abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100080843
Kan t je stoelgang zijn TAP? ik had bij de zwangerschap van elin ook zo'n pijn in mn rug, en idd op nierhoogte.. geen infectie, maar t bleken mn darmen te zijn :')
pi_100080931
Bij deze meld ik me hier. Heerlijk geslapen vannacht en net uit bed :)
pi_100082243
Ik heb toen ik eindelijk lag ook heerlijk geslapen.
Vandaag 24 weken zwanger en verder geen nieuw nieuws.

MJ, ik duim voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:56:47 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100082423
zoo ik ben weer terug van de check bij de VK; alles nog steeds goed. Kindje ligt al keurig ingedaald, nog genoeg vruchtwater en mijn bloeddruk is keurig! mooi zo :D
heb de formulieren meegekregen, voor mocht het wel op gang komen. Maar we hopen dat ik volgende week woensdag weer op controle kan/ mag komen; en die dag erna kan ik thuis bevallen :D spannende weken voor de boeg dus ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:45:06 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100086494
Zo, dag tien na de bevalling en ik ben weer een beetje geland op aarde. Ik ga door naar het babietjestopic, niet zonder eerst mijn lieve ventje te spammen :)

Ventje is natuurlijk de mooiste, zoetste, liefste baby die er is. Ik kan niet stoppen om naar hem te kijken. We genieten volop van de kleine! Hij doet het supergoed op mijn borst, slaapt goed, huilt niet veel. Het is een heerlijke vent. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:57:05 #181
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100086935
:* MJ, ik lees t nu pas en wil je nog even veel sterkte wensen! Hopelijk blijft de kleine meid nog lekker lang zitten. Harde buiken zeggen iets, maar ze kunnen gerust een aantal weken blijven duren zonder daadwerkelijk te zorgen voor een bevalling, weet ik uit ervaring. Krijg je iets van remmers???
pi_100087010
10 dagen geleden alweer? Jeetje wat gaat dat hard. Wat een mooi ventje hebben jullie gebouwd O+

@ kleurdoos: mijn stoelgang is goed, dus dat is t niet. Ben net bij mensendieck geweest en zij denkt dat t een diepe spier is. Als het je nieren zijn dan is de pijn constanter en is het terug te zien in de urine. Dus ze heeft mn rug even goed gemasseerd, dat was erg fijn :)

En nu ga ik weer even bijtanken, vanavond naar de laatste harry potter dus even energie bijslapen.
Tralalalaaa
  vrijdag 29 juli 2011 @ 14:05:58 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_100087213
Wat fijn dat het zo goed gaat Aventura. En wat een droppie. O+ Heel veel plezier in het andere topic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 29 juli 2011 @ 14:25:29 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100088055
Wat een mooi ventje Aventura! En wat TAP zegt; is dat alweer 10 dagen geleden joh! Wat gebeurt er met de tijd?? Fijn dat het zo goed gaat!

TAP; veel plezier bij Harry Potter!

BJ al bijna bij de bewuste datum! Ik hoop dat de kleine blijft zitten en dat je fijn thuis mag bevallen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:11:28 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100089443
MissJones O+ enne praten in je slaap, haha doet mijn vriend ook vaak, is meestal lachen en als het niet lachen is dan is het onverstaanbaar :9

Beessie-Jen spannendddddddddd !

Aventura wat een lief klein prutsje O+ (kan me nog steeds niet voorstellen dat in mij ook zoiets groeit :9 )
Ik las in een ander topic dat als hij honger heeft niet hard huilt en smakgeluidjes maakt O+

Net terug van "gratis" Kruidvat luiertjes shoppen :9 (met bon(nen)) en wat hydrofielluiers met korting bij V&D, maarre als ik even loop en dat is zeker geen uur maar zeg een half uur dan krijg ik een akelig gevoel in mijn schaambeen of ergens daar in de buurt.
Net of het daar beneden "open" gaat staan, ik loop er een beetje moeilijk van. Kan niet echt zeggen dat het zeer doet, ook geen pijnlijke steken of zo maar het loopt vermoeiend en voelt akelig.
Komt dit iemand bekend voor? :?
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:35:20 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100090183
ja mij; bekkenklachten ;) bij mij was dat het. Mijn schaambeen inderdaad, een zwaar, dof, en vermoeiend gevoel.

en ik wilde vandaag ook ff gratis luiertjes ophalen, maar ze waren op... :( dus moet ik nog een poging doen de komende dagen, en heb heul geen zin om de deur uit te gaan de laatste dagen...
pi_100091692
Vanmorgen groeiecho gehad, t ventje volgt netjes t midden van de groeicurve dus dat is fijn :)
Bloeddruk was nog oke, wel hoge bovendruk (140) en lage onderdruk (60). Maar aangezien ik me prima voel geen reden tot zorg :)
Daarna door naar de bloedafname, hb, suiker en bloedgroep van de beeb, dus als daar iets niet in orde is bellen ze me. En anders zie ik ze over 3 weken weer *O*

Miss J, enig idee wanneer je de check up voor je cervix krijgt?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:44:29 #188
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100092843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja mij; bekkenklachten ;) bij mij was dat het. Mijn schaambeen inderdaad, een zwaar, dof, en vermoeiend gevoel.

en ik wilde vandaag ook ff gratis luiertjes ophalen, maar ze waren op... :( dus moet ik nog een poging doen de komende dagen, en heb heul geen zin om de deur uit te gaan de laatste dagen...
Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelen :9
Is dat eigenlijk niet een beetje vroeg, morgen ben ik 24 weken.

Tsja als je bij mij in de buurt woon wil ik ze wel voor je gaan halen :Y , maar dat zou heel toevallig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
pi_100094443
Mikox ja ik krijg weeén remmers.
Tj, ja mijn vriend moet ook altijd lachen om mn verhalen snachts die eens in de zoveel tijd veel voorkomen, hij heeft het ook een x gefilmd want ik had een heel verhaal over dat ik de kippen nog moest slachten :@ |:(
Nirak, die controles krijg ik nu heel vaak.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:10:08 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100097576
MJ, duimen draaien nog steeds en blijven nog wel even doordraaien. :*

Aventura wat een knapperd! O+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:17:18 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100097836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ja herkenbaar omschreven enne wat doen we daaraan? Gewoon maar doorbijten? of moet ik zeggen doorwaggelen :9
Is dat eigenlijk niet een beetje vroeg, morgen ben ik 24 weken.

Nee is niet te vroeg, je kan er ook wel eerder last van krijgen. Heb je er ook last van bij het opstaan? Mijn vk gaf als tips (fysio is op vakantie bij mij): na een half uur zitten, een half uur lopen (alsof dat makkelijk kan?), trappen lopen zoveel mogelijk vermijden en niet stofzuigen! Meer heb ik even niet voor je, maar doordat ik dus veel trappen al vermijd (terwijl ik dacht sportief bezig te zijn enzo :P ) heb ik al een stuk minder last.
En anders toch even langs de fysio TJ.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:20:07 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100097959
yeps TJ; ik denk dat fysio (liefst bekkentherapeut) wel verstandig is....
bekkenklachten kunnen echt funest zijn als ze niet serieus worden genomen..
pi_100100392
Tjee MJ, ik kwam hier steeds even bijlezen om te kijken hoe het met je ging en nu zie ik dit! Ik duim dat jullie kindje nog even blijft waar het hoort en pas als de baby er écht écht écht klaar voor is komt.. Sterkte hoor!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:24 #194
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100102123
MissJones je brengt me op ideeen met je filmen gnagna, hier ook eens toepassen >:)
Goh en je krijgt al weeenremmers. ;( Nou ik ga keihard voor je duimen, voor jou en jouw kleine meid!

Susie en Beessie-Jen daar ben ik vet mee dan :{
Bij het opstaan lijk ik, zeker vandaag, net zo'n oude vrouw :{ Trappen lopen deed ik al haast nooit.
Tsja een half uur lopen red ik nou ook niet meer hoor. Het is ineens in de afgelopen week begonnen eigenlijk.

Ik moet volgende week naar de gyn, dus zal het gelijk eens aansnijden en me laten doorverwijzen naar dat fysiogedoe.
Goh dacht ik effe klachtenvrij die zwangerschap door te lopen :P
Nou ga ik vanavond maar lui zijn ;)
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:57:14 #195
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_100104374
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....

Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he *O* ) zet er maar bij in de OP ^O^
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu :(

uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
pi_100106271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, sterkte en ik duim ook ff mee dat de kleine nog een tijdje blijft zitten....

Vandaag naar de vk geweest baby wordt verwacht op 20 maart 2012. (ben ik dan de eerste in maart? volgens mij wel he *O* ) zet er maar bij in de OP ^O^
Over 4 weken een echo, en dan zien we wel ofdat alles goed is. Tot nu toe ben ik nog elke dag kotsmisselijk iig. zelfs nu :(

uitslagen van het bloedprikken was ook binnen, daar kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen 'rode hond', terwijl ik daar wel voor ben ingeent.
Feli PureEvil *O*
ik kan de OP niet meer aanpassen, dus hoop dat een modje jou er even bij zet :)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:38:30 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100106321
Van harte PureEvil!

Jij nog in maart en dan zijn we zijn hier alweer aan de april-babies toe O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100107989
MJ :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:09:22 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100108021
TJ; mij is juist wel geadviseerd in beweging te blijven.... maar ja, als het echt niet gaat, dan gaat het natuurlijk niet. En volgens mij heb je geen verwijzing nodig voor de fysio, in ieder geval heb ik geen briefje of iets gehad om naar de fysio te bellen..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:10:55 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100108118
Oh mis ik even een nieuwe zwangere! Van harte PureEvil! *O* En het eerste maart beebje alweer...wat klinkt dat nog ver weg zeg! Maar dat gaat vast ook weer supersnel! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')