En dat staat gelijk aan tof!quote:
Zeker doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat staat gelijk aan tof!
Die ga ik zeker als volgende spelen dus
Ziet er een beetje simpel uit zo in t filmpje, want bijvoorbeeld world of goo is dan niet 3d maar t ziet er niet slecht uit. Dat Lugaru doet me meer denken aan echt een "oud" spel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zeker doen!
Lugaru HD is ook heel tof, alleen wel ontzettend lastig. Net zoals de rest van de games
Het is een indie titel, dus je kan ook geen perfecte graphics verwachten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje simpel uit zo in t filmpje, want bijvoorbeeld world of goo is dan niet 3d maar t ziet er niet slecht uit. Dat Lugaru doet me meer denken aan echt een "oud" spel...
Tof, geld ook gewoon voor degene die al gekocht hebben btw.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels is ook Samorost 2 toegevoegd, het zijn nu dus ZES games. Actie loopt nog twee dagen.
Gaat waarschijnlijk net niet lukken maar was anders wel awesome geweest.quote:"If we raise over $1,000,000 USD [convert] then Gish, Penumbra Overture, and Lugaru will release their source code!"
Inderdaad ja dat geld voor mij ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Toffe actie! Het was járen geleden dat ik betaald heb voor pc-games
Inderdaad dat zou erg gaaf geweest zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk net niet lukken maar was anders wel awesome geweest.
Zelfde voor mijquote:
Ik ben een mac-user en linux-user dus bij mij zit het ook wel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfde voor mijIk hoop echt dat ze de sources gaan releasen ze zijn al goed op weg
$880,474
ook leuk om te zien dat linux gebruikers blijkbaar gemiddeld het meest betalen
ik denk dat het ook komt omdat er gewoon meer windows users zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben een mac-user en linux-user dus bij mij zit het ook wel goed
True, maar dan nog betekent het dat Linux users vrijgeviger zijn dan Windows users... Ik heb trouwens nog een bundle gekocht om te giftenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk dat het ook komt omdat er gewoon meer windows users zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |