Ohw, goh niet geweten. Kom anders ook nooit bij een dokter of iets in die trant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef Susie het volgende:
TJ; mij is juist wel geadviseerd in beweging te blijven.... maar ja, als het echt niet gaat, dan gaat het natuurlijk niet. En volgens mij heb je geen verwijzing nodig voor de fysio, in ieder geval heb ik geen briefje of iets gehad om naar de fysio te bellen..
Gefeliciteerd PE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....
Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he) zet er maar bij in de OP
![]()
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu![]()
uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
Hm hm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
PD; welkomdat was ik nog vergeten; maaruh volgens mij heb jij deze kloon ook een keer eerder gebruikt of niet??
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Pure Evil gefeliciteerd![]()
Gelukkig geen harde buiken meer sinds gister avond.
En kd, dus als het obvious & godzilla is mag het wel ?
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je er niet omheen kan dan mag dat inderdaad
Johquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Tjah als je het zelf ook over andere doet moet je niet boos worden als andere ook over jou praten vind ik.
kwestie van rekenenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef PurpleDaisy het volgende:
Fluug! Je hebt een datum. Wat tof..
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke dataquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kwestie van rekenenZal wellicht nog wel aangepast worden
Het zal de 5e of 6e april worden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:42 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ja oké, maar ook al ga ik aan het rekenen, zit ik nog met 2 mogelijke data.
Maar wat leuk. April is een leuke maand zo in het voorjaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:38 schreef flugeltje het volgende:
*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
Ik houd gewoon van naalden, vandaar de icsi's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:
jaja, moeilijk zwanger worden clubje..
my ass
Gefeliciteerd meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |