quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Left 4 Dead en Left 4 Dead 2 gehaald voor 20 euro..
En nog een faal van Sporttv:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef Bart het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/sale/L4DSummerSale11
Verder ook een faal van invine:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:23 schreef Sporttv het volgende:
als je 1 van de twee al hebt dan koop je de complete pack voor 7.50 en betaal je zelf 5 euro voor het deel dat je nog niet hebt en de ander kan dan toch het andere deel voor 2.50 ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:17 schreef invine het volgende:
Wilde ik left4dead2 kopen.. had alles aangeklikt maar nog niet gekocht.. ga ik even wat eten is het 19u geweest en klik rustig verder om te kopen.. is die opeens weer 14 euro ipv 5![]()
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Tain het volgende:
Na Crysis 2 is nu ook Dragon Age 2 verdwenen van Steam
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...quote:
TT kan je altijd nog zelf wijzigenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...
summersale ding iig weggehaald... de rest gelaten: als je OP tips hebt: shoot
ow.. dat.. tja.. ik mag nu niet meer TT wijzigen van fokquote:
Je moet het zelf ontdekken, maar het heeft vrij weinig effect: je kan de game nog steeds weggooien en opnieuw downloaden (kan ik bv ook nog steeds met Prey, terwijl die game al tijdenlang niet meer op Steam te krijgen is)quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?
Het is volgens mij ook niet het probleem dat de DLC niet via de Steam-store gaat, maar dat je de DLC niet kan spelen met de Steam versie. De Vietnam uitbreiding voor Bad Company 2 is ook versie gebonden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Toevallig" op dezelfde dag dat de nieuwe DLC uitkomt, maar als je kijkt naar andere games kan het dat bijna niet zijn, er zijn genoeg andere games waar je DLC buiten de Steam Store om kan kopen.
Wat ze dan ook zeiden over waarom Crysis uit Steam is gehaald slaat ook nergens op:
[..]
- Patches gaan al sinds jaar en dag via Steam op hun manier, is niet van de een op de andere dag veranderd dus kan geen reden zijn om games weg te halen
- Er zijn genoeg andere games waar de DLC ook niet via de Steam-store gaat maar daar buitenom en dat is ook geen probleem
- Verbinden met hun servers is ook geen probleem, zijn allemaal games die gebruik maken van Gamespy of Games for Windows Live.
Probleem lijkt dus volledig bij EA te liggen, jammer (maar wel begrijpelijk) dat Valve zich er niet over uitlaat
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
Heb m zelf op de x360 waar het echt een briljante game is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
met controller is ie makkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Bart het volgende:
Ik heb hem op de 360 gespeeld, geniaal is ie. Maar ik vond het wel een controller-game, dus niet met tobo+muis.
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:33 schreef Euribob het volgende:
Voor 35,- ''even'' EU 3 + uitbreidingspakketten halen. Eigenlijk geen geld als jet het vergelijkt met bol.com of play.com die 30,- voor alleen het hoofdspel rekenen.
En even een vraagje aan de Steamexperts op Fok!: stel dat ik een nieuwe PC neem (komende drie jaar nog niet nodig maar STEL), kan ik mijn account dan gewoon overhevelen naar de nieuwe PC en gewoon weer verder spelen? (Wel installeren natuurlijk, maar kost het geld/moet ik alles overnieuw kopen?)
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik kom met Complete, Heir of Throne en Divine Wind toch echt uit op 33.97.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..
en je bedoelt Europa Universalis III? die kost maar 30
ow en voor de mensen die het concept nog niet kennen:
The Humble Indie Bundle... 6 games kopen voor jouw prijs...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik kom met Complete, Heir of Throne en Divine Wind toch echt uit op 33.97.![]()
Dus steam maakt er geen probleem van als er op meerdere computers met 1 account wordt ingelogd?Steam even better.
![]()
http://store.steampowered.com/sub/7654/?snr=1_5_9__403quote:Buy Europa Universalis III Chronicles
29,99¤
Op een lanparty met vrienden is het ook altijd weer lachen als we het opstartenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
Had ik al gemeld dat Magicka té lollig is?
Eerst nog meer skilzzz opdoen en dan mp gaan doen.
V.
Ben nog niet verder dan de tutorialquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
V.
Echt, als je het combineren van spells doorhebt wordt het echt mayhemquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nog niet verder dan de tutorial
Moet er maar eens mee verder dus, misschien kijken welke fokkers het spel hebben en co-op doen ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Echt, als je het combineren van spells doorhebt wordt het echt mayhem
V.
'per ongeluk'quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb Magicka al paar keer gespeeld. Echt fun met co-op. Soms blaas je je maatje per ongeluk op enzo.
MP=SPquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Op een lanparty met vrienden is het ook altijd weer lachen als we het opstarten. Singleplayer heb ik nog niet eens gespeeld
.
Weet ikquote:
Zeer leuk spel inderdaad. Je herinnert me er gelijk weer aan om het weer eens op te starten. Heb er zelf alleen wel last van om vaak dezelfde spell te gebruiken. Heb jij dat ook of is het gewoon luiigheid van mijn kant?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
V.
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:
Het moet nog gedownload worden.. kut-steam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Euribob het volgende:
Lolwut, ik heb nu het spel ''Dino D-Day'' op mijn steamaccount staan. Geen demo en helemaal voor niks. Even kijken of het een lollig spelletje is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Euribob het volgende:
Lolwut, ik heb nu het spel ''Dino D-Day'' op mijn steamaccount staan. Geen demo en helemaal voor niks. Even kijken of het een lollig spelletje is.
Dit is de 2e ja, maar nog steeds een goed spel. Krijg alleen een foutmelding bij het starten op het momentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef mschol het volgende:
dino d-day wil ik na herinstallatie checken..
vampiure the masquerade was toen het uit kwam erg goed, maar is dit niet deel 2 ofzo?
tja ouwe spellen op nieuwerwetse systemen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is de 2e ja, maar nog steeds een goed spel. Krijg alleen een foutmelding bij het starten op het moment
[ afbeelding ]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1998239quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ouwe spellen op nieuwerwetse systemen..
probeer compatibiliteitmodes eens...(ik ken het soort probleem iig: programma's die aangeven dat er 0MB memory is, maar het dan gelukkig wel (t.o.v. jou) doen.. )
dus ik ga ervan uit dat het werkt met 64bit.quote:7.6b removes Python 2.7.2 due to incompatibilies with Win64 systems
Pff die Quakecon pack is best leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
Nog een sale Steam mijn geld wat doe je
Ik had Brink, de 2 Fallouts en nog een aantal spellen nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef mschol het volgende:
Quakecon Pack 2011 is wel intressant qua prijs, ookal heb ik het grootste deel van de spellen
Ja faalt gast, die game is de bom.quote:
Ik vind het ook een kutspel. Dertien in een dozijn druk op A om iets interessants te doen bullshit. Fuck dat, vermaak voor de primaten, veel plezier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja faalt gast, die game is de bom.
Of je speelde vroeger met barbies in plaats van met Batman.
Vroegahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
Quake 4 herkent mijn videokaart niet goed en ik kan dus alle settings op max zetten en alsnog ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Zo hoort het er toch ook uit te zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
Quake 4 herkent mijn videokaart niet goed en ik kan dus alle settings op max zetten en alsnog ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Not sure if trollingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat willen ze je laten denken, maar dat zijn renders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Tain het volgende:
Het zou er zo uit moeten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen nog gevonden dat ik handmatig de settings in een ini bestandje moet gaan aanpassen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
Het klopt inderdaad niet hoe het er bij jou uitziet. Het moet er uit zien als op die laatste 2 screenshots. Al gekeken in het steam forum voor Quake?
Nee Bart, dat zijn ingame screenshots.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat willen ze je laten denken, maar dat zijn renders.
ik vind Batman ook tof maar de game was gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Bart het volgende:
De game is an sich niet supervet, het gaat om de hele sfeer en het verhaal, dat is gewoon geniaal. Als dat niet jouw smaak is, dan zal het inderdaad wel minder tof zijn. Ik ben vanaf kinds af aan al Batfan, en in de game voelde ik me echt zelf mijn jeugdheld. Dat maakt het toch wel speciaal hoor
.
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Bart het volgende:
De game is an sich niet supervet, het gaat om de hele sfeer en het verhaal, dat is gewoon geniaal. Als dat niet jouw smaak is, dan zal het inderdaad wel minder tof zijn. Ik ben vanaf kinds af aan al Batfan, en in de game voelde ik me echt zelf mijn jeugdheld. Dat maakt het toch wel speciaal hoor
.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!
als het ingame is maakt het mij vrij weinig uit of het criminelen zijn of nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!
quote:Valve is begonnen met een bètaprogramma op Steam waarmee gamers spellen en in-game-voorwerpen uit Team Fortress 2 met elkaar kunnen ruilen. Voorwaarde om te kunnen ruilen is dat de games en items nog niet zijn gebruikt.
Valve kondigt op het Team Fortress 2-blog de bèta van de ruiloptie aan. Spellen en in-game-voorwerpen die als geschenk zijn ontvangen of dubbel in bezit zijn, kunnen na aanmelding bij de bèta worden geruild met andere gamers. Zodra een digitale aankoop eenmaal is 'geopend', vervalt de mogelijkheid om deze te ruilen.
Voorlopig zijn alleen in-game-voorwerpen in Team Fortress 2 ruilbaar; Valve is van plan om ook Portal 2-voorwerpen ruilbaar te maken. Verder biedt Valve geïnteresseerde gamedevelopers de mogelijkheid om de ruiloptie in hun spellen te bouwen. Gamers kunnen zich aanmelden voor het bètaprogramma in het instellingenscherm van Steam.
beetje jammer dat er weer een "is gebruikt" limiet aan zit..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
Steam krijgt ruilmogelijkheid voor spellen en in-game-items
[..]
Ze gaan zichzelf natuurlijk niet in de vingers snijden he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat er weer een "is gebruikt" limiet aan zit..
Ik zie het nut er niet zo van in, buiten TF2 items om dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
Steam krijgt ruilmogelijkheid voor spellen en in-game-items
[..]
Zo vaak krijg je inderdaad niet een game gegifted die je al hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet zo van in, buiten TF2 items om dan.
het biedt, op de in game items na geen enkel voordeel t.o.v. de huidige situatie..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf natuurlijk niet in de vingers snijden he.
Als je een game probeert te giften aan iemand die hem al heeft zegt steam dat gewoon, dus dit is een beetje een rare feature, tf2 items ruilen kan toch al lang?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo vaak krijg je inderdaad niet een game gegifted die je al hebt.
Koop ook RO2 dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef invine het volgende:
Net Red Orchestra gekocht, maar 10e dus wilde het wel even checken! Jammer dat ik het nooit eerder heb gekochttof spel!
Kan je beter voor Cossacks2 gaan. Cossacks is zowieso baas van de RTS games, owned harder dan AOE of AOM of alle andere troep. (Mien mening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef mschol het volgende:
is die Cossacks and American Conquest Pack wat?
waar kan ik die 2 games het beste mee vergelijken?
cossacks 2 zit er ook in, waarmee kan ik het het beste vergelijken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:41 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan je beter voor Cossacks2 gaan. Cossacks is zowieso baas van de RTS games, owned harder dan AOE of AOM of alle andere troep. (Mien mening.)
Ziet eruit als spore in de eerste paar evoluties.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Speelt er al iemand S.P.A.Z.??
15e op Steam en ZEER goede reviews.
Jeps. Maar niet op steam kopen. Ga naar Impulse toe ofzo. Scheelt je nml 5 euroquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef stbabylon het volgende:
dan heb je weer een ander game download platformquote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jeps. Maar niet op steam kopen. Ga naar Impulse toe ofzo. Scheelt je nml 5 euro
quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Hamilton's Adventure is trouwens een erg charmante puzzelgame!
Demo gespeeld, vond het maar eentonig en een kutbesturing.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef stbabylon het volgende:
K, maar die moet je ook gewoon een kans geven vind ik. Ik hoef niet alleen maar steam. Want steam is ook restrictief en dat is ook niet altijd in het voordeel van de consument.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je weer een ander game download platform
ik zit nu met meerdere platformen..quote:Op maandag 5 september 2011 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
K, maar die moet je ook gewoon een kans geven vind ik. Ik hoef niet alleen maar steam. Want steam is ook restrictief en dat is ook niet altijd in het voordeel van de consument.
De besturing is juist wat het zo cool maakt. Elk schip reageert realistisch, en dus anders.quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Demo gespeeld, vond het maar eentonig en een kutbesturing.
Zal wel, maar ik vind het soort besturing dat dat spel gebruikt altijd klote, hoe realistisch ze het ook makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De besturing is juist wat het zo cool maakt. Elk schip reageert realistisch, en dus anders.
Zal demo eens proberenquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef stbabylon het volgende:
summer/winterdeals zijn vaak erg goed. en enkele daily deals zijn wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Kn0x het volgende:
en toen had ik ook Steam. Nog interessante deals gezien?
hmmm.. niet aan mij besteed denk ik als ik die trailer ziequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen komt Rock of Ages uit. Ik raad iedereen aan om de trailer eens te bekijken, al helemaal als je Monty Python-fan bent.
Van de makers van Zeno Clash, wat ook zo'n heerlijk vreemde game was!
¤7,20!
Hitman Blood Money is nu een deal en een van de beste spellen ooitquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Kn0x het volgende:
en toen had ik ook Steam. Nog interessante deals gezien?
Moet wel zeggen, heb de demo gespeeld op de 360, vond de gameplay niet zo briljant... Want uiteindelijk maken alle torens die je bouwt niet zo heel veel uit, is het gewoon een kwestie van zo snel mogelijk bij je vijand 3x aankloppen en dan heb je gewonnen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen komt Rock of Ages uit. Ik raad iedereen aan om de trailer eens te bekijken, al helemaal als je Monty Python-fan bent.
Van de makers van Zeno Clash, wat ook zo'n heerlijk vreemde game was!
¤7,20!
Heb m al op de x360 dus beetje overbodig om ook op steam te kopen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Mooie weekend deasl, Need for Speed: Hot Pursuit is echt een toppertje!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Gamer_V het volgende:
Dus Steam is blijkbaar recentelijk voor het eerst over 4 miljoen online gebruikers heengegaan
( http://store.steampowered.com/stats/ )
PC gaming woo.
deze quote was van een half jaar terug. toen was de piek 2.7 mln.quote:There are more than 12 million accounts that have created Steam Community profiles. I think the last press release we issued said there were 20 million active users, where active is defined as having logged in and used the account within a certain, recent time period. There are many more actual accounts than that.
lijkt idd wel aardig..quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Mooie weekend deasl, Need for Speed: Hot Pursuit is echt een toppertje!
Yep, je kiest de races uit vanaf de kaart. Je kan ook los rondscheuren, free ride, maar dan kun je geen races startenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt idd wel aardig..
ik zoek eigenlijk nog eens een spel a la Burnout paradise..
zo te zien is hot persuit meer losse races.. i.p.v. door een groot gebied karren en daar zelf de races uitzoeken
Link?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie de aanbieding gezien. 60 games voor 99,99?
Die jaquote:Op donderdag 15 september 2011 09:42 schreef Bart het volgende:
Of heb je het over de Paradox Complete Pack?
http://store.steampowered.com/sub/11525/
Ik ook niet, maar vond het wel een kicke idee om plots 60 extra games in je lijst te hebben staanquote:Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef Bart het volgende:
Tja, zitten weinig spellen in die ik tof vind, en die ik tof vind heb ik al. En dat is eigenlijk bijna altijd met packs, dus die zal ik nooit kopen.
dat heb ik deels: ik wil vaak wel 1 of meerdere spellen uit een pack hebben, als een pack dan dus goedkoper is t.o.v. het losse spel of spellen dan koop ik het pack...quote:Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef Bart het volgende:
Tja, zitten weinig spellen in die ik tof vind, en die ik tof vind heb ik al. En dat is eigenlijk bijna altijd met packs, dus die zal ik nooit kopen.
Ja oke, dan wel. Maar is bij mij nog niet voorgekomenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik deels: ik wil vaak wel 1 of meerdere spellen uit een pack hebben, als een pack dan dus goedkoper is t.o.v. het losse spel of spellen dan koop ik het pack...
dit gebeurd meestal in de summer of winter sale
hier te vaak alquote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, dan wel. Maar is bij mij nog niet voorgekomen.
Limbo vond ik erg leuk, maar het is wel vrij kort voor 10 euro, misschien kun je beter even wachten tot er een keer 50% af gaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
Ik ben maar eens begonnen in het vorig jaar aangeschafte Braid. Betoverend mooi (en opvallend moeilijk spel). Van de week de demo van Limbo gedaan; wordt de volgende aanschaf.
V.
Paradox heeft altijd wel een paar unieke games die op het moment dat ze je liggen heel erg goed zijn. Dat is mijn ervaring iigquote:Op donderdag 15 september 2011 10:15 schreef Bart het volgende:
Wat moet je nou met 60 games in je lijst die je nooit speelt.
Waar denk jij dat mijn kelder vol mee ligt?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:15 schreef Bart het volgende:
Wat moet je nou met 60 games in je lijst die je nooit speelt.
Met Steam-games?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waar denk jij dat mijn kelder vol mee ligt?
Toch maar gehaald, meteen met alle DLC erbij, even kwartiertje gespeeld vanochtend, grappig spel! Ik voorzie veel chaos met 4-player en overpowered area of effect spellsquote:
Dat is inderdaad wel tofquote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch maar gehaald, meteen met alle DLC erbij, even kwartiertje gespeeld vanochtend, grappig spel! Ik voorzie veel chaos met 4-player en overpowered area of effect spells
Mis ik hier iets? Het zijn een paar games in Steam...?quote:
Magicka is in coop wel tof inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch maar gehaald, meteen met alle DLC erbij, even kwartiertje gespeeld vanochtend, grappig spel! Ik voorzie veel chaos met 4-player en overpowered area of effect spells
Er was iets met mijn systeemklok, want heel veel van deze data kloppen niet. Maar het meest fascinerende vind ik wel, dat zelfs als hij dénkt dat ik het morgen voor het laatst heb gespeeld, dat hij ook echt 'tomorrow' zegt, en niet een datumquote:Op maandag 19 september 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mis ik hier iets? Het zijn een paar games in Steam...?
Edit: zie het nu, last played tomorrow!
Het kan alleen soms wel behoorlijk irritant worden als een van de coop partners lightning bolt spamtquote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Magicka is in coop wel tof inderdaad
Ik nu ook.quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kopen?
ik heb deeltje 1 al
Zelf ook gaan spammen dan. Dan word het leukquote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef internal het volgende:
[..]
Het kan alleen soms wel behoorlijk irritant worden als een van de coop partners lightning bolt spamtdie kan namelijk nogal random ook op teamleden inslaan.
Geen idee, maar 1x coop gespeeld met een onbekende.quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef internal het volgende:
[..]
Het kan alleen soms wel behoorlijk irritant worden als een van de coop partners lightning bolt spamtdie kan namelijk nogal random ook op teamleden inslaan.
jup, die krijg je direct..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag aannemen dat je COD4 direct krijgt en niet ten tijde van de release van MW3?
Thx, maar even gekocht. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
SEGA deals dit weekend, waaronder een Alpha Protocol voor ¤ 2,-. Je bent een schandalige gamer als je deze diamant voor die prijs laat liggen! Ja, het spel is niet bugvrij en sommige dingen hadden best wat beter uitgewerkt mogen worden, maar het blijft een verkapte topgame!
niet mijn soort game eigenlijk...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
SEGA deals dit weekend, waaronder een Alpha Protocol voor ¤ 2,-. Je bent een schandalige gamer als je deze diamant voor die prijs laat liggen! Ja, het spel is niet bugvrij en sommige dingen hadden best wat beter uitgewerkt mogen worden, maar het blijft een verkapte topgame!
Ook niet die van mij, wel goldenaxe gekocht voor 62 cent, nu maar even spelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
niet mijn soort game eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Alpha Protocol ook nog maar even in mijn steam library, die ga ik nog wel een keer herspelen.
Oh en kan iemand me Skyrim giften? Bedankt alvast.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef BurnaBoy het volgende:
IS het bedel voor gratis games topic ook hier ?
Sign me up thenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komop zeg die 2 euro kunnen jullie best missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Komop zeg die 2 euro kunnen jullie best missen.Ik ook niet meer ik leef letterlijk in een kartonnen doos met mijn laptop en wifi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man, dat is ook weer vet overdreven, het is gewoon niet zo goed gepolijst allemaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Als het een kutspel blijkt te zijn, dan wil ik die 2 euro van je terug hoor spankie.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Bart, ik moet je alvast waarschuwen: je kan niet door muren heenkijken...quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:47 schreef Bart het volgende:
Als het een kutspel blijkt te zijn, dan wil ik die 2 euro van je terug hoor spankie.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Giro 7249652.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bart, ik moet je alvast waarschuwen: je kan niet door muren heenkijken...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
damn, nu zijn er twee dingen sneller dan het licht. Die neutron van CERN en jouw internet snelheidquote:
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Zijn internetsnelheid zal ook wel een meetfout blijken te zijn hè. De teleurstellingquote:Op zondag 25 september 2011 13:30 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
damn, nu zijn er twee dingen sneller dan het licht. Die neutron van CERN en jouw internet snelheid
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
ik heb gewoon bewezen dat wat CERN kan ook in de praktijk gebracht kan wordenquote:Op zondag 25 september 2011 13:30 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
damn, nu zijn er twee dingen sneller dan het licht. Die neutron van CERN en jouw internet snelheid![]()
![]()
Goed nieuws(misschien al oud nieuws?)
http://www.humblebundle.com/
Frozen Synapse, die wilde veel mensen toch? Geld gaat zelfs nog naar het goeden doel! Prijs mag je zelf weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Berend. op 28-09-2011 21:24:35 ]![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Berend. het volgende:
Frozen Synapse, die wilde veel mensen toch? Geld gaat zelfs nog naar het goeden doel! Prijs mag je zelf weten!Gift me het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Berend. het volgende:
Frozen Synapse, die wilde veel mensen toch? Geld gaat zelfs nog naar het goeden doel! Prijs mag je zelf weten!Frozen Synapse is tof, zeker doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Frozen Synapse![]()
![]()
![]()
Kopen!
Mogelijk nog steeds kapot op een nvidia 69xx, dus let opZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Heb net Psychonauts opnieuw opgestart, wat een topgame blijft het toch!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb gister Frozen Synapse gespeeld en damn wat is dat een gaaf spel. Ik voel me echt een tactisch genie en je kan er heerlijk je tanden in zetten. Tijd om wat bekenden over te halen voor wat online potjes![]()
![]()
Ja het is echt een toffe game!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:15 schreef fwokker het volgende:
Ik heb gister Frozen Synapse gespeeld en damn wat is dat een gaaf spel. Ik voel me echt een tactisch genie en je kan er heerlijk je tanden in zetten. Tijd om wat bekenden over te halen voor wat online potjesOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Heeft mij nooit kunnen bekoren...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net Psychonauts opnieuw opgestart, wat een topgame blijft het toch!
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Je moet ff door de kiddie graphics heenkijken, het verhaal is geniaal, en er zit echt humor in! En ook van die doordenkertjes, ik vond het echt goed in elkaar zitten dat spelquote:.
Kan ik iemand blij maken met een key voor space chem ?
Ik vind dat spel toch niet leuk en zal het nooit spelen. Kheb humble bundle alleen gekocht om Frozen Synapse
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Uhm, iemand van jullie er ook last van dat je geen betalingen meer kan doen? Is de server overbelast?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Dude. Duuude. Duuuuuuuude.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een key voor space chem ?
Ik vind dat spel toch niet leuk en zal het nooit spelen. Kheb humble bundle alleen gekocht om Frozen SynapseZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Wat ik mag het toch gewoon weggevenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

![]()
![]()
super woedend ben ik
![]()
Windows opnieuw geinstalleerd 1x maar na aankoop van need for speed met aanbiedingen op steam toen![]()
Contact met EA opnemen en situatie uitleggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Athlon64x het volgende:
![]()
super woedend ben ik
![]()
[ afbeelding ]
Windows opnieuw geinstalleerd 1x maar na aankoop van need for speed met aanbiedingen op steam toen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Steam niet? daar gekocht straks mag ik spel veder doen op origin doen zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Contact met EA opnemen en situatie uitleggen.![]()
![]()
EA geeft de keys uit van hun eigen games, of je die nu koopt via Steam of niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Steam niet? daar gekocht straks mag ik spel veder doen op origin doen zeker| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Had het ook, werkte weer na paar uur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Euribob het volgende:
Uhm, iemand van jullie er ook last van dat je geen betalingen meer kan doen? Is de server overbelast?
Skyrim ge pre-ordered en wacht op wargame: european escalation
Baal trouwens wel dat ik BF3 nu via dat kut origin heb lopen als die straks ook gewoon via steam kan..
[ Bericht 10% gewijzigd door jpjedi op 07-10-2011 23:35:46 ]![]()
origin is niet ideaal vanwege de manier van games installeren downloaden (ene game download je de inhoud van de cd en installeer je het spel daarvanaf, en sommige spellen installeer je direct), maar voor de rest heb ik er eigenlijk geen problemen mee![]()
Iemand ervaring met Fallout 3, en dan met name dat hij na 20 sec. al hangt. Veranderen van resoluties heeft me niets opgeleverd.Dit, dus.![]()
Het is idd de grafische stijl die ik ronduit verschrikkelijk vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ff door de kiddie graphics heenkijken, het verhaal is geniaal, en er zit echt humor in! En ook van die doordenkertjes, ik vond het echt goed in elkaar zitten dat spel.
klopt, zelfs beter spel dan alpha protocol.quote:
Maar er geen geld voor. zelfs geen 2.50![]()
kutstudent zijn is kut.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zonde als je daar niet doorheen kan kijken...quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is idd de grafische stijl die ik ronduit verschrikkelijk vind.
V.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ach ja, ieder zijn beperkingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Bart het volgende:
Zonde als je daar niet doorheen kan kijken...
Totalbiscuit Totalbiscuit
Do not ask if Metro 2033 is worth it for 75% off on Steam, because it s definitely is and no questioning is required.![]()
Da's waar. Maar ik vind het jammer dat je daardoor een geweldige game mist...quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wellicht een van de betere idd. Maar als je het niet trekt, vooral niet doen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb sowieso nog genoeg liggen en moet eigenlijk heel andere dingen doen dan games spelen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik vind het jammer dat je daardoor een geweldige game mist...
Demo gespeeld en vond het de 10 euro niet waard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/98600/ geinig![]()
vind alleen 10 euro nog te duur| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
U is newbie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:55 schreef Façade het volgende:
[..]
Je bent wel consequent met die V.
DIKKE BOK VOOR DOLF "X" VAN MARTINS VRIENDINI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Demo gespeeld en vond het de 10 euro niet waard.![]()
minimaal 50% korting, dan wil ik het overwegen![]()
![]()
Thuis maar eens checken als ik even geen zin heb in Deus Ex.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/98600/ geinig![]()
vind alleen 10 euro nog te duurI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Dan nog niet 2 a 3 euro is mooi prijsjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook![]()
minimaal 50% korting, dan wil ik het overwegen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
En al geruime tijd geleden zijn ze bij FOK! zo vriendelijk geweest om daar voor mij een scriptje voor te maken. Alleen bij het openen van een topic moet ik zelf een V. zetten, bij gewone reacties doet FOK! dat automatisch voor mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:19 schreef Façade het volgende:
[..]
Oh, ik wist wel dat hij het deed, alleen niet voor zo'n 12 jaar al.
Ik wist wel dat jij daar een scriptje voor had, maar niet dat fok dat automatisch doet voor jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
En al geruime tijd geleden zijn ze bij FOK! zo vriendelijk geweest om daar voor mij een scriptje voor te maken. Alleen bij het openen van een topic moet ik zelf een V. zetten, bij gewone reacties doet FOK! dat automatisch voor mij
V..
Dit, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij daar een scriptje voor had, maar niet dat fok dat automatisch doet voor jou.
Nooit.![]()
Ik heb zelf nooit een scriptje gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij daar een scriptje voor had, maar niet dat fok dat automatisch doet voor jou.
Nee dat doet fok dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit een scriptje gehad
V..
Vraag me af of fok het ook voor tong doet...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Oordeel zelf maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
is red faction Armageddon die 12,50 waard?SPOILER: Of kijk hier even naar.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.![]()
Die Max Payne bundel wil ik eigenlijk wel hebben. Heb die spellen destijds grijs gespeeld en na al die jaren wil ik ze eigenlijk wel weer spelen, maar weet iemand of ze wel draaien op Windows 7?
"OS: Microsoft® Windows® 2000/XP (only)"Dit, dus.![]()
Intro van deel 1 en 2 draaien hier prima onder Win 7 64-bit. Het enige waar ik bij deel 1 last van heb is dat ik tot nu toe nog geen geluid heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Buitendam het volgende:
Die Max Payne bundel wil ik eigenlijk wel hebben. Heb die spellen destijds grijs gespeeld en na al die jaren wil ik ze eigenlijk wel weer spelen, maar weet iemand of ze wel draaien op Windows 7?
"OS: Microsoft® Windows® 2000/XP (only)"Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
http://forums.steamgames.(...)f3a71a3a2b7&t=848215quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Intro van deel 1 en 2 draaien hier prima onder Win 7 64-bit. Het enige waar ik bij deel 1 last van heb is dat ik tot nu toe nog geen geluid heb.
Succes.Dit, dus.![]()
wellicht leuk alssie onder de 5 euro komt..quote:
zelf twijfel ik over Tomb raider underworld & legend, maar denk dat ik maar even wacht tot de winter sale...![]()
ClientRegistry.blob deleten in je Steam directoryquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef thethoryd het volgende:
Black ops doet et nog steeds niet
Iemand advies?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Thanks! Hij doet et weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef Tain het volgende:
[..]
ClientRegistry.blob deleten in je Steam directory![]()
![]()
Iemand Orcs must Die al gehaald?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wel demo gespeeld maar vind het niet direct zijn prijs waard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand Orcs must Die al gehaald?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
dit is echt zo'n titel die je beter in een aanbieding kan halen, wel leuk spel trouwens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel demo gespeeld maar vind het niet direct zijn prijs waard.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
qftquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:16 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
dit is echt zo'n titel die je beter in een aanbieding kan halen, wel leuk spel trouwens.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Legendarisch dit! De eerste sale ooit (zo'n beetje iig) waar ik niets ga kopen! Meeste games hoef ik niet, de games die ik wil zijn te duur!
AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIAquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Legendarisch dit! De eerste sale ooit (zo'n beetje iig) waar ik niets ga kopen! Meeste games hoef ik niet, de games die ik wil zijn te duur!
AMNESIAZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Die vind ik toch te eng om te spelen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA AMNESIA
AMNESIA
Atom Zombie Smasher is ook best grappigMaar ja die zou iedereen al moeten hebben via 1 van de Humble Indie Bundles
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Iemand die weet of de DLC van FEAR 2 leuk genoeg is?
En dezelfde vraag voor FEAR 3 overigens. Ik heb erg genoten van deel 1 en 2 maar ik ben aan het twijfelen voor het laatste deel.![]()
De DLC van FEAR 2 zou ik niet kopen, heb het zelf wel gedaan en niet echt van genoten, is een beetje een slappe rip-off...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:07 schreef Tijntje83 het volgende:
Iemand die weet of de DLC van FEAR 2 leuk genoeg is?
En dezelfde vraag voor FEAR 3 overigens. Ik heb erg genoten van deel 1 en 2 maar ik ben aan het twijfelen voor het laatste deel.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nog steeds erg hard-core maar wel stuk toegankelijker dan deel 1.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Solique wat vind je van RO2 tot nu toe?
Feit blijft dat voor mensen die casual soms een potje spelen het wel aanpoten is omdat de meesten toch uren online door brengen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ook ik ga niets kopen. Slappe sale. Niets interessants, en prijzen nog (te) hoog.You know, I've learned something today![]()
Ok heb wel iets gekocht, Cthulu saves the world en Death of Fire VII packOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Legendarisch dit! De eerste sale ooit (zo'n beetje iig) waar ik niets ga kopen! Meeste games hoef ik niet, de games die ik wil zijn te duur!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok heb wel iets gekocht, Cthulu saves the world en Death of Fire VII pack![]()
![]()
Ik ben zwak!! Ik ontken het niet!!quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben zwak!! Ik ontken het niet!!
lolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben zwak!! Ik ontken het niet!!
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
quote:Het was ¤ 1,33 voor twee games die leuk schijnen te zijn!quote:
Hangt ook een beetje af van welke games je gewend bentquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog steeds erg hard-core maar wel stuk toegankelijker dan deel 1.
Feit blijft dat voor mensen die casual soms een potje spelen het wel aanpoten is omdat de meesten toch uren online door brengen.in RO2 (mits het fatsoenlijk draait met stable FPS) is het veel makkelijker om mee te komen met de "pro's" dan in deel 1
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben zwak!! Ik ontken het niet!!![]()
![]()
![]()
Voor die prijs kan je het inderdaad niet laten liggen. Uw zwakte zijt u vergeve.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]
Het was ¤ 1,33 voor twee games die leuk schijnen te zijn!![]()
![]()
Heb Bioshock 1+2 maar gehaald in de sale
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Ik heb 1 gehaaldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Heb Bioshock 1+2 maar gehaald in de salezie nu ook pas dat deel 2 ook maar 5e is
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
- ga je zooi ergens anders spammen, daar hebben we V&A voor -
[ Bericht 58% gewijzigd door Bart op 01-11-2011 10:27:10 ]People assume too much.![]()
Spammmmmm (en kutkaart, waarom je ooit zoiets zou kopenquote:)
[ Bericht 8% gewijzigd door Bart op 01-11-2011 10:27:25 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Kutkaart?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Spammmmmm (en kutkaart, waarom je ooit zoiets zou kopen)
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.People assume too much.![]()
Ik heb er wel verstand van, ding vrat stroom als een malle, werd heter dan een strijkijzer en was ook nog eens reteduur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef very het volgende:
[..]
Kutkaart?
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Steamquote:
Dat wil toch niet zeggen dat het een kut kaart isquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb er wel verstand van, ding vrat stroom als een malle, werd heter dan een strijkijzer en was ook nog eens reteduur.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Allemaal waar...maar hij blaast welquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb er wel verstand van, ding vrat stroom als een malle, werd heter dan een strijkijzer en was ook nog eens reteduur.roger that!quote:People assume too much.![]()
Plants vs. Zombies gehaald en ook Amnesia. Maar ik ben te schijterig om die te gaan spelen. Plants vs. Zombies is trouwens wel heel tof.![]()
Ik heb ook nog zo'n Penumbra spel in mijn backlog waar ik niet aan durf te beginnenEn toen ik bij STALKER voor het eerst ondergronds ging heb ik het een maand niet meer gespeeld
![]()
Midweek deal is Bastion en die kan ik van harte aan iedereen aanbevelen.![]()
stalker is idd ook een goeie game als je af en toe goed wil schrikkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef fwokker het volgende:
Ik heb ook nog zo'n Penumbra spel in mijn backlog waar ik niet aan durf te beginnenEn toen ik bij STALKER voor het eerst ondergronds ging heb ik het een maand niet meer gespeeld
![]()
Midweek deal is Bastion en die kan ik van harte aan iedereen aanbevelen.![]()
![]()
Ik ben sowieso een schijterd wat betreft horrorfilms/games. Ik heb geloof ik nog Silent Hill liggen die ik 2 keer heb gespeeld en toen nooit meer omdat ik het te eng vond. Het enge in Amnesia is gewoon dat je niet terug kan vechten en je moet verstoppen.![]()
Ik heb hem sinds de release nog niet uitgespeeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik ben sowieso een schijterd wat betreft horrorfilms/games. Ik heb geloof ik nog Silent Hill liggen die ik 2 keer heb gespeeld en toen nooit meer omdat ik het te eng vond. Het enge in Amnesia is gewoon dat je niet terug kan vechten en je moet verstoppen.![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Bastion ben ik nu ook eigenaar van.
Over horrorgames gesproken. Ik heb amnesia maar heb het nooit gedownload omdat ik filmpjes op youtube heb gezien met die reacties en ik ben net zo. En ik hoef eigenlijk nog geen hartaanval. Doe ik nog wel eens een keer als ik bezopen ben of als drankspel ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Heel herkenbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef fwokker het volgende:
En toen ik bij STALKER voor het eerst ondergronds ging heb ik het een maand niet meer gespeeld
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
een vriend van me die veel gamed wist niet wat steam was
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Wallace & Gromit de aanbieding waard?<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
opzich kan dat natuurlijk prima.. als je alleen console speelt zou me het minder verbazen...quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef cool15 het volgende:
een vriend van me die veel gamed wist niet wat steam was
het is wel bijzonder ja
ik zie trouwqens nu pas dat de tropico trilogy best een leuke deal is, maar denk dat ik wacht tot de winter sale, daar zal hij nog wel een stukje goedkoper zijn (70-75% korting wellicht?)![]()
weet niet wat ie vorig jaar was, maar geloof toen ook 66% korting had. Het is voor T3 een prima deal.quote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich kan dat natuurlijk prima.. als je alleen console speelt zou me het minder verbazen...
het is wel bijzonder ja
ik zie trouwqens nu pas dat de tropico trilogy best een leuke deal is, maar denk dat ik wacht tot de winter sale, daar zal hij nog wel een stukje goedkoper zijn (70-75% korting wellicht?)<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Heb 'm nu al een beetje gespeeld en schrok me dood bij het eerste monster.. Ik voelde me hart in m'n keel kloppen. XD Ik speel 'm sowieso alleen overdag, maar alsnog...quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de release nog niet uitgespeeld![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: