Hm hm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
PD; welkomdat was ik nog vergeten; maaruh volgens mij heb jij deze kloon ook een keer eerder gebruikt of niet??
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Pure Evil gefeliciteerd![]()
Gelukkig geen harde buiken meer sinds gister avond.
En kd, dus als het obvious & godzilla is mag het wel ?
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaad
Johquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.
kwestie van rekenenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef PurpleDaisy het volgende:
Fluug! Je hebt een datum. Wat tof..
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke dataquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kwestie van rekenenZal wellicht nog wel aangepast worden
Het zal de 5e of 6e april worden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:42 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke data.
Maar wat leuk. April is een leuke maand zo in het voorjaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:38 schreef flugeltje het volgende:
*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
Ik houd gewoon van naalden, vandaar de icsi's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:
jaja, moeilijk zwanger worden clubje..
my ass
Gefeliciteerd meiden
ik ga t bijna geloven!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van naalden, vandaar de icsi's.
Webkim...jeeeeeeetje wat gaaf voor jullie!! Heel bijzonder en heel fijn!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:47 schreef Webkim het volgende:
Ergens begin maart, vermoed ik.
Da's dan wel weer frappant:
Thomas: 25/02
ikzeidegek: 28/02
Morris: 07/03
Yay voor collectieve verjaardagsfeestjes!
Oooooh wat ontzettend gaaf! En zo bijzonder dat je eerst 2 kindjes via de mmm hebt gekregen en deze dan zomaar spontaan vanzelf komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:03 schreef Webkim het volgende:
Poezebeest, we zijn níet de molen in gegaan. Ik verwacht een Vanzelfje!![]()
![]()
Grin, dat was wel een heel makkelijk te raden kloon, tenminste voor mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zal de 5e of 6e april worden...
Ik wilde nog heel voorzichtig doen, maar m'n HCG knalt van de teststrips af en het voelt goed... Ik ga gewoon genieten dus, als het weer mis gaat heb ik in elk geval plezier gehad van de weg er naartoe
Wiiiiiiiiiiiijjjjjjj!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef Orea het volgende:
Weet je, pleur mij er ook maar in, in die op! Strepen liegen niet...
7 april 2012 Orea
![]()
![]()
Maandag even bellen, denk 2 a 3 weken na maandagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:00 schreef Linda2205 het volgende:
Orea, wanneer heb je een echo om te zien of je er 1 of 2 krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |