mij gebeurt het helaas te vaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Hahah, ja dat is mij ook wel eens overkomen dat ik tijdens het healen even total rage wil uiten in de chat en dan een wipe veroorzaakte
En ik maar denken dat ik snel afgeleid benquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
mij gebeurt het helaas te vaak
denk dat op een raid avond, gemiddeld 1/2 wipes komen doordat ik niet meer op wow let doordat ik wordt word afgeleid door iets. (meestal is een pen/potlood/aansteker ofzo al voldoende)
Ja ING is goed met adreswijzigingenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:30 schreef Wolve000 het volgende:
Prutsers bij de ING. Hebben ze de adreswijziging bij MoBlo verkeerd overgenomen. Vandaar dat de betaling mis is gegaan...
ik hoor het al, dus gewoon 1x huisje kopen en nooit meer verhuizenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ING is goed met adreswijzigingen. Mijn vriendin wilde er ook eens eentje doorgeven. Dat moets dan via een formulier wat je op moet sturen, kunnen ze niet even on-the-fly wijzigen bij een kantoor.
Nouja, formulier 1 kwam niet aan, formulier 2 ook niet gezien er 4 weken later nog niks was veranderd. Dus toen via de interne post bij ING geprobeerd, dat duurde ook een week of twee en toen was er nog niks veranderd. Uiteindelijk nog even langsgegaan en op een wat kwadere toon gemeld dat dit wel heel omslachtig is en enorm lang duurt en dat een adreswijziging niet nodig is als we overstappen naar een andere bank. Toen was eindelijk, na 6 weken, het adres gewijzigd.
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ING is goed met adreswijzigingen. Mijn vriendin wilde er ook eens eentje doorgeven. Dat moets dan via een formulier wat je op moet sturen, kunnen ze niet even on-the-fly wijzigen bij een kantoor.
Yup, als je NIET in het buitenland woont kan dat gewoon ja...quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.
Oh, apart.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, als je NIET in het buitenland woont kan dat gewoon ja...
Ik zit boven in de werkkamer, Mo zit beneden in de keuken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef Olment het volgende:
Jullie zitten gewoon naast elkaar en spreken af wanneer op de Invoeren knop te drukken
dus de "onbelangrijke" dingen doen jullie apart, maar de echt belangrijke dingen samen, dat is goed =Dquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zit boven in de werkkamer, Mo zit beneden in de keuken.
Maar tijdens het WoW'en zitten we wel naast elkaar.
Welkom bij de rolverdeling anno 2011quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
Volgende titel? Welkom bij [SC] WOW?
Ja, alleen het probleem was, mijn vriendin had activeringscodes of iets dergelijks nodig voor MijnING, want dat had ze nog niet eerder gebruikt. Die werden naar ons huis gestuurd, maar dat was nog het oude adres. Dus we moesten die adreswijziging sowieso doen om MijnING te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik kon mijn adres gewoon online wijzigen, bij MijnING.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
Volgende titel? Welkom bij [SC] WOW?
Ben je nieuw?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb nu op server Emerald Dream een lvl 11 human mage. Heb frost gekozen dat leekt me het beste om te levelen. Zit al meteen in een gezellige nederlandse lvl 25 guild : Raging Dutchmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |