SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja mij; bekkenklachtenbij mij was dat het. Mijn schaambeen inderdaad, een zwaar, dof, en vermoeiend gevoel.
en ik wilde vandaag ook ff gratis luiertjes ophalen, maar ze waren op...dus moet ik nog een poging doen de komende dagen, en heb heul geen zin om de deur uit te gaan de laatste dagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
Nee is niet te vroeg, je kan er ook wel eerder last van krijgen. Heb je er ook last van bij het opstaan? Mijn vk gaf als tips (fysio is op vakantie bij mij): na een half uur zitten, een half uur lopen (alsof dat makkelijk kan?), trappen lopen zoveel mogelijk vermijden en niet stofzuigen! Meer heb ik even niet voor je, maar doordat ik dus veel trappen al vermijd (terwijl ik dacht sportief bezig te zijn enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelen![]()
Is dat eigenlijk niet een beetje vroeg, morgen ben ik 24 weken.
Feli PureEvilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....
Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he) zet er maar bij in de OP
![]()
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu![]()
uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |