quest en loot niet meer direct de GB in vloeit word het toch wat moeilijker om een positieve balans te houden, nu kan je in principe alleen nog maar verdienen door die wekelijkse guildchallenges, en das ook niet echt een vetpot.
Oke, ik ben Epicosaurusquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 2 lvl 30 altsKom gezellig spelen
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, is dat weg die 10% guildgold? Wist ik niet eens.
is er nog steeds maar dat staat nu in de gb logs ipv je chat scherm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.
De perks zijn er volgens mij nog gewoon, dus geen reden waarom dat weg zou moeten zijn (ook geen enkele message over gelezen, het is wel iets wat ze wel zouden zeggen lijkt me). Het kan zijn dat je zoveel mensen heb die repairen dat die message gewoon heel snel uit de log verdwijnt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.
Als ik thuis ben voeg ik je wel even toequote:
Ahh ok dan, maar ik had toch echt het idee dat er een paar maanden geleden sneller geld naar binnen kwam dan dat eruit vloog. Het is trouwens ook best een beetje naief om geen dagelijkse repaircap te gebruiken in een guild met meer als 900 leden, een cap van 100 goud per dag moet maar genoeg zijn lijkt me, en dan nog eigenlijk alleen maar voor de raiders, diegenen die nog aan het levelen zijn en maar een beetje aanmodderen met dailies zullen niet zo snel tegen een repairbill van 80 goud of zo aanlopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
is er nog steeds maar dat staat nu in de gb logs ipv je chat scherm.
omdat toen ook veel meer mensen questen. Iedereen was aan het levelen. Nu is dat veel minder. Mensen doen niet zo heel vaak dailys meer omdat ze er geen zin in hebben or pvpen etc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ok dan, maar ik had toch echt het idee dat er een paar maanden geleden sneller geld naar binnen kwam dan dat eruit vloog. Het is trouwens ook best een beetje naief om geen dagelijkse repaircap te gebruiken in een guild met meer als 900 leden, een cap van 100 goud per dag moet maar genoeg zijn lijkt me, en dan nog eigenlijk alleen maar voor de raiders, diegenen die nog aan het levelen zijn en maar een beetje aanmodderen met dailies zullen niet zo snel tegen een repairbill van 80 goud of zo aanlopen.
Nou, op dit moment juist weer wel, dankzij al die nieuwe dailies in Mount Hiyal. Ik heb ze niet precies geteld, maar volgens mij doe je er daar toch al gauw een stuk of 11-12, en iedereen in mijn guild doet die dailies op meer dan 1 char. Gisteren trouwens die guildachi van 100.000 dailies completed gekregen, en dat had waarschijnlijk zonder die Hiyal quests een stuk langer geduurd. Ik ben sowieso wel een pietje precies wat betreft dailies, al ben ik nou zo ziek als een hond, of val ik om van de slaap, ik log niet uit voordat ik die eerst doorlopen heb. Als je in je persoonlijke statistieken kijkt kun je zien hoeveel dailies je complete hebt, en ik kom zelf nu in de buurt van de 8000.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
omdat toen ook veel meer mensen questen. Iedereen was aan het levelen. Nu is dat veel minder. Mensen doen niet zo heel vaak dailys meer omdat ze er geen zin in hebben or pvpen etc.
WoW heeft je in zijn machtquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, op dit moment juist weer wel, dankzij al die nieuwe dailies in Mount Hiyal. Ik heb ze niet precies geteld, maar volgens mij doe je er daar toch al gauw een stuk of 11-12, en iedereen in mijn guild doet die dailies op meer dan 1 char. Gisteren trouwens die guildachi van 100.000 dailies completed gekregen, en dat had waarschijnlijk zonder die Hiyal quests een stuk langer geduurd. Ik ben sowieso wel een pietje precies wat betreft dailies, al ben ik nou zo ziek als een hond, of val ik om van de slaap, ik log niet uit voordat ik die eerst doorlopen heb. Als je in je persoonlijke statistieken kijkt kun je zien hoeveel dailies je complete hebt, en ik kom zelf nu in de buurt van de 8000.
Meh...ik ben gewoon een dwangneuroot.quote:
Maar ik ga nog wel ff over een transfer nadenken, van Aszune word ik ook niet heel erg blij. Alleen weer een of andere random guild moeten joinen zuigt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh
Max 2 friends per raider.
De meeste van dat soort guilds doen niet eens aan casuals, vandaar dat mijn vriend Immersion heeft gekozen. Onder andere dus
Volgens mij heeft dat nog niet zoveel zin. Je level stijgt redelijk snel waardoor je sneller beter gear tegenkomt. Als je bijvoorbeeld 85 bent en je gaat dan kijken naar de bonus voor het dragen van een set van 2 of 4 heeft het meer zin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef rowiee het volgende:
Ik ben net begonnen samen met een RL vriend, allebei zitten we nu rond level 40 ofzoiets.
Nu hoorde ik dat je van een bepaalde gear soort ( bla bla of the monkey) bijvoorbeeld een bonus kan krijgen mits je alle onderdelen bezit. Is dit al nuttig voor mij om nu te gaan verzamelen of moet ik hier mee wachten totdat ik level 85 ben?
ps, ik ben een troll hunter op de defias brotherhood.
Oke dankjewel! Dat dacht ik al want we spelen nu aldoor die dungeons (?) en dan gaat het levelen echt razend snel, dus het level van de gears die je tegen komt word ook steeds beter en voordat je alles hebt verzameld ben je volgens mij wel even bezig. Als jullie nog tips hebben voor een beginnende speler hoor ik het graag! Op dit moment doe ik gewoon die quests en dungeons en is het allemaal nog vrij helder. Als ik jullie echter zie typen snap van 3 kwart niet waar het over gaat, haha maar dat komt nog wel. Alvast bedankt iig voor de tips !quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nog niet zoveel zin. Je level stijgt redelijk snel waardoor je sneller beter gear tegenkomt. Als je bijvoorbeeld 85 bent en je gaat dan kijken naar de bonus voor het dragen van een set van 2 of 4 heeft het meer zin.
Je probeert het ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef Wolve000 het volgende:
Ik probeer me ook niet te druk te maken over waar het allemaal over gaat, want nee, niet alles is te begrijpen voor 'ons' n00bs.
Zit je in de raid?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Birdy is weer down! Roccie ook! Nu die verrader van een Staghelm!
Ik zou al helemaal juichen als ik zag dat ik 98 rol! (om dan die 100 te zien en zachtjes te huilenquote:
Ach ik herken het wel, heb een keer Mimiron's Head verloren met een 95 tegen 100 en in vanilla de eerste (en enige) Swift Zulian Tiger drop met 96 van 100. Die gozer stopte een week later met raiden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou al helemaal juichen als ik zag dat ik 98 rol! (om dan die 100 te zien en zachtjes te huilen)
Jaaaah! Ik raid! Wonder hé! Ja, vorige week deed onze guild ook Ragnaros (ik mocht toen niet mee). Toen dropte die ook! Ding is kingsize! En super cool!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in de raid?
Zondag in de alt-raid dropte de mount overigens (die van Ragnaros). Iemand rolde 98. Iemand 99. En iemand 100
Dat is die van het filmpje uit vorig topic. coolquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Jaaaah! Ik raid! Wonder hé! Ja, vorige week deed onze guild ook Ragnaros (ik mocht toen niet mee). Toen dropte die ook! Ding is kingsize! En super cool!
Kijk es waar ik nu sta!Even een mooi screen gemaakt met me warrior!
![]()
[ afbeelding ]
Ja, zag hetquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar heeft Envy @ Auchindoun net Ragnaros HC world 3rd gekilled, knap hoor.
Ik ben aan het fokkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben trouwens op de druid op auchindoun online atm :3
zeker puur stamina gegemmedquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Voor het eerst deadmine gedaan. Geen wipes maar ik snap wel waarom je hem niet heel vaak wil doen.
We hadden een DK tank met 202k hp :33
Female Blood Elf Rogue.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:17 schreef Thrilled het volgende:
Pfoe, al een uur wakker wegens seksende bovenburenZo maar WoW opstarten
Ziet er prima uit, ik hou persoonlijk wel van wat talens in gag order. Die geeft je heroic throw een silence en zorgt ervoor dat irritante casters in melee range komen lopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:03 schreef Thrilled het volgende:
Hm wilde mn lvl 71 tank weer eens uit het stof trekken, maar zijn alle talents weer gereset.. ik heb nu deze tree gevolgd
http://www.wowhead.com/talent#LG0cZ0bZIfGzRRozbu:0VocZ0Mo
Wat zijn jullie meningen daarover, goede talent tree of zijn er betere? Ik zoek nog wel een DPS-talent tree voor mn dual spec..
bij ons op de realm is dr eigenlijk geen geld meer aan herbs te verdienen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef Skillstorm het volgende:
Stormvine verkoopt niet. Azshara's Veil verkoopt als een gek. Volatile Life's zijn een mooie bonus die heel wat opbrengen.
Waar kan je het beste op vissen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef Olment het volgende:
bij ons op de realm is dr eigenlijk geen geld meer aan herbs te verdienen.
De herbs gaan voor 40-50g per stack (twilight jasmin) en de rest voor 20-35g.
Flasks zijn ook al über cheap, dus ik verdien mijn geld met fishing
180-220g per stack. 6 stacks fishen in een uurtje
1 per dag, en ze wisselen volgens mij ook nog niet eens elke dagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:35 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie hoe het zit met die luitenanten van Ragnaros, is dat er 1 per dag of komen ze allemaal langs als je ze maar vaak genoeg laat respawnen?
Net als met die lui bij die bombing run dus, zonde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef Olment het volgende:
[..]
1 per dag, en ze wisselen volgens mij ook nog niet eens elke dag
ja idd, moet je al blij zijn als die ene quest er is waarmee je kunt bomben. En dan moet die rare mob ook nog een anders zijn dan de mobs die je al hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Net als met die lui bij die bombing run dus, zonde.
Wat een drukke uiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
WoWlui naar eigen wens aangepast, love it! Een goeie interface is echt de eerste stap naar spelplezier.
He, die UI heb ik ook =Dquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
WoWlui naar eigen wens aangepast, love it! Een goeie interface is echt de eerste stap naar spelplezier.
Da's fortexorcist.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
He, die UI heb ik ook =D
Ik heb er alleen een vraagje over.
Hoe doe je die timers boven je HP/mana dinges?
bedanktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's fortexorcist.
[ link | afbeelding ] is idle, zo druk is 't niet hoor
Ik vind hem nog steeds drukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's fortexorcist.
[ link | afbeelding ] is idle, zo druk is 't niet hoor
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb ik rechts onder me portrait het standaard wow raid ui staan. Ben toch een dank dus dat is niet echt nodig![]()
Ik ook hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
Shit, ik heb gewoon de standaard UI met recount. thats it.
skada hiero als dmg meter, dan nog healbot en dbm. en thats it voor raiden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
Shit, ik heb gewoon de standaard UI met recount. thats it.
Oh ja, die twee heb ik ook nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ook hoor!En met Omen en DBM, maar verder helemaal standaard! Werkt prima voor mij!
L2Tank dudequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef Blistering het volgende:
Zo'n reactie maak je niet vaak mee. Vaak is het dan:
''Omg noob l2p''
Maar zoals bij jou hoort het
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef Blistering het volgende:
Zo'n reactie maak je niet vaak mee. Vaak is het dan:
''Omg noob l2p''
Maar zoals bij jou hoort het
Me was tank. Dont tell me how 2 tankquote:
12000 alls retri paladin? Wow daar kan ik alleen van dromen. Weet je ook wat zijn gearlevel was?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouw.
Uitleggen van tactics ben ik ook niet de kwaadste in. Wil het rustig uitleggen aan mensen die dan ook moeite doen om het te begrijpen. Maar soms leg je het helemaal uit aan bv 3 dps, en dan doen 2 van de 3 doen het goed, maar die ene blijft op de add nuken die niet als eerste dood moet of valt heel leuk Diamond aan ofzo als iets als Skull, Cross en Diamond zijn gemarkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouw.
Me was tank. Dont tell me how 2 tank
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een wow trial account met een blood elf fire mage lvl 20. Nu heeft de trial een levelcap op 20 en wil ik verder spelen dan moet ik de volledige versie aanschaffen.
Maar wat moet ik nu precies aanschaffen?
Worlf of Warcraft + The Burning Crusade voor 14.99?
of volledig world of warcraft pack voor 69.99?
Ik heb echt geen idee.
Heb geen idee wat zijn ilvl was. Hij had wel veel 333 items, maar wel enchanted enzo. Dus heb geen idee wat hij nou speciaal deed voor zijn dpsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
12000 alls retri paladin? Wow daar kan ik alleen van dromen. Weet je ook wat zijn gearlevel was?
En als je de uitbreidingen hebt gekocht krijg je 30 dagen gratis voor gewoon het activeren van jou account (de Vanilla = de gewone standaard WoW).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)
dus Vanilla wow
The Burning Crusade
Wrath of the Lich king
en Cataclysm.
Ik weet dat je bij Bol.com voordelig zo'n battlechest (vanilla en bc) kon krijgen en dan voor een tientje ofzo Lich king.
Thanks voor snelle reply.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)
dus Vanilla wow
The Burning Crusade
Wrath of the Lich king
en Cataclysm.
Ik weet dat je bij Bol.com voordelig zo'n battlechest (vanilla en bc) kon krijgen en dan voor een tientje ofzo Lich king.
Ah thanks.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef TwyLight het volgende:
Tegenwoordig zit The Burning Crusade bij Classic in, je moet dus kopen:
World of Warcraft
Wrath of the Lich King
&
Cataclysm
Maar je kan gewoon beginnen met alleen classic WoW, en dan tot level 70 gaan en vervolgens de uitbreidingen kopen
Ik zit op een gemiddeld level van 340 en het meeste wat ik eruit geperst heb is 9500. En toen ging alles top. Normaal zit ik rond de 8500 en op slechte dagen op 7000. Maar dan stop ik er meestal mee, want dan werkt weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb geen idee wat zijn ilvl was. Hij had wel veel 333 items, maar wel enchanted enzo. Dus heb geen idee wat hij nou speciaal deed voor zijn dps
60 als the burning crusade er niet bij zit. 70 als die er wel bij zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Ah thanks.dus die met die WoW van 14 euro kun je naar level 70?
Die zit er nu standaard bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
60 als the burning crusade er niet bij zit. 70 als die er wel bij zit
True, dan moet je naar de bartsmit, eplaza oid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Thanks voor snelle reply.
Volgens mij kan ik bij bol.com niet meteen spelen, moet ik wachten op cd's enzo.
Is die battle.net 69.99 full package een goede deal?
Krijg je daar overigens ook speeltijd bij? of moet je weer apart zo'n gamecard kopen enzo?
Ingewikkeld allemaal.
Ik vind het portret bovenin niet erg. Wat ik wel raar vind (in de standaard UI, waar ik zelf ook nog mee speel), is dat de buffs rechtsboven staan en niet gewoon onder het karakter zelf (net zoals bij targets en mensen in je group). Dat geeft nog weer een plek om naar te kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef Blistering het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen kunnen spelen met hun portrait zo hoog in een hoek weggestopt, ik wil ten alle tijden m'n hp goed kunnen zien.
Maar idd, ieder z'n eigen UI
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan ook gewoon downloaden van de wow website. Wordt hij gelijk voor je geinstalleerd, en hoef je niet zo heel lang tewachten.
Ja, TBC zit er bij, anders had ik met mijn nieuwe account nooit bloodelf kunnen spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Die zit er nu standaard bij
Als ik blizzard kan geloven dan
die krijg je dan toch via je mail of iets ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.
Die kan je op de site van battle.net in je account gewoon toevoegen aan je login, hoef je verder niks te doen in het spel zelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.
Dat zou wat zijn als je een account maakt en dan gelijk de uitbreidingen er bij krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
die krijg je dan toch via je mail of iets ?
Ow ja ik snap wat je bedoelt. Ik bedoel je kan via battle.net wow kopen, dan kan je gelijk downloaden en code activeren op je account etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn als je een account maakt en dan gelijk de uitbreidingen er bij krijgt.
Hij had het over downloaden van WoW zelf, wij hadden het over kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die kan je op de site van battle.net in je account gewoon toevoegen aan je login, hoef je verder niks te doen in het spel zelf.
Legde het een beetje verkeerd uit, my badquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Hij had het over downloaden van WoW zelf, wij hadden het over kopen.
Maar je kan inderdaad ook WoW kopen op de site van Blizzard zelf. Dan hoef je niet naar de winkel ervoor maar heb je geen hoesje en hij is wat duurder.
Als je gewoon de code op je account activeert die in het hoesje zit kan je hem ook gewoon laten downloaden, dat gaat ook sneller. De CD heb je trouwens niet nodig.
Het begon al op de eerste boss dat hij AoD deed. Daarna ging hij nerdrage tegen ons dat we NOOIT in front of the boss konden gaan staan en NOOIt in de cloud mochten gaan staan. Gaat ook zo lekker als je AoD op hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Blistering het volgende:
Ah, wipe op de eerste boss zeker?
Ik kreeg vandaag ook nog failrage tegen me omdat een DK dood ging door in die ''cloud'' te blijven bij dat platform waar de boss vanaf komt.
Dus ik zeg tegen hem: ''The boss has another side you know''. Die gozer helemaal ragen
edit: Nvm
Ik trek dat dus slecht als ik ergens halverwege of aan het einde binnen kom. Ze zouden eigenlijk dat optioneel moeten maken, zodat je ook kan kiezen om gewoon nog wat te wachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef lifeblind het volgende:
Ik had gisteren geluk. Ik wilde nog wel even een zandalari tanken op mn paladin. Kom meteen in ZG bij zanzil aanDus zanzil down, en die laatste boss down, goed, datwas weer 10/15 minuten
Daarna nog even een cata HC; kom ik in grim batol, recht voor de laatste bossDat was even snel valor points scoren, ik was in 15/20 minuten klaar met 2 dungeons
Nouja, ik ben er altijd ook wel een beetje huiverig voor, omdat de kans groot is dat de vorige tank geleaved is omdat het zo'n kutgroep was. Ook wel eens meegemaakt dat ik een 40 minuten bezig was nog met 1 boss omdat de rest van de groep er gewoon geen zak van snapte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik trek dat dus slecht als ik ergens halverwege of aan het einde binnen kom. Ze zouden eigenlijk dat optioneel moeten maken, zodat je ook kan kiezen om gewoon nog wat te wachten.
dat is 1 van de goedkoopste met embers. Voor de blacksmithing en leatherworking heb je ook nog chaos orbs nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:26 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowhead.com/item=69953
FFS
8 dreamcloth en 4 embers
mijn realm gingen die embers vorige week voor 30k+quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb embers op het ah verkocht voor erg veel gold
Is vooral ook erg als het een nieuwe dungeon is en je niet precies weet wat de tactics zijn, en als je erom vraagt, dat je als antwoord krijgt just kill him.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik trek dat dus slecht als ik ergens halverwege of aan het einde binnen kom. Ze zouden eigenlijk dat optioneel moeten maken, zodat je ook kan kiezen om gewoon nog wat te wachten.
Tja, ik kan er gewoon slecht tegen. Helemaal als ik midden in een gevecht erin kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Mercy het volgende:
[..]
Is vooral ook erg als het een nieuwe dungeon is en je niet precies weet wat de tactics zijn, en als je erom vraagt, dat je als antwoord krijgt just kill him.
Ik heb er 1 voor 24k en 1 voor 29k verkochtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef Olment het volgende:
mijn realm gingen die embers vorige week voor 30k+
Die ziet er best opgeschoond uit ja. Alles goed bij elkaar enzo. Ik neem aan dat je nog wel zelf je hotkeys kan instellen voor je zaken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef Mercy het volgende:
hmm toch allemaal drukke UI's
dit is de mijne:)
[ afbeelding ]
Haha, ja da's ook een classicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Blood Elf gear op een human
Hehe, Azshara's Veil gaat hier voor 100-110g per stack.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef Olment het volgende:
[..]
bij ons op de realm is dr eigenlijk geen geld meer aan herbs te verdienen.
De herbs gaan voor 40-50g per stack (twilight jasmin) en de rest voor 20-35g.
Flasks zijn ook al über cheap, dus ik verdien mijn geld met fishing
180-220g per stack. 6 stacks fishen in een uurtje
daarvoor moet je gaan fishen, ik heb er totaal iets van 5 gekregen en op de RP server (waar ik op dat moment op zat) verkochten die dingen echt goed, 800-1.6k ongeveerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha, ja da's ook een classic
Ik wil [Noble's Monocle]
Nooit gebeurd. Op Burning Legion gebeurde dat regelmatig en dan ging ik maar fokken of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef TwyLight het volgende:
Vraag me trouwens af, Isabeau, jij speelt op een server met high population toch? Moet je wel eens wachten in een queue als je in wil loggen?
Maar dat is ook wel op een hoge resolutie, of niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef Mercy het volgende:
hmm toch allemaal drukke UI's
dit is de mijne:)
[ afbeelding ]
Zou best eens leuk kunnen wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
We zouden met alle 'trage spelers' van fok middels real ID groups kunnen maken
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef Mercy het volgende:
OH JA VOOR IK HET VERGEET !!!!ik ben level 85
Mijn eerste
Ja alles kan je instellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die ziet er best opgeschoond uit ja. Alles goed bij elkaar enzo. Ik neem aan dat je nog wel zelf je hotkeys kan instellen voor je zaken?
Ik mis overigens wel de quest-tracker, iets wat voor een low-level als ik wel handig is...
Hoe heet die UI?
Daar was ik al bang voorquote:
1980x1024quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel op een hoge resolutie, of niet?
Dit is de mijne, op 1280x800 (laptop):
[ afbeelding ]
Op 1920x1080 (extern beeldscherm) ziet het er allemaal een stuk ruimer uit. De FPS is echter ook minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |