quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Left 4 Dead en Left 4 Dead 2 gehaald voor 20 euro..
En nog een faal van Sporttv:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef Bart het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/sale/L4DSummerSale11
Verder ook een faal van invine:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:23 schreef Sporttv het volgende:
als je 1 van de twee al hebt dan koop je de complete pack voor 7.50 en betaal je zelf 5 euro voor het deel dat je nog niet hebt en de ander kan dan toch het andere deel voor 2.50 ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:17 schreef invine het volgende:
Wilde ik left4dead2 kopen.. had alles aangeklikt maar nog niet gekocht.. ga ik even wat eten is het 19u geweest en klik rustig verder om te kopen.. is die opeens weer 14 euro ipv 5![]()
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Tain het volgende:
Na Crysis 2 is nu ook Dragon Age 2 verdwenen van Steam
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...quote:
TT kan je altijd nog zelf wijzigenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...
summersale ding iig weggehaald... de rest gelaten: als je OP tips hebt: shoot
ow.. dat.. tja.. ik mag nu niet meer TT wijzigen van fokquote:
Je moet het zelf ontdekken, maar het heeft vrij weinig effect: je kan de game nog steeds weggooien en opnieuw downloaden (kan ik bv ook nog steeds met Prey, terwijl die game al tijdenlang niet meer op Steam te krijgen is)quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?
Het is volgens mij ook niet het probleem dat de DLC niet via de Steam-store gaat, maar dat je de DLC niet kan spelen met de Steam versie. De Vietnam uitbreiding voor Bad Company 2 is ook versie gebonden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Toevallig" op dezelfde dag dat de nieuwe DLC uitkomt, maar als je kijkt naar andere games kan het dat bijna niet zijn, er zijn genoeg andere games waar je DLC buiten de Steam Store om kan kopen.
Wat ze dan ook zeiden over waarom Crysis uit Steam is gehaald slaat ook nergens op:
[..]
- Patches gaan al sinds jaar en dag via Steam op hun manier, is niet van de een op de andere dag veranderd dus kan geen reden zijn om games weg te halen
- Er zijn genoeg andere games waar de DLC ook niet via de Steam-store gaat maar daar buitenom en dat is ook geen probleem
- Verbinden met hun servers is ook geen probleem, zijn allemaal games die gebruik maken van Gamespy of Games for Windows Live.
Probleem lijkt dus volledig bij EA te liggen, jammer (maar wel begrijpelijk) dat Valve zich er niet over uitlaat
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
Heb m zelf op de x360 waar het echt een briljante game is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
met controller is ie makkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Bart het volgende:
Ik heb hem op de 360 gespeeld, geniaal is ie. Maar ik vond het wel een controller-game, dus niet met tobo+muis.
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:33 schreef Euribob het volgende:
Voor 35,- ''even'' EU 3 + uitbreidingspakketten halen. Eigenlijk geen geld als jet het vergelijkt met bol.com of play.com die 30,- voor alleen het hoofdspel rekenen.
En even een vraagje aan de Steamexperts op Fok!: stel dat ik een nieuwe PC neem (komende drie jaar nog niet nodig maar STEL), kan ik mijn account dan gewoon overhevelen naar de nieuwe PC en gewoon weer verder spelen? (Wel installeren natuurlijk, maar kost het geld/moet ik alles overnieuw kopen?)
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik kom met Complete, Heir of Throne en Divine Wind toch echt uit op 33.97.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..
en je bedoelt Europa Universalis III? die kost maar 30
ow en voor de mensen die het concept nog niet kennen:
The Humble Indie Bundle... 6 games kopen voor jouw prijs...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik kom met Complete, Heir of Throne en Divine Wind toch echt uit op 33.97.![]()
Dus steam maakt er geen probleem van als er op meerdere computers met 1 account wordt ingelogd?Steam even better.
![]()
http://store.steampowered.com/sub/7654/?snr=1_5_9__403quote:Buy Europa Universalis III Chronicles
29,99¤
Op een lanparty met vrienden is het ook altijd weer lachen als we het opstartenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
Had ik al gemeld dat Magicka té lollig is?
Eerst nog meer skilzzz opdoen en dan mp gaan doen.
V.
Ben nog niet verder dan de tutorialquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
V.
Echt, als je het combineren van spells doorhebt wordt het echt mayhemquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nog niet verder dan de tutorial
Moet er maar eens mee verder dus, misschien kijken welke fokkers het spel hebben en co-op doen ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Echt, als je het combineren van spells doorhebt wordt het echt mayhem
V.
'per ongeluk'quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb Magicka al paar keer gespeeld. Echt fun met co-op. Soms blaas je je maatje per ongeluk op enzo.
MP=SPquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Op een lanparty met vrienden is het ook altijd weer lachen als we het opstarten. Singleplayer heb ik nog niet eens gespeeld
.
Weet ikquote:
Zeer leuk spel inderdaad. Je herinnert me er gelijk weer aan om het weer eens op te starten. Heb er zelf alleen wel last van om vaak dezelfde spell te gebruiken. Heb jij dat ook of is het gewoon luiigheid van mijn kant?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef Verbal het volgende:
V.
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:
Het moet nog gedownload worden.. kut-steam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Euribob het volgende:
Lolwut, ik heb nu het spel ''Dino D-Day'' op mijn steamaccount staan. Geen demo en helemaal voor niks. Even kijken of het een lollig spelletje is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Euribob het volgende:
Lolwut, ik heb nu het spel ''Dino D-Day'' op mijn steamaccount staan. Geen demo en helemaal voor niks. Even kijken of het een lollig spelletje is.
Dit is de 2e ja, maar nog steeds een goed spel. Krijg alleen een foutmelding bij het starten op het momentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef mschol het volgende:
dino d-day wil ik na herinstallatie checken..
vampiure the masquerade was toen het uit kwam erg goed, maar is dit niet deel 2 ofzo?
tja ouwe spellen op nieuwerwetse systemen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is de 2e ja, maar nog steeds een goed spel. Krijg alleen een foutmelding bij het starten op het moment
[ afbeelding ]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1998239quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ouwe spellen op nieuwerwetse systemen..
probeer compatibiliteitmodes eens...(ik ken het soort probleem iig: programma's die aangeven dat er 0MB memory is, maar het dan gelukkig wel (t.o.v. jou) doen.. )
dus ik ga ervan uit dat het werkt met 64bit.quote:7.6b removes Python 2.7.2 due to incompatibilies with Win64 systems
Pff die Quakecon pack is best leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
Nog een sale Steam mijn geld wat doe je
Ik had Brink, de 2 Fallouts en nog een aantal spellen nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef mschol het volgende:
Quakecon Pack 2011 is wel intressant qua prijs, ookal heb ik het grootste deel van de spellen
Ja faalt gast, die game is de bom.quote:
Ik vind het ook een kutspel. Dertien in een dozijn druk op A om iets interessants te doen bullshit. Fuck dat, vermaak voor de primaten, veel plezier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja faalt gast, die game is de bom.
Of je speelde vroeger met barbies in plaats van met Batman.
Vroegahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
Quake 4 herkent mijn videokaart niet goed en ik kan dus alle settings op max zetten en alsnog ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Zo hoort het er toch ook uit te zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
Quake 4 herkent mijn videokaart niet goed en ik kan dus alle settings op max zetten en alsnog ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Not sure if trollingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat willen ze je laten denken, maar dat zijn renders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Tain het volgende:
Het zou er zo uit moeten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen nog gevonden dat ik handmatig de settings in een ini bestandje moet gaan aanpassen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
Het klopt inderdaad niet hoe het er bij jou uitziet. Het moet er uit zien als op die laatste 2 screenshots. Al gekeken in het steam forum voor Quake?
Nee Bart, dat zijn ingame screenshots.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat willen ze je laten denken, maar dat zijn renders.
ik vind Batman ook tof maar de game was gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Bart het volgende:
De game is an sich niet supervet, het gaat om de hele sfeer en het verhaal, dat is gewoon geniaal. Als dat niet jouw smaak is, dan zal het inderdaad wel minder tof zijn. Ik ben vanaf kinds af aan al Batfan, en in de game voelde ik me echt zelf mijn jeugdheld. Dat maakt het toch wel speciaal hoor
.
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Bart het volgende:
De game is an sich niet supervet, het gaat om de hele sfeer en het verhaal, dat is gewoon geniaal. Als dat niet jouw smaak is, dan zal het inderdaad wel minder tof zijn. Ik ben vanaf kinds af aan al Batfan, en in de game voelde ik me echt zelf mijn jeugdheld. Dat maakt het toch wel speciaal hoor
.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!
als het ingame is maakt het mij vrij weinig uit of het criminelen zijn of nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wie wil nou niet keihard meppen op criminelen of ze tot moes slaan!
quote:Valve is begonnen met een bètaprogramma op Steam waarmee gamers spellen en in-game-voorwerpen uit Team Fortress 2 met elkaar kunnen ruilen. Voorwaarde om te kunnen ruilen is dat de games en items nog niet zijn gebruikt.
Valve kondigt op het Team Fortress 2-blog de bèta van de ruiloptie aan. Spellen en in-game-voorwerpen die als geschenk zijn ontvangen of dubbel in bezit zijn, kunnen na aanmelding bij de bèta worden geruild met andere gamers. Zodra een digitale aankoop eenmaal is 'geopend', vervalt de mogelijkheid om deze te ruilen.
Voorlopig zijn alleen in-game-voorwerpen in Team Fortress 2 ruilbaar; Valve is van plan om ook Portal 2-voorwerpen ruilbaar te maken. Verder biedt Valve geïnteresseerde gamedevelopers de mogelijkheid om de ruiloptie in hun spellen te bouwen. Gamers kunnen zich aanmelden voor het bètaprogramma in het instellingenscherm van Steam.
beetje jammer dat er weer een "is gebruikt" limiet aan zit..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
Steam krijgt ruilmogelijkheid voor spellen en in-game-items
[..]
Ze gaan zichzelf natuurlijk niet in de vingers snijden he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat er weer een "is gebruikt" limiet aan zit..
Ik zie het nut er niet zo van in, buiten TF2 items om dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
Steam krijgt ruilmogelijkheid voor spellen en in-game-items
[..]
Zo vaak krijg je inderdaad niet een game gegifted die je al hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet zo van in, buiten TF2 items om dan.
het biedt, op de in game items na geen enkel voordeel t.o.v. de huidige situatie..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf natuurlijk niet in de vingers snijden he.
Als je een game probeert te giften aan iemand die hem al heeft zegt steam dat gewoon, dus dit is een beetje een rare feature, tf2 items ruilen kan toch al lang?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo vaak krijg je inderdaad niet een game gegifted die je al hebt.
Koop ook RO2 dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef invine het volgende:
Net Red Orchestra gekocht, maar 10e dus wilde het wel even checken! Jammer dat ik het nooit eerder heb gekochttof spel!
Kan je beter voor Cossacks2 gaan. Cossacks is zowieso baas van de RTS games, owned harder dan AOE of AOM of alle andere troep. (Mien mening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef mschol het volgende:
is die Cossacks and American Conquest Pack wat?
waar kan ik die 2 games het beste mee vergelijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |