..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:37 schreef Nibb-it het volgende:
Om even een groot filosoof aan te halen...
[..]
Voor het ''Rave-worshippen'' hebben we andere topics..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef Esses het volgende:
KutTT![]()
Ik had op zijn minst iets Rave_NL gerelateerds verwacht... All hail tha Devil.All hail Rave.
Beaam ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef Esses het volgende:
KutTT![]()
Ik had op zijn minst iets Rave_NL gerelateerds verwacht... All hail tha Devil.All hail Rave.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Zeg, ik ben redelijk nieuw in DEF en überhaupt op FOK.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht ik niet meer reageren, dan zou het zo0maar kunnen dat ik een attack krijg van al die telefoontjes van werk![]()
Het gaat falikant mis.
OUD-LMB!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg, ik ben redelijk nieuw in DEF en überhaupt op FOK.
Ik heb begrepen dat jij lumbl'er was/bent, en toen verder?
Kan je er niet zo'n ding in steken dat dan weer in een ander ding gaat waar 230 volt op staat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Nibb-it het volgende:
Kut, waarom is m'n laptop altijd leeg als ik 'm nodig heb
Zoek en gij zult vinden!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom gestopt en wat ben je verder gaan doen?
Nieuwschierig
.. dus ik moet nu heel DEF doorzoeken of wat?quote:
Juiste conclusie!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.. dus ik moet nu heel DEF doorzoeken of wat?![]()
Ik heb zo'n gevoel dat je niet toe zult geven, dus ik begin maar vast dan..
In positieve zin: "better safe then sorry"quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mariniers... "Beter laat dan nooit!"...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht ik niet meer reageren, dan zou het zo0maar kunnen dat ik een attack krijg van al die telefoontjes van werk![]()
Het gaat falikant mis.
ER's slaaf.quote:
Stafpleunen... "Ja, we weten het zelf eigenlijk ook niet echt"..quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:51 schreef AchJa het volgende:
The Sgt Major
Take One
Two Sergeant Majors were walking across campus when one said, "Where did you get such a great bike?" The second Sergeant Major replied, "Well, I was walking along yesterday, minding my own business, when a beautiful woman rode up on this bike. She threw the bike to the ground, took off all her clothes and said, "Take what you want." The second Sergeant Major nodded approvingly, "Good choice; the clothes probably wouldn't have fit."
Take Two
To the optimist, the glass is half full. To the pessimist, the glass is half-empty. To the Sergeant Major, the glass is twice as big as it needs to be.
Take Three
A pastor, a doctor and a Sergeant Major were waiting one morning for a particularly slow group of golfers. The Sergeant Major fumed, "What's with these guys? We must have been waiting for 15 minutes!" The doctor chimed in, "I don't know, but I've never seen such ineptitude!" The pastor said, "Hey, here comes the greens keeper. Let's have a word with him. Hey, George. Say, what's with that group ahead of us? They're rather slow, aren't they?" The greens keeper replied, "Oh, yes, that's a group of blind firefighters. They lost their sight saving our clubhouse from a fire last year, so we always let them play for free anytime." The group was silent for a moment. The pastor said, "That's so sad. I think I will say a special prayer for them tonight." The doctor said, "Good idea. And I'm going to contact my ophthalmologist buddy and see if there's anything he can do for them." The Sergeant Major said, "Why can't these guys play at night?"
Take Four
There was a Sergeant Major who had an exceptional gift for fixing all things mechanical. (I know him.) After serving the Army loyally for over 30 years, he happily retired. Several years later, the Army contacted him regarding a seemingly impossible problem they were having with one of their multimillion-dollar machines. They had tried everything and everyone else to get the machine to work but to no avail. In desperation, they called on the retired Sergeant Major, who had solved so many of their problems in the past. The Sergeant Major reluctantly took the challenge. He spent a day studying the huge machine. At the end of the day, he marked a small "x" in chalk on a particular component of the machine and stated, "This is where your problem is". The part was replaced and the machine worked perfectly again. The Army received a bill for $50,000 from the Sergeant Major for his service. The Army demanded an itemized accounting of his charges. The Sergeant Major responded briefly: One chalk mark$1.00. Knowing where to put it$49,999. It was paid in full and the Sergeant Major retired again in peace.
Take Five
"Normal people believe that if it ain't broke, don't fix it. Sergeant Majors believe that if it ain't broke, it doesn't have enough features yet."
Take Six
An architect, an artist and a Sergeant Major were discussing whether it was better to spend time with the wife or a mistress. The architect said he enjoyed time with his wife, building a solid foundation for an enduring relationship. The artist said he enjoyed time with his mistress, because of the passion and mystery he found there. The Sergeant Major said, "I like both." "Both?" Sergeant Major, "Yeah. If you have a wife and a mistress, they will each assume you are spending time with the other woman, and you can go to the shop and get some work done."
Take Seven
A Sergeant Major was crossing a road one-day when a frog called out to him and said, "If you kiss me, I'll turn into a beautiful princess". He bent over, picked up the frog and put it in his pocket. The frog spoke up again and said, "If you kiss me and turn me back into a beautiful princess, I will stay with you for one week." The Sergeant Major took the frog out of his pocket, smiled at it and returned it to his pocket. The frog then cried out, "If you kiss me and turn me back into a princess, I'll stay with you for one week and do ANYTHING you want." Again the Sergeant Major took the frog out, smiled at it and put it back into his pocket. Finally, the frog asked, "What is the matter? I've told you I'm a beautiful princess, that I'll stay with you for a week and do anything you want. Why won't you kiss me?" The Sergeant Major said, "Look I'm an Sergeant Major. I don't have time for a girlfriend, but a talking frog, now that's cool."
Achmea vitale ff bellen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Stelletje droeftoeters zijn die huisartsen zeg. Ben al een halfuur al de huisartsenposten in de buurt aan het rondbellen voor een medische verklaring voor t para springen, maar ze zijn of alleen voor spoedgevallen, of zogenaamd gesloten of ze geven geen medische verklaringen af. Denk dak straks maar even naar Soesterberg bel ofso. Doe maar weer ff vliegmedische keuring doen.
Wat is dat? De medische ANWB ofso?quote:
Medisch centrum Dorp al geprobeerd? Even vragen naar Peuckerquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat is dat? De medische ANWB ofso?
Of ga jij me ff keuren? Je bent toch een paraveterinair.
Die belde ik als een van de eerst om 1630 en tot kreeg ik al dat klote bericht van "niemand aanwezig, alleen voor spoedgevallen" terwijl volgens de site die toko gewoon tot 1700 open zou moeten zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Medisch centrum Dorp al geprobeerd? Even vragen naar Peucker
Ghehe.. nee ik kan je niet goed keuren..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat is dat? De medische ANWB ofso?
Of ga jij me ff keuren? Je bent toch een paraveterinair.
Have fun!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:23 schreef Vortix het volgende:
Ik sla er even eentje over jongens. En dat is niet alleen omdat de TT vrij gay is, maar ook omdat ik in Berlijn zit.
Hardlopen op een lege maag van 6 uurquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Esses het volgende:
Gebakken aardappelen met zelf gemaakte knoflookmarinade, gecombineerd met kip/pesto/sal...mozarela met een groente.
En nu? Einde chute springen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:04 schreef hoogvlieger het volgende:
75e voor een keuring. Flikker een end op zeg.
Nee tuurlijk niet. Ga nog ff aan Druid vragen hoe hij dat heeft gefixt. En morgen nog maar weer ff huisarts proberen.quote:
Bouwvak. Dan bel je morgen opnieuw.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die belde ik als een van de eerst om 1630 en tot kreeg ik al dat klote bericht van "niemand aanwezig, alleen voor spoedgevallen" terwijl volgens de site die toko gewoon tot 1700 open zou moeten zijn.
Part-time plastisch chirurgquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben huisartsenpraktijken bouwvak?
Huisarts jonguh! of anders http://www.artsenkeuring.nl/?page_id=41quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:04 schreef hoogvlieger het volgende:
75e voor een keuring. Flikker een end op zeg.
Sinds vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben huisartsenpraktijken bouwvak?
Wablief?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
En nu opgekankerstraald met je "Vis een optie?" spam...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Linksonder en linksboven.... Honderd miljoenste post op FOK!forum!
Het scheelde een halve minuut of was dit de honderdmiljoenste geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mijn weten woog de FAL ongeveer 5kg zonder magazijn, en met (stalen) magazijn, 20 patronen 7,62, 6 kilo.
Indien AchJa of ik juist die honderdmiljoenste waren geweest, hadden een van die twee of weet ik veel wie een autosticker gekregen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[..]
Het scheelde een halve minuut of was dit de honderdmiljoenste geweest.
Een leven lang een pimp-abo of zo iets.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien AchJa of ik juist die honderdmiljoenste waren geweest, hadden een van die twee of weet ik veel wie een autosticker gekregen?
Ik heb geen abbo, en ook niet nodig. Dat Lotusss er eentje heb wil niet gelijk zeggen dat ik er ook eentje wilquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een leven lang een pimp-abo of zo iets.
En eeuwige roem in ONZ en GC natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo, en ook niet nodig. Dat Lotusss er eentje heb wil niet gelijk zeggen dat ik er ook eentje wil
Maar wel leuk meegenomen hoor
Alsof ik daar op zou zitten wachten...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:29 schreef Nibb-it het volgende:
Het scheelde een halve minuut of was dit de honderdmiljoenste geweest.
Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En eeuwige roem in ONZ en GC natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof ik daar op zou zitten wachten...![]()
Mijn twaalfjarige medaille ging de adjudant ook wat van vinden... "Hey, hoe wil jij die medaille hebben? Appel, etc. etc." Mwoah, flikker maar in mijn postvak, dan vind ik het wel best. Ja maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik kijk hooguit nog eens in Nieuws of Politiek, en soms in Sex of Vraag & Aanbod.quote:
C&Hquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk hooguit nog eens in Nieuws of Politiek, en soms in Sex of Vraag & Aanbod.
Oh ja, daar ook.quote:
Ik heb een broertje dood aan al dat gelul. Hetzelfde toen ik die ISAFmedaille kreeg, schaakte ik plotseling mijn ouders daar. Die waren ingefloten door mijn wederhelft zonder dat ik het wist. Hell, ik had haar niet eens ingefloten.quote:
Intentie was goed AchJa, het kan ook falikant fout gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan al dat gelul. Hetzelfde toen ik die ISAFmedaille kreeg, schaakte ik plotseling mijn ouders daar. Die waren ingefloten door mijn wederhelft zonder dat ik het wist. Hell, ik had haar niet eens ingefloten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk hooguit nog eens in Nieuws of Politiek, en soms in Sex of Vraag & Aanbod.
Ga niet zeggen dat jij daar nooit kijkt!!!quote:
Wil je een eerlijk antwoord? Ik trapte op Eindhoven ook gewoon af met een maat van mij. Opgetiefd met al dat spandoeken/ familie circus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Intentie was goed AchJa, het kan ook falikant fout gaan.
Mijn ouders bv, hadden niet de uitnodiging gekregen om er te zijn na mijn eindoefening van Rode Baret. Dus de poort binnengelopen zonder enig familielid, en bekaf met de trein naar huis moeten gaan, en ik was niet de enige. Voor de ers was het mooi, dat hadden m'n ouders WEL meegekregen
Dat was bij thuiskomst van missie, ik had het over het behalen van de eerste lichting Rode Baretquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord? Ik trapte op Eindhoven ook gewoon af met een maat van mij. Opgetiefd met al dat spandoeken/ familie circus.
Weet ik. Dan nog wegwezen, die pet op en over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was bij thuiskomst van missie, ik had het over het behalen van de eerste lichting Rode Baret
Goh... Ik zat al likkebaardend naar die halve liter Grolsch te kijken die mijn maat heel vervelend omhoog hield....quote:Ons welkomst praatje op Schiphol na einde missie Bosnië had ik ook wel beter kunnen besteden dan dat standaard gezeur van eene hoge ome aan te moeten horen.
En mij dan afkatten enkele SC's geleden dat er een pak halve liters Grolsch lag op de zolderquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik. Dan nog wegwezen, die pet op en over op de orde van de dag.
[..]
Goh... Ik zat al likkebaardend naar die halve liter Grolsch te kijken die mijn maat heel vervelend omhoog hield....
Die horen bij harde infra dan ook in de koeling te staan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En mij dan afkatten enkele SC's geleden dat er een pak halve liters Grolsch lag op de zolder
hehehehe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die horen bij harde infra dan ook in de koeling te staan!
Je hoeft mij niet al teveel te vertellen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe.
Je wilt niet weten wat wij toendertijd in de zgn As-Hokken hadden liggen
Ahh, je bent er bekend meequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet al teveel te vertellen...
Dan ga ik morgen tijdens mn pauze wel weer ff bellen of ik vrijdag ergens terecht kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef Druid het volgende:
[..]
Huisarts jonguh! of anders http://www.artsenkeuring.nl/?page_id=41
Vroegah, toen het nog leuk was bij defensie...Cobra komt ook nog wel buurten over zijn "arty" tijd.quote:
Dat "mats" gebeuren heb ik al uit monde van Cobra gehoordquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah, toen het nog leuk was bij defensie...Cobra komt ook nog wel buurten over zijn "arty" tijd.
Gezeik met werk al opgelost?quote:
M'n baas belde me zo rond 1830. Hij had betrokkene een donderpreek gegeven en dat hij met z'n luie reet eens wat door moest werkenquote:
Ik ben op werk ook iemand aan het opleiden, gaat ook met een slakken tempo zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n baas belde me zo rond 1830. Hij had betrokkene een donderpreek gegeven en dat hij met z'n luie reet eens wat door moest werken![]()
Ben verder wel voor zelf door betrokkene weer tig keer gebeld om hem naar doel te lullen
Tja, simpele zielen blijf je houden, helaas. Het is dat m'n chef mij verplicht om m'n rust te houden, maar ik ben er niet gerust op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben op werk ook iemand aan het opleiden, gaat ook met een slakken tempo zeg![]()
Iets 10 keer op een dag moeten uitleggen en het dan nog vergeten
Dat toch wat uitgebreider worden dan ik in eerste instantie dachtquote:
Sturmgewehrquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Nice:
http://www.dumpert.nl/med(...)0/film_je_hobby.html
Dacht dat je daar niet mocht detectorenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Nice:
http://www.dumpert.nl/med(...)0/film_je_hobby.html
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat toch wat uitgebreider worden dan ik in eerste instantie dacht
Zo een Sturmgewehr wil ik ook wel uit de bodem alhier halenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jep. Toch leuk dat je zulk spul oa daar nog uit de bodem kan halen.
deze is ook goed http://www.dumpert.nl/med(...)c4/koppen_dicht.htmlquote:
Kende ik nog niet, mooi jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef m.k het volgende:
[..]
deze is ook goed http://www.dumpert.nl/med(...)c4/koppen_dicht.html
Gaat lekker zo te zienquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef m.k het volgende:
http://www.flickr.com/photos/bettylies/3033701911/![]()
![]()
![]()
foto is wel al 31 maanden oud he. denk je dat ik het zo ver zou laten komen ?quote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
foto is wel al 31 maanden oud he. denk je dat ik het zo ver zou laten komen ?
quote:
quote:
ThaBoel en z'n matties ;Pquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
Het youtube dump uurtje is weer begonnen dus ik smeer hem.
Imposant.quote:
Hoe is je kindinges dan? Iets met varkensvlees tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
HANDGRANATEN.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Of we kunnen oeverloos lullen over het gebruik van de NR12 granaat
Dat is een hele dure granaatquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
Dit zijn nog eens een oude knaap.
[ afbeelding ]
Pics komen eraan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe is je kindinges dan? Iets met varkensvlees toch
Wellicht iets voor het Museum Grenadiers en Jagersquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Nibb-it het volgende:
Kan je wel zeggen jaZe hebben er nog eentje te koop: http://www.hixenbaugh.net/gallery/detail.cfm?itemnum=4622
Recept van watquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Thaboel het volgende:
Maar erasmo pm me nou gewoon ff dat recept! Die onzin in de sc raak ik steeds kwijt
Die bestonden toen toch nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wellicht iets voor het Museum Grenadiers en Jagers
Ik doe met je mee..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[DEF] SC#239 Al vechtend voorwaarts!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat van laatst was een eenmalig gehoor op een verzoekje, naab...quote:
Danku! Hoe weet je of ze gaar zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[DEF] SC#239 Al vechtend voorwaarts!!!
Jij hebt er ook op geklikt, niet liegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat van laatst was een eenmalig gehoor op een verzoekje, naab...
Gelukkig dat jij nog steeds dat bord voor je kop hebt dat je denkt dat iemand op die rommel () van jou zit te wachten..
Moet je ze ff vragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik nooit op die links van jou. Ik weet wel beter..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt er ook op geklikt, niet liegen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je ze ff vragen.Nog een domme: Maar dan verneuk je toch die ribbelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je ze ff vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik klik nooit op die links van jou. Ik weet wel beter..
Gelukkig heb je ook maar een reportoire van 5 nummers, met een of andere homofiele mars, een duitse krijgslied en drie willekeurige jaren 80 nummers waar niemand op zit te wachten.
En gelukkig doe je dat pas een jaar of 3 een keer of 4 per week...
Ohhh?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef Thaboel het volgende:
Bok op. Dat gejengel van vroeg is niks waard!/bashmode
Getuigd van lafheid. Dat je het ff weet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
M'n echte muziek voorkeur zal ik nooit hier neer plempen. Dat je het ff weet.
En verder, jij bent nog geen 23 lentes jong, dus jij hebt geen smaak, verziekt door de muziek van nu
Zeg mij dan wat echte muziek is, uwe heiligheid. Lady Gaga, of dat soort troep?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Getuigd van lafheid. Dat je het ff weet.
Want als je ballen hebt post je muziek van jou voorkeur ongeacht wat mensen ervan vinden, maar goed, zegt ook wat over jou..
En die laatste opmerking is ook geen knip voor de neus waard. Juist door de muziek van tegenwoordig ga je echte muziek waarderen. Daarnaast ben jij het schrijnende voorbeeld dat wijsheid toch echt niet met de jaren komt..
Je prikt dan ook onder de ribbels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nog een domme: Maar dan verneuk je toch die ribbels
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg mij dan wat echte muziek is, uwe heiligheid. Lady Gaga, of dat soort troep?
Met jouw jonge 23 jaren jong zul jij je nog verbazen van wat er een talent voor jouw geboorte was. En ja, dat is mijn muziek. Dat jij daar geen boodschap aan heb, no problem.
Voor jou Rave_NL
Geen reclame hieroquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Nibb-it het volgende:
Sinds wanneer heeft youtube reclame in het filmpje?
+1quote:
discussies over muziek smaak zijn zo verschrikkelijk zinloos en uitzichtloos, wie wil je gaan overtuigen? en wat is het gewin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef m.k het volgende:
[..]
discussies over muziek smaak zijn zo verschrikkelijk zinloos en uitzichtloos, wie wil je gaan overtuigen? en wat is het gewin.Je hebt muziek of niet, smaken verschillen. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wtf is Justin Bieber? zal je eerlijk zeggen dat ik nog geen nummer van dat pubertje beluisterd heb
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
lol, whut?!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen die "Family Guy" kijken neem ik nooit serieus
Godver! Heb dus blijkbaar dezelfde pet als die jongequote:
Omdat ik de commerciële kant van het bedrijf ga overnemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Waarom heb je een nieuw mail adres nodig?
Als ik naar mijn top25 meest afgespeeld kijk in iTunes dan zie ik vooral Metallica, Kanye West, John Legend, The Killers, ACDC, Limp Bizkit, Dire Straits, FatBoySlim, NERD, RHCP, The prodigy, Coldplay... om je een inkijk in mn smaak te geven..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg mij dan wat echte muziek is, uwe heiligheid. Lady Gaga, of dat soort troep?
No fucking shit, sherlock... Die drie voorbeelden die ik gister gaf waren 3 groepen die dicht tegen hun pensioenleeftijd aanzitten.. Denk nou niet dat jij de wijsheid in pacht hebt omdat je toevallig een decennium eerder bent uitgepoept..quote:Met jouw jonge 23 jaren jong zul jij je nog verbazen van wat er een talent voor jouw geboorte was.
Kutmuziek..quote:En ja, dat is mijn muziek. Dat jij daar geen boodschap aan heb, no problem.
Voor jou Rave_NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan je dat zien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik naar mijn top25 meest afgespeeld kijk in iTunes dan zie ik vooral Metallica, Kanye West, John Legend, The Killers, ACDC, Limp Bizkit, Dire Straits, FatBoySlim, NERD, RHCP, The prodigy, Coldplay... om je een inkijk in mn smaak te geven..
Ga ik nu proberenquote:
Nee tuurlijk niet, geen een discussie met die seniele ouwe bok is serieus te noemen, maar de gedachte dat hij gefrustreerd en opgefokt naar de juiste woorden tracht te zoeken om mijn literaire waterval te stoppen houd me 's nachts warm..quote:
Omdat ik daar nog nooit eerder problemen mee hadquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Thaboel het volgende:
John Legend en Coldplay!![]()
mk waarom doe je dat met een hotmail adres!
Ah, gefunden. Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
iTunes.
Afspeellijsten in de linkerbalk.
- Genius
- 25 meest afgespeelde
Ik heb meest afgespeelde, favorieten, onlangs afgespeeld en onlangs toegevoegd laten staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ah, gefunden. ThanksIk had al die automatische afspeellijsten eruit geflikkerd maar je kan zelf ook nieuwe maken.
gelijk al weer oeverloos gezeikquote:
Ik zie onder andere staan Alexisonfire, We Are the Ocean, Deaf Havana, Stick to Your Guns, The Ghost Inside, Casey Jones, Your Demise.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb meest afgespeelde, favorieten, onlangs afgespeeld en onlangs toegevoegd laten staan.
Maar verblijd me met jouw 25?
YEEEHAAAAquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef m.k het volgende:
Ik ben in staat mensen te gaan vermoorden nu
Wat doet ie dan (niet)quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef m.k het volgende:
Ik ben in staat mensen te gaan vermoorden nu
Veerivieren, krijg je een sms met code, die moet je dan weer invoeren. en die doet het dan niet. probeer je opnieuw, gaat ie naar de fucking hoofdpaginaquote:
Dat heb ik nooit hoeven doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Veerivieren, krijg je een sms met code, die moet je dan weer invoeren. en die doet het dan niet. probeer je opnieuw, gaat ie naar de fucking hoofdpagina
Of je bent per ongeluk op de Nigeriaanse google pagina terecht gekomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef m.k het volgende:
Dat van dat sms code zal wel nieuw zijn dan
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:46 schreef m.k het volgende:
Alleen Facebook moet het feest weer bederven![]()
Laat maar
Niks zu tun..quote:Long ago, when sailing ships ruled the waves, a captain and his crew were in danger of being boarded by a pirate ship. As the crew became frantic, the captain bellowed to his First Mate, “Bring me my red shirt!” The First Mate quickly retrieved the captain’s red shirt, which the captain put on and led the crew to battle the pirate boarding party. Although some casualties occurred among the crew, the pirates were repelled. Later that day, the lookout screamed that there were two pirate vessels sending boarding parties. The crew cowered in fear, but the captain, calm as ever bellowed, “Bring me my red shirt!” And once again the battle was on, however, the Captain and his crew repelled both boarding parties,although this time more casualties occurred. Weary from the battles, the men sat around on deck that night recounting the day’s occurrences when an ensign looked to the Captain and asked, “Sir, why did you call for your red shirt before the battle?” The Captain, giving the ensign a look that only a captain can give, exhorted, “If I am wounded in battle, the red shirt does not show the wound and thus, you men will continue to fight unafraid.” The men sat in silence marveling at the courage of such a man. As dawn came the next morning, the lookout screamed that there were pirate ships, 10 of them, all with boarding parties on their way. The men became silent and looked to the Captain, their leader, for his usual command. The Captain, calm as ever, bellowed, “Bring me my brown pants!”
Heet nu toch Rekkof?quote:
Vandaag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik moet weer de hele medische molen in...pffff
Netjes danquote:
Nee, ik moet morgen nuchter blijven. Heel wat bloed onderzoek, foto's, ECG etc etc.quote:
Had een whiplash, wat doorstraalde dus ik had 24/7 knallende pijn in m'n kop.quote:
http://rekkof.nl/quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel vergeten hun naam te wijzigen op de site.http://www.fokker.com/
Volgens mij is dat alleen een showcase voor dat vliegtuig, Fokker zelf bestaat toch ook nog gewoon? (sommige divisies zijn overeind gebleven na het faillissement)quote:
quote:1996 - Stork acquired Fokker and the company successfully changed from aircraft integrator into a specialist for structures, wiring and services with an impressive portfolio.
(...)
2010 - Name of the of the group changes to Fokker Technologies. This decision has been taken because the Fokker name is regarded in the international aerospace market as an extremely strong brand, and one that is inseparably linked around the world with aviation, aircraft building, constant innovation and entrepreneurship.
Ben je de hele nacht op geweestquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Thaboel het volgende:
Hoi! Kan nogsteeds niet slapen![]()
Maatje dat mee was karten is net even langs het ziekenhuis gegaan: gebroken ribben
Hoe heeft hij dat dan weer opgelopen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Thaboel het volgende:
Hoi! Kan nogsteeds niet slapen![]()
Maatje dat mee was karten is net even langs het ziekenhuis gegaan: gebroken ribben
Jup! Alleen tussen half 6 en 7 even bij een buurjongen geweestquote:
En ik heb hem per ongeluk als gelezen gemarkeerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Alleen tussen half 6 en 7 even bij een buurjongen geweest
En ik heb per ongeluk je post gereport
Ik stond met een gebroken stuurstang in een bocht hij zag het te laat, remde, stond dwars. Maatje van me ziet dat te laat en rijd vol op hem inquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat dan weer opgelopen?
Gebroken/gekneusde rib is niet plezant.
Mijn sorry en dank is groot!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik heb hem per ongeluk als gelezen gemarkeerd.
Ook knulligquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik stond met een gebroken stuurstang in een bocht hij zag het te laat, remde, stond dwars. Maatje van me ziet dat te laat en rijd vol op hem inDus zo hem ff uitlachen en black opsen
Hij is ook zo'n neppe pinda dus ik kan alleen maar lachenquote:
Battlefieldquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik stond met een gebroken stuurstang in een bocht hij zag het te laat, remde, stond dwars. Maatje van me ziet dat te laat en rijd vol op hem inDus zo hem ff uitlachen en black opsen
Beetje samen Wager-matches doen is gewoon leukquote:
Conclusie: Jij was de enige pindaquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n neppe pinda dus ik kan alleen maar lachenMAar vind het ook wel een beetje zielig hoor
Olaquote:
Hoe was de vakantie?quote:
geweldig, alleen het weer zat wat tegenquote:
Bron?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Thaboel het volgende:
Rave die ineens menselijk lijkt. Meer niet
Daar had ik ook alle vertrouwen in.quote:
Puik plan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik zal deze week wel een paar mooie plaatjes posten als ik er aan denk.
Correct. Defensie Nieuws Topic #8quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Thaboel het volgende:
Eerste gewonde van de politie-missie is een feit: NL Agent door een 'ongelukje' met eigen wapen. Gewond aan de schouder. Nog geen details over.
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om je zelf in je schouder te schietenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Thaboel het volgende:
Eerste gewonde van de politie-missie is een feit: NL Agent door een 'ongelukje' met eigen wapen. Gewond aan de schouder. Nog geen details over.
Truequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat had je ook wel kunnen verwachten
Klapjes krijgen als je niet lief doetquote:Security forces' September weapons
Defense Ministry invests NIS 75 million in purchase of non-lethal crowd dispersal means in preparation for riots surrounding UN debate on Palestinian recognition bid. New weapons include gas grenades, taser guns and substance with pungent odor
The Defense Ministry has invested more than NIS 75 million (roughly $22 million) in purchasing non-lethal weapons to disperse mass protests in preparation for possible September riots.
rest van het artikel
Vanavond gevulde (Lidl) ravioli met tomaten-basilicum saus en gehaktballetjes!quote:
Que?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Esses het volgende:
Volgens mij had die agent er geen zin meer in.
En schieten in een voet is zo 1914.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Esses het volgende:
Volgens mij had die agent er geen zin meer in.
Ohh, dat verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Meneer schoot zichzelf in de schouder
Family Guyquote:
Family Guy is cool!quote:
Zelfgemaakte sate door een Pinda is altijd goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef Thaboel het volgende:
Zoo sate op de bbq. Zelf maar gemaak ik vertrouw die belanda's niet met me sate!
Lekker!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef Thaboel het volgende:
Zoo sate op de bbq. Zelf maar gemaak ik vertrouw die belanda's niet met me sate!
Welk regiment?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Nibb-it het volgende:
Leuke vooroorlogse kepie op de kop getikt vandaag.
nee eet dr 1tje hier geen varkensvlees helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, toch wel van varkensvlees gemaakt die saté hè?
Via marktplaats geritseld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |