Betaal je de reparaties zelf dan? Dan mag ik hopen dat je niet als tank speelt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Mercy het volgende:
wat een kut spel is het toch eigenlijk, ik betaal me scheel aan reparaties omdat ik steeds dood ga,
1 of 2 kan ik er tegelijkertijd wel aan maar meer red ik gewoon niet.
* Mercy =frustie
GUILDREPAIRS!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef Mercy het volgende:
Ben aan het questen in de Twilight Highlandsheb afgelopen tijd al meer dan 500G aan reparaties betaald
minder pullenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Jaaaahmaar ik wil niet contstand dood gaan
dan hoef ik ook niet veul te repareren
Wat voor level ben je dan dat je constant dood gaat? een level 84 of 85 karakter moet toch weinig moeilijkheden hebben met die zones. Het zijn niet echt heroic cata mobs die daar rondlopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Jaaaahmaar ik wil niet contstand dood gaan
dan hoef ik ook niet veul te repareren
Ik ben ook een WOW noob. Maar in normale zones ga ik eigenlijk nooit dood. Ik ben als melee dps alleen niet echt goed in heroic dungeons. Ik ben vaak te laat met me veilig te stellen als een baas AoE damage doet. En die zijn behoorlijk heftig in heroic modequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Mercy het volgende:
ik ben level 84en ik pull er altijd 1, maar zijn/haar/het vriendjes komen helpen en dat is te veel.
maar heb nieuwe tactiek, doe gewoon kill en fly als het mogelijk is![]()
Enne ik ben nog steeds WoW noob
quote:
Is geen gekke vraag hoorquote:
Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef TwyLight het volgende:
http://www.logitech.com/n(...)s/7244?WT.z_sp=Model
Volgens mij kan dat dan via keybindingsquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.
Ik wil eigenlijk geen addons meer. Ik heb laatst een hele avond lopen zoeken naar de add on die het opstarten verpeste. Mijn scherm bleef na opstarten enkele minuten bevroren staan. Ik heb alleen nog healbot, bagon en recount aan staan. Heeft iemand misschien dezelfde problemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Een goede addon om te gebruiken is Clique
Horde of Alliance?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Blistering het volgende:
Mensen hier die op Auchindoun spelen btw? M'n broer en paar andere RL vrienden spelen daar ook, die vroegen of ik ook kwam. Maar meh, pvp servers blief ik niet zo.
Hoe is 't met ganken bij Molten Front? Da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog tegenstribbel, geen zin om constant geraped te worden als ik m'n dailies wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |