Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef TwyLight het volgende:
http://www.logitech.com/n(...)s/7244?WT.z_sp=Model
Volgens mij kan dat dan via keybindingsquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die setpoint software heb ik al. en dan heb ik verschillende buttom waarbij staat algemeen. Ik dacht dat ik die direct configureren in WOW. heb het dus geprobeerd via healbot op mijn priest. Maar dat werkte dus niet. Zal me eens wat gaan inlezen erin.
Ik wil eigenlijk geen addons meer. Ik heb laatst een hele avond lopen zoeken naar de add on die het opstarten verpeste. Mijn scherm bleef na opstarten enkele minuten bevroren staan. Ik heb alleen nog healbot, bagon en recount aan staan. Heeft iemand misschien dezelfde problemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef TwyLight het volgende:
Een goede addon om te gebruiken is Clique
Horde of Alliance?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Blistering het volgende:
Mensen hier die op Auchindoun spelen btw? M'n broer en paar andere RL vrienden spelen daar ook, die vroegen of ik ook kwam. Maar meh, pvp servers blief ik niet zo.
Hoe is 't met ganken bij Molten Front? Da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog tegenstribbel, geen zin om constant geraped te worden als ik m'n dailies wil doen.
oooooh, dan hoef je niet bang te zijn om te worden gegankedquote:
Neuhquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
Invite Immersion ook casuals?
edit: Casuals met heul veel raid ervaring!
Er is er 1tje minder zonder dat je het weet geloof ik. Ik ben gestopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh, dan hoef je niet bang te zijn om te worden gegankedHorde wel.
Welk guild? Voor er nog meer fokkers rondhuppelen in de mijne zonder dat ik dat weet
Ja, dat had ik al doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Er is er 1tje minder zonder dat je het weet geloof ik. Ik ben gestopt.
Ik heb 2 lvl 30 altsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb geloof ik nog een lvl 30 worgen druid op auchindoun alliance :x
is bij ons tijdelijk gedeactiveert. Een kleine twee maanden geleden zat er meer als 200.000 goud in de GB, voornamelijk door de verkoop van BoE items, maar vorige week was daar nog maar een kleine 55K van over, dus moest er even de rem op. Sind 10% van alles wat je quest en loot niet meer direct de GB in vloeit word het toch wat moeilijker om een positieve balans te houden, nu kan je in principe alleen nog maar verdienen door die wekelijkse guildchallenges, en das ook niet echt een vetpot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Betaal je de reparaties zelf dan? Dan mag ik hopen dat je niet als tank speelt.
Zoek een guild met guildrepairs kan ik je alleen aanraden.
Oh, is dat weg die 10% guildgold? Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Hathor het volgende:
is bij ons tijdelijk gedeactiveert. Een kleine twee maanden geleden zat er meer als 200.000 goud in de GB, voornamelijk door de verkoop van BoE items, maar vorige week was daar nog maar een kleine 55K van over, dus moest er even de rem op. Sind 10% van alles wat je quest en loot niet meer direct de GB in vloeit word het toch wat moeilijker om een positieve balans te houden, nu kan je in principe alleen nog maar verdienen door die wekelijkse guildchallenges, en das ook niet echt een vetpot.
Oke, ik ben Epicosaurusquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 2 lvl 30 altsKom gezellig spelen
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, is dat weg die 10% guildgold? Wist ik niet eens.
is er nog steeds maar dat staat nu in de gb logs ipv je chat scherm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.
De perks zijn er volgens mij nog gewoon, dus geen reden waarom dat weg zou moeten zijn (ook geen enkele message over gelezen, het is wel iets wat ze wel zouden zeggen lijkt me). Het kan zijn dat je zoveel mensen heb die repairen dat die message gewoon heel snel uit de log verdwijnt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie tenminste niet meer die message dat 10% van wat je verdient hebt naar het guild gaat. kan zijn dat ze dat niet meer laten zien, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze dat gewoon vervangen hebben voor die guildchallenges.
Als ik thuis ben voeg ik je wel even toequote:
Ahh ok dan, maar ik had toch echt het idee dat er een paar maanden geleden sneller geld naar binnen kwam dan dat eruit vloog. Het is trouwens ook best een beetje naief om geen dagelijkse repaircap te gebruiken in een guild met meer als 900 leden, een cap van 100 goud per dag moet maar genoeg zijn lijkt me, en dan nog eigenlijk alleen maar voor de raiders, diegenen die nog aan het levelen zijn en maar een beetje aanmodderen met dailies zullen niet zo snel tegen een repairbill van 80 goud of zo aanlopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
is er nog steeds maar dat staat nu in de gb logs ipv je chat scherm.
omdat toen ook veel meer mensen questen. Iedereen was aan het levelen. Nu is dat veel minder. Mensen doen niet zo heel vaak dailys meer omdat ze er geen zin in hebben or pvpen etc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ok dan, maar ik had toch echt het idee dat er een paar maanden geleden sneller geld naar binnen kwam dan dat eruit vloog. Het is trouwens ook best een beetje naief om geen dagelijkse repaircap te gebruiken in een guild met meer als 900 leden, een cap van 100 goud per dag moet maar genoeg zijn lijkt me, en dan nog eigenlijk alleen maar voor de raiders, diegenen die nog aan het levelen zijn en maar een beetje aanmodderen met dailies zullen niet zo snel tegen een repairbill van 80 goud of zo aanlopen.
Nou, op dit moment juist weer wel, dankzij al die nieuwe dailies in Mount Hiyal. Ik heb ze niet precies geteld, maar volgens mij doe je er daar toch al gauw een stuk of 11-12, en iedereen in mijn guild doet die dailies op meer dan 1 char. Gisteren trouwens die guildachi van 100.000 dailies completed gekregen, en dat had waarschijnlijk zonder die Hiyal quests een stuk langer geduurd. Ik ben sowieso wel een pietje precies wat betreft dailies, al ben ik nou zo ziek als een hond, of val ik om van de slaap, ik log niet uit voordat ik die eerst doorlopen heb. Als je in je persoonlijke statistieken kijkt kun je zien hoeveel dailies je complete hebt, en ik kom zelf nu in de buurt van de 8000.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
omdat toen ook veel meer mensen questen. Iedereen was aan het levelen. Nu is dat veel minder. Mensen doen niet zo heel vaak dailys meer omdat ze er geen zin in hebben or pvpen etc.
WoW heeft je in zijn machtquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, op dit moment juist weer wel, dankzij al die nieuwe dailies in Mount Hiyal. Ik heb ze niet precies geteld, maar volgens mij doe je er daar toch al gauw een stuk of 11-12, en iedereen in mijn guild doet die dailies op meer dan 1 char. Gisteren trouwens die guildachi van 100.000 dailies completed gekregen, en dat had waarschijnlijk zonder die Hiyal quests een stuk langer geduurd. Ik ben sowieso wel een pietje precies wat betreft dailies, al ben ik nou zo ziek als een hond, of val ik om van de slaap, ik log niet uit voordat ik die eerst doorlopen heb. Als je in je persoonlijke statistieken kijkt kun je zien hoeveel dailies je complete hebt, en ik kom zelf nu in de buurt van de 8000.
Meh...ik ben gewoon een dwangneuroot.quote:
Maar ik ga nog wel ff over een transfer nadenken, van Aszune word ik ook niet heel erg blij. Alleen weer een of andere random guild moeten joinen zuigt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh
Max 2 friends per raider.
De meeste van dat soort guilds doen niet eens aan casuals, vandaar dat mijn vriend Immersion heeft gekozen. Onder andere dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |