Ik dacht dat bots tegenwoordig niet meer voorkwamen.. Blijkbaar had ik het verkeerd..quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Lol tijdens het farmen 2 bots gespot, een van de ally kant en een van mijn (horde kant) allebei gereport. Heb ze ook meerdere keren getest. Zijn echt bots.
Waaraan en hoe herken je die dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Lol tijdens het farmen 2 bots gespot, een van de ally kant en een van mijn (horde kant) allebei gereport. Heb ze ook meerdere keren getest. Zijn echt bots.
Helaas,quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:05 schreef Thrilled het volgende:
Besloot net mijn enchanting weer wat op te krikken.. maar nu heb ik een primal might nodig.. ik zag dat ze voor 900g op de AH stonden dus ik ben best bereid om daar wat voor te farmen.. maar wat? Iemand goede tips/locaties om deze te farmen, of tenminste de bestandsdelen daarvan..
Aan de patroon hoe die zich voortbeweegt en gedraagt wat betreft het herben/minen. Heb vaak er zelf heel wat gezien in Uldum.quote:
Hoezo, wat is er dan voor een bug ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef TwyLight het volgende:
Wel lelijk ik zie nu al mensen met de mount omdat ze van die bug gebruik hebben gemaaktleuk dat ik elke dag dalies doe en dan nog niet als een van de eerste ben door een domme bug
Hoe "test" je dat dan? Gisteren ben ik gebanned voor spammen maar ik heb echt geen idee waarom. Ik heb trade zelfs uit staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
De bug is nu al lang verholpen, maar in het begin werden de dailies om 3:00 én om 4:00 ge-reset. Je kon dus dubbele dailies doen als je snel om 3:00 alles deed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er dan voor een bug ?
Krijg altijd trek dankzij jouw username!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh toch wel 1 kunnen unlocken vandaag, nog 121 marks tot de volgende vendor
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Krijg altijd trek dankzij jouw username!![]()
![]()
Ik heb er nu 113, morgen de laatste van de 125 questrondes!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Mercy het volgende:
wat een kut spel is het toch eigenlijk, ik betaal me scheel aan reparaties omdat ik steeds dood ga,
1 of 2 kan ik er tegelijkertijd wel aan maar meer red ik gewoon niet.
* Mercy =frustie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |