abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99995016
hyllandinho twitterde op woensdag 27-07-2011 om 10:38:20 @Dr_Ulrichsen There were people who received it at 8:26am Friday morning. A Canadian lady on a G Wilders Fb group said that :S reageer retweet
Dan voel je je ook flink lullig als je toen dat manifest ontvangen hebt.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99995092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:41 schreef Klaudias het volgende:
hyllandinho twitterde op woensdag 27-07-2011 om 10:38:20 @Dr_Ulrichsen There were people who received it at 8:26am Friday morning. A Canadian lady on a G Wilders Fb group said that :S reageer retweet
Lokale Canadese tijd?
pi_99995103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik mag Beck niet maar wat hij zegt daar in de laatste quote is nieteens zo heel gek. Voor zover ik het kan volgen, is die Anders B. helemaal Islamofoob. Stel dat hij hierin succesvol is. Wie plukt dan de vruchten?

Precies, de new world order die nu ook al het hele M.O. treitert en binnenvalt bij het leven!
Iedereen snapt wat Beck met die uitspraak suggereert. Een of andere zieke link tussen Breivik en politici die bijv. voor dat healthcare plan van Obama zijn ...
pi_99995146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik mag Beck niet maar wat hij zegt daar in de laatste quote is nieteens zo heel gek. Voor zover ik het kan volgen, is die Anders B. helemaal Islamofoob. Stel dat hij hierin succesvol is. Wie plukt dan de vruchten?

Precies, de new world order die nu ook al het hele M.O. treitert en binnenvalt bij het leven!
Ah, ik had nog geen complottheorieën over deze gebeurtenissen gelezen, maar dus toch.

Ik begrijp echt echt niet op welke wijze de "new world order" hier dan de vruchten van zal plukken.

Volgens mij plukt hier niemand vruchten van en zijn er alleen maar een hoop te betreuren slachtoffers.
pi_99995156
quote:
Valt wel mee denk ik. Want waarom zou je een 1500 pagina's tellend boekwerk dat je ongevraagd wordt toegezonden door iemand die je niet of nauwelijks kent gaan lezen - en hoe groot is de kans dat je op tijd doorhebt dat hij werkelijk een aanslag gaat plegen ?

Ik blijf alleen benieuwd wanneer Wilders zijn exemplaar kreeg :P
pi_99995338
quote:
Ik zou het zo snel geïdentificeerd hebben als spam dat ik niet eens door zou hebben dat ik het gekregen had, gewoon meteen weggeflikkerd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_99995642
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik blijf alleen benieuwd wanneer Wilders zijn exemplaar kreeg :P
September 2004, toen ie de VVD uitgeflikkerd werd? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 11:13:54 #158
8781 crew  Frutsel
pi_99996289
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

September 2004, toen ie de VVD uitgeflikkerd werd? :D
Toen hij zelf uit de VVD stapte, bedoel je.
pi_99996349
quote:
Politie Oslo: Niet altijd even snel door geldgebrek

Vijf dagen nadat minstens 76 mensen in Noorwegen om het leven kwamen door een dubbele terreuraanslag, geeft de Noorse politie toe door geldgebrek niet altijd snel te kunnen reageren op incidenten direct buiten de hoofdstad.
Na veel kritiek in de afgelopen dagen erkent Anstein Gjengedal, de chef van het politiedistrict Oslo, vandaag tegen de publieke omroep NRK dat geslonken budgetten ten koste gaan van de operationele inzet.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oor-geldgebrek.dhtml
pi_99996380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Toen hij zelf uit de VVD stapte, bedoel je.
Op dringend verzoek van de partij zelf. Je mocht immers niet tegen Turkse toetreding tot de EU zijn. :')

Hoe zou Turkije het trouwens gedaan hebben als ze over 15 jaar lid van de eurozone waren geworden? _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:25:47 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_99996394
quote:
Stiekem wel een geinig filmpje, hoe die lui eerst stoer naar buiten rennen en dan weer snel naar binnen :@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 11:27:41 #163
8781 crew  Frutsel
pi_99996454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Stiekem wel een geinig filmpje, hoe die lui eerst stoer naar buiten rennen en dan weer snel naar binnen :@.
Ik zag eerst die blonde vrouw naar buiten lopen, deed me denken aan die blonde bebloede vrouw die ze bij de eerste beelden naar hulpverleners droegen :{ Geen idee hoever ze er vanaf zitten. Maar je ziet idd die vent naar boven kijken en dan zoiets hebben van: wtf, weg hier :')
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 11:28:31 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99996500
ja logisch toch

die denken dat er een auto tegen het pand is gereden, niet dat er 1 ontploft is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_99996501
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gaan we nu een vrij gemoedelijk gezag collectief helemaal kapot slopen?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2011 @ 11:31:38 #166
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99996653
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zag eerst die blonde vrouw naar buiten lopen, deed me denken aan die blonde bebloede vrouw die ze bij de eerste beelden naar hulpverleners droegen :{ Geen idee hoever ze er vanaf zitten. Maar je ziet idd die vent naar boven kijken en dan zoiets hebben van: wtf, weg hier :')
De winkel is Digital Impuls volgens de omschrijving.
Møllergata 9
http://maps.google.nl/map(...)uNovTo_nGIW_OJauhbEN
Heel dichtbij dus
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_99996986
Gisteren bij nieuwsuur viel het me op dat die advocaat en de dader totaal niet op een lijn zitten wat betreft de verdediging. Ook erg onprofessioneel hoe hij te werk ging tijdens dat vragenuurtje met de pers. Alsof hij (de advocaat) zijn onschuld even aan de wereld wilde tonen, dat hij opgescheept zit met dit beest.

Breivik zelf schreef al in zijn manifest dat hij door de media zou worden verketterd en waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar zou worden verklaard. De advocaat zelf gaf aan dat zijn cliënt gewoon gestoord was en dat daar geen discussie over mogelijk was.

Vreemde zaak hoor.

Hieronder stukje uit 2083:

quote:
Q: You know that a large majority of people will end up viewing you as a
complete nut right, despite your own and others efforts to justify violence?

A: I am fully aware that the media will attempt to label me as a nut. This is the most
common strategy of combating political dissidents. I know that the cultural Marxists and
the full force of the European multiculturalist mainstream media will do everything within
their power to portray people like me as nothing more than delusional nut jobs. After all
its their job to protect their interests. And they will succeed to a certain degree (we are
currently too disorganised to counter their powerful propaganda machinery). I am fully
aware that our current views are considered extreme. However, more spectacular
operations will burden them and force public discussion. It will be increasingly harder for
them to manipulate and distort the truth, or to prevent people from knowing what is
going on. We are using brutal means because we have tried absolutely everything else.
Within the boundaries of the EUSSR totalitarian system, we are left no choice.

Q: But doesnt it worry you that 95% of all Europeans will openly detest you
and call you a murderer and a terrorist?

A: Its human nature to be selfish, to seek admiration, love and affection. This is why
very few people will have the self insight, the ideological and moral confidence and
strength to act selflessly on behalf of their own countrymen on their own initiative
without a solid hierarchical organisation or country supporting and encouraging them. We
have taken these thankless tasks upon ourselves because we possess these traits; the
self insight, the ideological and moral confidence and strenght and we are willing to
sacrifice our lives for our brothers and sisters, even though they will openly detest us. It
can be illustrated like a parent spanking their ignorant child. The child will hate their
parents there and then but in time they will understand that their only intention is to
protect them.

[ Bericht 12% gewijzigd door Teutoon op 27-07-2011 11:48:35 ]
pi_99997073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De winkel is Digital Impuls volgens de omschrijving.
Møllergata 9
http://maps.google.nl/map(...)uNovTo_nGIW_OJauhbEN
Heel dichtbij dus
De winkel ligt met de dichte kant naar de explosie toe. Die mannen hebben dus niets van de explosie zelf kunnen zien, maar eromheen was de schade best groot zag ik gisteren. (ik woon in Oslo) Wat moeten die mensen zich de blubbers geschrokken zijn... Ik werk ook vlakbij, maar was gelukkig op vakantie toen het gebeurde. Maar mijn collega's zijn echt getraumatiseerd. Bij ieder onverwacht geluid schrikken ze zich wild. Heel naar om ze zo te zien.
pi_99997319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef Teutoon het volgende:
Gisteren bij nieuwsuur viel het me op dat die advocaat en de dader totaal niet op een lijn zitten wat betreft de verdediging. Ook erg onprofessioneel hoe hij te werk ging tijdens dat vragenuurtje met de pers. Alsof hij (de advocaat) zijn onschuld even aan de wereld wilde tonen, dat hij opgescheept zit met dit beest.

Breivik zelf schreef al in zijn manifest dat hij door de media zou worden verketterd en waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar zou worden verklaard. De advocaat zelf gaf aan dat zijn cliënt gewoon gestoord was en dat daar geen discussie over mogelijk was.

Vreemde zaak hoor.
Vond ik ook! Die advocaat moest zich stil houden. Eigenlijk moet er een andere advocaat aangewezen worden, ook al heeft de schutter bekend en al.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:50:32 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99997414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef Teutoon het volgende:

Vreemde zaak hoor.

Hieronder stukje uit 2083:

[..]

Dan bereikt hij dus met die advocaat precies wat hij wilde. Erg slechte zaak,had het er gisteren nog over. Amateurisme ten top weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 11:52:37 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99997488
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan bereikt hij dus met die advocaat precies wat hij wilde. Erg slechte zaak,had het er gisteren nog over. Amateurisme ten top weer.
als je van te voren al roept dat je ontoerekeningsvatbaar verklaard gaat worden dan lijkt me de kans vrij klein dat dat ook gaat gebeuren eerlijk gezegd
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:57:41 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99997734
AB heeft zelf om deze advocaat gevraagd hoor

(topic stuitert een beetje hier?)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:58:52 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99997781
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef Re het volgende:
AB heeft zelf om deze advocaat gevraagd hoor

(topic stuitert een beetje hier?)
Klopt, denk dat hij al had voorzien dat zijn advocaat zijn persoonlijke mening niet voor zich kon houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 11:59:27 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99997808
of hij heeft de advocaat instructies gegeven
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:59:46 #175
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99997823
Deze advocaat snapte er niet veel van: beetje de rechtsstaat en democratie door elkaar gooien :X
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99997860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 06:08 schreef TLC het volgende:
De eerste foto s van de slachtoffers gevallen tijdens deze terreurdaden ;

[ afbeelding ]

Zo jong en zo zinloos heengegaan, er was zelfs een kind bij van 14.

Op ned 2 zag ik ook een reportage waar de overledenen een gezicht kregen, ik werd er stil van.
De tranen schieten me in de ogen als ik dit zie.
pi_99998051
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze advocaat snapte er niet veel van: beetje de rechtsstaat en democratie door elkaar gooien :X
Heeft niets met rechtstaat en democratie door elkaar gooien te maken. Het is gewoon een slechte advocaat (vanuit Breviks perspectief). Of hij doet juist wat Breivik wil.
pi_99998121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef sp3c het volgende:
of hij heeft de advocaat instructies gegeven
Ik denk niet dat deze sociaal-democratische advocaat voor zijn karretje te spannen valt. De hele wereld is gericht op deze man en die advocaat zal het echt niet wagen om volgens de idealen van Breivik te werk te gaan. Wat we gisteren zagen was gewoon persoonlijke frustratie en onprofessionaliteit.

Zo geloof ik ook niet dat Breivik informatie zal verstrekken over die 2 Noorse cellen indien hij wat meer priveleges krijgt. Dit past namelijk totaal niet bij zijn gedachtegoed, het verraden van andere 'patriotten'. Volgens mij bestaan deze ook niet. Verzonnen om de groepering groter te doen lijken dan het in werkelijkheid is en angst in te boezemen. Hij wilt dolgraag de publieke opinie peilen over zijn aanslagen alleen krijgt hij daarvoor niet de mogelijkheid. Daarom zijn aanbod om informatie te verstrekken over andere 'cellen' in ruil voor toegang tot een computer en andere priveleges.

Het lijkt een beetje op Law Abiding Citizen. Een kat en muis spelletje tussen hem en het systeem.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 12:07:03 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99998123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Klaudias het volgende:
Het is gewoon een slechte advocaat (vanuit Breviks perspectief).
Waarom? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99998164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom? :?
Mja misschien ook wel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')