L2Tank dudequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef Blistering het volgende:
Zo'n reactie maak je niet vaak mee. Vaak is het dan:
''Omg noob l2p''
Maar zoals bij jou hoort het
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef Blistering het volgende:
Zo'n reactie maak je niet vaak mee. Vaak is het dan:
''Omg noob l2p''
Maar zoals bij jou hoort het
Me was tank. Dont tell me how 2 tankquote:
12000 alls retri paladin? Wow daar kan ik alleen van dromen. Weet je ook wat zijn gearlevel was?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouw.
Uitleggen van tactics ben ik ook niet de kwaadste in. Wil het rustig uitleggen aan mensen die dan ook moeite doen om het te begrijpen. Maar soms leg je het helemaal uit aan bv 3 dps, en dan doen 2 van de 3 doen het goed, maar die ene blijft op de add nuken die niet als eerste dood moet of valt heel leuk Diamond aan ofzo als iets als Skull, Cross en Diamond zijn gemarkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de persoon het brengt. Als het gelijk zo arrogant is enzo dan hoeft het van mij al niet meer. Verder was het een goede speler want hij deed 12k dps + dus dat is niet slecht. Dan vind ik het niet erg om ff wat uit teleggen aan die beste man of vrouw.
Me was tank. Dont tell me how 2 tank
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een wow trial account met een blood elf fire mage lvl 20. Nu heeft de trial een levelcap op 20 en wil ik verder spelen dan moet ik de volledige versie aanschaffen.
Maar wat moet ik nu precies aanschaffen?
Worlf of Warcraft + The Burning Crusade voor 14.99?
of volledig world of warcraft pack voor 69.99?
Ik heb echt geen idee.
Heb geen idee wat zijn ilvl was. Hij had wel veel 333 items, maar wel enchanted enzo. Dus heb geen idee wat hij nou speciaal deed voor zijn dpsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
12000 alls retri paladin? Wow daar kan ik alleen van dromen. Weet je ook wat zijn gearlevel was?
En als je de uitbreidingen hebt gekocht krijg je 30 dagen gratis voor gewoon het activeren van jou account (de Vanilla = de gewone standaard WoW).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)
dus Vanilla wow
The Burning Crusade
Wrath of the Lich king
en Cataclysm.
Ik weet dat je bij Bol.com voordelig zo'n battlechest (vanilla en bc) kon krijgen en dan voor een tientje ofzo Lich king.
Thanks voor snelle reply.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt alle upgrades nodig in principe. (mits je op lvlcap 85 wilt spelen en alle gear/content wilt)
dus Vanilla wow
The Burning Crusade
Wrath of the Lich king
en Cataclysm.
Ik weet dat je bij Bol.com voordelig zo'n battlechest (vanilla en bc) kon krijgen en dan voor een tientje ofzo Lich king.
Ah thanks.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef TwyLight het volgende:
Tegenwoordig zit The Burning Crusade bij Classic in, je moet dus kopen:
World of Warcraft
Wrath of the Lich King
&
Cataclysm
Maar je kan gewoon beginnen met alleen classic WoW, en dan tot level 70 gaan en vervolgens de uitbreidingen kopen
Ik zit op een gemiddeld level van 340 en het meeste wat ik eruit geperst heb is 9500. En toen ging alles top. Normaal zit ik rond de 8500 en op slechte dagen op 7000. Maar dan stop ik er meestal mee, want dan werkt weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb geen idee wat zijn ilvl was. Hij had wel veel 333 items, maar wel enchanted enzo. Dus heb geen idee wat hij nou speciaal deed voor zijn dps
60 als the burning crusade er niet bij zit. 70 als die er wel bij zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Ah thanks.dus die met die WoW van 14 euro kun je naar level 70?
Die zit er nu standaard bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
60 als the burning crusade er niet bij zit. 70 als die er wel bij zit
True, dan moet je naar de bartsmit, eplaza oid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Thanks voor snelle reply.
Volgens mij kan ik bij bol.com niet meteen spelen, moet ik wachten op cd's enzo.
Is die battle.net 69.99 full package een goede deal?
Krijg je daar overigens ook speeltijd bij? of moet je weer apart zo'n gamecard kopen enzo?
Ingewikkeld allemaal.
Ik vind het portret bovenin niet erg. Wat ik wel raar vind (in de standaard UI, waar ik zelf ook nog mee speel), is dat de buffs rechtsboven staan en niet gewoon onder het karakter zelf (net zoals bij targets en mensen in je group). Dat geeft nog weer een plek om naar te kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef Blistering het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen kunnen spelen met hun portrait zo hoog in een hoek weggestopt, ik wil ten alle tijden m'n hp goed kunnen zien.
Maar idd, ieder z'n eigen UI
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan ook gewoon downloaden van de wow website. Wordt hij gelijk voor je geinstalleerd, en hoef je niet zo heel lang tewachten.
Ja, TBC zit er bij, anders had ik met mijn nieuwe account nooit bloodelf kunnen spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Die zit er nu standaard bij
Als ik blizzard kan geloven dan
die krijg je dan toch via je mail of iets ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.
Die kan je op de site van battle.net in je account gewoon toevoegen aan je login, hoef je verder niks te doen in het spel zelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Maar dan kan je het nog niet spelen als je de code nog niet geactiveerd hebt op je account.
Dat zou wat zijn als je een account maakt en dan gelijk de uitbreidingen er bij krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
die krijg je dan toch via je mail of iets ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |