Hier ook al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hee de reeks is verdwenen uit myat..
Misschien dat een modje daar wat aan kan doen, ik heb vast iets niet gedaan zoals het zou moeten...quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hee de reeks is verdwenen uit myat.. Kon hem gisteravond al niet gevonden krijgen zo snel..
Verder nog nie echt wa te melden ofzo.. Straks groeiecho en naar de gyn. Nu eerst nog even een uurtje of anderhalf m'n ogen dicht doen..
Summer breeze spannend dadelijk! Maar tevens ook erg leuk!!
Ach, gewoon een keukentrapje naast je bed zettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef hilliebillie het volgende:
Morgen 37 weken, vandaag maar eens van die matjes in bed leggen e.d. en dan mag morgen m'n man het bed op klossen gaan zetten. (nouja het worden bierkratjes aangezien we die van ons feestje van een paar weken terug nog een hoop hebben staan..) Ben benieuwd of ik dan m'n bed nog in en uit kan komen..
Ben even heel luiquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
mornings
Aoraki; veel plezier bij de Ikea vandaaghoop dat je leuke spulletjes gaat scoren!
![]()
Nicole; fijn dat je van8 hebt kunnen plassen. Hopen dat je vaker even zo'n momentje hebt..![]()
Sayenne; gefeliciteerd met een goede seo!! Wat fijn. En een meisje is errrrg leuk hoor![]()
Hilliebillie heb je nog even kunnen slapen? In elk geval succes bij je controle en met je echo![]()
VT hoe is het vandaag?
Beregd; hoe is het bij jullie thuis?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jeetje Miss-jones, je doet er alles aan. Ook hier draaien de duimen voor je!
Even een kort postje,
Alles nog rustig. Ik schaam me gewoon maar ik durf gewoon echt niet. Ik slaap er niet van. Vorige week was mijn bloeddruk behoorlijk omhoog gegaan en ik denk dat ie nog hoger is. Ik heb dikke vingers en handen en hoofdpijn. Ik zit aldoor met mijn hoofd bij die 2 millimeter die ik van een totaalruptuur af zat. Ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar mijn zoon.
Nou vrouwtje-theelepel je hoeft je nergens voor te schamen, ik ben pas 23 weken en schijt nu al in mijn broek. En ik ben dan nog zonder "voorgeschiedenis". Naar ik begrijp uit je bericht ben je al eens eerder bevallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Mijn man begrijpt het wel maar zegt dan je hebt het al eerder gedaan. De gynaecoloog zegt er niet veel op. Ik heb zelf veel informatie gezocht en wil nu vanmiddag vragen of ze niet preventief kunnen inknippen. Dan maar 2 littekens. Ik was vorige keer ook erg angstig trouwens dus dat hoort een beetje bij mij.
Ik kreeg een folder mee van de vk. De seo wordt in een speciale echoscopiepraktijk gedaan en dus niet bij de vk. Bij het bellen voor een afspraak hebben ze het ook weer gevraagd. Misschien dat niet elke praktijk er aan mee doet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef octopussy het volgende:
Kyara, rust nemen is inderdaad echt zo belangrijk! Je lichaam werkt eigenlijk al voor twee natuurlijk. Wat grappig dat jij meedoet aan het triple a onderzoek. Kan je je daar zelf voor aanmelden? Het lijkt mij ook wel nuttig.
jaaaaaaaaaaaaaa, t gaat zo idioot snelquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat onderzoek had ik ook wel aan mee willen doen; maar is mij niet aangeboden, dus denk dat onze praktijk niet mee doet aan het onderzoek...
en ik had een heeeeeel uitgebreide post; maar toen ik op invoeren drukte ging dr iets mis... BAAAAAAL en heb ff niet de energie om alles opnieuw te posten..
dus allemaal maar ff een dikke![]()
KD je bent gewoon ook al bijna 30 weken joh!!!
Hier nog zo'n onzekere muts hoor! 'komt wel goed schatje'quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
klein heik had een proefverpakking in de felicitas doos zitten.
Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken. Ik weet helemaal niks van de ontwikkeling van kindjes. Weet niet wanneer ze tandjes krijgen, gaan zitten, praten etc.....MIsschien maar een paar boeken over halen..... anders word ik vast een slechte moeder
hier nog een linkje voor gratis newborn luiers van het kruidvatquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooie echofoto's MissJones![]()
En mooi scherp, ik krijg altijd van die wazige prutfoto's![]()
Net de stad ingeweest en maar een badthermometer gekocht en ik moet nog 3 en een halve maand maar ook alvast een pak luiers meegenomen (ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe groot of eigenlijk klein die zouden zijn)
Verder nog 2 speelgoedjes waar ik tegenaan liep.
Nu moeten we nog eens naar Ikea
Nee joh, vertrouw er maar gewoon op dat je een heel goede, lieve, leuke moeder wordt. En die boekjes dan alleen lezen voor de lol.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken. Ik weet helemaal niks van de ontwikkeling van kindjes. Weet niet wanneer ze tandjes krijgen, gaan zitten, praten etc.....MIsschien maar een paar boeken over halen..... anders word ik vast een slechte moeder
't Zit nog steeds niet goed, maar met oefeningen en dergelijke moet ik een heel eind komen. Werk nu 6 uur per dag en dat vind ik wel even prima zo. Het gaat dus wel de goede kant op, aangezien ik eerder na een uur al zat te draaien door pijn in m'n rug en been. Nu kan ik, met pauzes, die 6 uur wel volhouden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Kyara het volgende:
Dank je Soempie, het is inderdaad wel even fijn om even rust te nemen. Halve dagen zal ook wel prettig zijn maar die hernia lijkt me toch een stuk minder! Gaat dat nu wel goed?
Als ik met m'n vrouw over de A8 langs Zaandijk rij richting Zaandam of Amsterdam moet het raam en ventilatie ook altijd dichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh en stilstaan met de trein bij een cacao fabriek is niet fijn.... Bah, vieze geur!
Dat is dus dezelfde stinkende fabriek!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Als ik met m'n vrouw over de A8 langs Zaandijk rij richting Zaandam of Amsterdam moet het raam en ventilatie ook altijd dicht
heb je dan stiekem wat meer vetjes op je buik zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooie echofoto's MissJones![]()
En mooi scherp, ik krijg altijd van die wazige prutfoto's![]()
Net de stad ingeweest en maar een badthermometer gekocht en ik moet nog 3 en een halve maand maar ook alvast een pak luiers meegenomen (ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe groot of eigenlijk klein die zouden zijn)
Verder nog 2 speelgoedjes waar ik tegenaan liep.
Nu moeten we nog eens naar Ikea
stabiel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Beregd; hoe is het bij jullie thuis?
Kyara ik weet er ook helemaal niets vanaf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nou als ze er zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je dan stiekem wat meer vetjes op je buik zitten?
de echoscopiste zei namelijk dat je scherpe foto's krijgt (uiteraard) als de echo niet door al te veel 'plakjes' moet
en mooie foto MissJ.
Hihi, je weet meer dan ik, heb 17e de SEO..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
Wil in elk geval DF en Sayenne feliciteren met hun meisjes.![]()
En duim voor MJ (wat een mooie foto's
ik krijg elke keer van die wazige afbeeldingen).
\O/quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Kyara het volgende:
Heb er ook wel vertrouwen in hoor. We merken het vanzelf wel inderdaad![]()
Ik ga morgen maar weer aan de slag. Rust doet goed maar begin met ook weer schuldig te voelen en dat schiet ook niet op. Nog 2 dagen en dan weer lekker weekend.
Nog meer mensen met hartkloppingen trouwens?
Ja het woord "vet" vervangen door "plakjes" vond ik ook zeer tactischquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond t nogal tactisch gebracht trouwens
kon ook zeggen, als je meer vet op je buik hebt, krijg je wazige echo's
LOL ik denk dat ik dat ook maar doe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Kyara het volgende:
Ach TJ, doe gewoon net als ik en laat je baby door de ooievaar bezorgen!![]()
Schaafwondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, hier geen knip of flinke scheur hoor, wel een labiaruptuurtje, dat zijn 'schaafwondjes' op de lipjes
Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 decemberquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; ik word 13 december ook gewoon wakker en dan ligt er een baby in de wieg naast mijn bed....
Ik had al een vermoeden dat je cacao de zaan bedoeldequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde stinkende fabriek!
Hoe hard ik ook hoop dat we die data respectievelijk stilletjes aan ons voorbij laten gaan en niet gaan halen, teken ik er gelijk voor als het zou kunnen ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 december
uhuh deede de mijne ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 december
Nou en bang is voor mij nog een understatementquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou ik vond het wel tactisch gebracht hoor kd haha.
Maar weet niet hoe het komt dat deze wel heel duidelijk zijn, heb ook echo's gehad die heel wazig waren hoor.
TJ was t maar zo makkelijk he
al die verhalen die ik hier lees maken me bang![]()
er is bewezen dat vrouwen in de bush ook een stuk beter kunnen baren dan wij hollanders, ten eerste zijn ze een stuk gespierder dan dat wij zijn en daarbij bevallen ze in een vriendelijke omgeving, omringd door vriendinnen en familie waardoor de bevalling voorspoediger loopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou en bang is voor mij nog een understatement![]()
Al dat knippen en die opmerkingen dat voel je nietjaja
Hoe doen die vrouwen in de derde wereld dat? vraag ik me dan af, daar staat volgens mij niemand met een schaar klaar in de bushbush![]()
Afijn....
Summerbreeze ik hoop dat de komende nachten net zo goed of zelfs nog beter gaan met slapen.
MissJones weer veel succes met op de bank of in bed hangenIk ben nog steeds aan het duimen voor vrijdag
oke, dan breng ik t anders, kleine scheurtjes, die je ook in je mondhoeken kan hebben bijvquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Schaafwondenhoe ken dat nou weer, je bent toch niet bevallen van een plank
![]()
Gottegot, ik snap werkelijk helemaal niks van zwangerschap en/of een bevalling.
Konden ze nou maar gewoon "dat kind" brengen, KPN, TNT of DHL maakt me niet uit, ik kijk niet zo nauw
Oh, das een prima ziekenhuis idd!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Keshet het volgende:
MissJones ligt in Leiden. Die doen echt niet onder voor Rotterdam. Gelukkig maar!
23 weken, 4 dagen. Ze heeft dezelfde uitgerekende datum als ik...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef McLaura het volgende:
MJ, heel veel sterkte. Ik hoop echt dat ze nog een heleboel weken wil blijven zitten, want als ik het goed heb ben je een week of 23/24 nu?
Ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen doen in het ziekenhuis om alles tot een zo goed mogelijk eind te brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja mij; bekkenklachtenbij mij was dat het. Mijn schaambeen inderdaad, een zwaar, dof, en vermoeiend gevoel.
en ik wilde vandaag ook ff gratis luiertjes ophalen, maar ze waren op...dus moet ik nog een poging doen de komende dagen, en heb heul geen zin om de deur uit te gaan de laatste dagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
Nee is niet te vroeg, je kan er ook wel eerder last van krijgen. Heb je er ook last van bij het opstaan? Mijn vk gaf als tips (fysio is op vakantie bij mij): na een half uur zitten, een half uur lopen (alsof dat makkelijk kan?), trappen lopen zoveel mogelijk vermijden en niet stofzuigen! Meer heb ik even niet voor je, maar doordat ik dus veel trappen al vermijd (terwijl ik dacht sportief bezig te zijn enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelen![]()
Is dat eigenlijk niet een beetje vroeg, morgen ben ik 24 weken.
Feli PureEvilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....
Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he) zet er maar bij in de OP
![]()
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu![]()
uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
Ohw, goh niet geweten. Kom anders ook nooit bij een dokter of iets in die trant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef Susie het volgende:
TJ; mij is juist wel geadviseerd in beweging te blijven.... maar ja, als het echt niet gaat, dan gaat het natuurlijk niet. En volgens mij heb je geen verwijzing nodig voor de fysio, in ieder geval heb ik geen briefje of iets gehad om naar de fysio te bellen..
Gefeliciteerd PE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....
Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he) zet er maar bij in de OP
![]()
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu![]()
uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
Hm hm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
PD; welkomdat was ik nog vergeten; maaruh volgens mij heb jij deze kloon ook een keer eerder gebruikt of niet??
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Pure Evil gefeliciteerd![]()
Gelukkig geen harde buiken meer sinds gister avond.
En kd, dus als het obvious & godzilla is mag het wel ?
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaad
Johquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.
kwestie van rekenenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef PurpleDaisy het volgende:
Fluug! Je hebt een datum. Wat tof..
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke dataquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kwestie van rekenenZal wellicht nog wel aangepast worden
Het zal de 5e of 6e april worden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:42 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke data.
Maar wat leuk. April is een leuke maand zo in het voorjaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:38 schreef flugeltje het volgende:
*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
Ik houd gewoon van naalden, vandaar de icsi's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:
jaja, moeilijk zwanger worden clubje..
my ass
Gefeliciteerd meiden
ik ga t bijna geloven!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van naalden, vandaar de icsi's.
Webkim...jeeeeeeetje wat gaaf voor jullie!! Heel bijzonder en heel fijn!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:47 schreef Webkim het volgende:
Ergens begin maart, vermoed ik.
Da's dan wel weer frappant:
Thomas: 25/02
ikzeidegek: 28/02
Morris: 07/03
Yay voor collectieve verjaardagsfeestjes!
Oooooh wat ontzettend gaaf! En zo bijzonder dat je eerst 2 kindjes via de mmm hebt gekregen en deze dan zomaar spontaan vanzelf komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:03 schreef Webkim het volgende:
Poezebeest, we zijn níet de molen in gegaan. Ik verwacht een Vanzelfje!![]()
![]()
Grin, dat was wel een heel makkelijk te raden kloon, tenminste voor mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zal de 5e of 6e april worden...
Ik wilde nog heel voorzichtig doen, maar m'n HCG knalt van de teststrips af en het voelt goed... Ik ga gewoon genieten dus, als het weer mis gaat heb ik in elk geval plezier gehad van de weg er naartoe
Wiiiiiiiiiiiijjjjjjj!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef Orea het volgende:
Weet je, pleur mij er ook maar in, in die op! Strepen liegen niet...
7 april 2012 Orea
![]()
![]()
Maandag even bellen, denk 2 a 3 weken na maandagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:00 schreef Linda2205 het volgende:
Orea, wanneer heb je een echo om te zien of je er 1 of 2 krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |