Als ik met m'n vrouw over de A8 langs Zaandijk rij richting Zaandam of Amsterdam moet het raam en ventilatie ook altijd dichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh en stilstaan met de trein bij een cacao fabriek is niet fijn.... Bah, vieze geur!

Dat is dus dezelfde stinkende fabriek!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Als ik met m'n vrouw over de A8 langs Zaandijk rij richting Zaandam of Amsterdam moet het raam en ventilatie ook altijd dicht

heb je dan stiekem wat meer vetjes op je buik zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooie echofoto's MissJones
En mooi scherp, ik krijg altijd van die wazige prutfoto's
Net de stad ingeweest en maar een badthermometer gekocht en ik moet nog 3 en een halve maand maar ook alvast een pak luiers meegenomen (ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe groot of eigenlijk klein die zouden zijn)
Verder nog 2 speelgoedjes waar ik tegenaan liep.
Nu moeten we nog eens naar Ikea

stabiel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Beregd; hoe is het bij jullie thuis?

Kyara ik weet er ook helemaal niets vanaf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
klein heik had een proefverpakking in de felicitas doos zitten.
Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken. Ik weet helemaal niks van de ontwikkeling van kindjes. Weet niet wanneer ze tandjes krijgen, gaan zitten, praten etc.....MIsschien maar een paar boeken over halen..... anders word ik vast een slechte moeder
 Ze krijgen tandjes wanneer ze tandjes krijgen en de tijd wanneer ze gaan zitten is wanneer ze gaan zitten
  Ze krijgen tandjes wanneer ze tandjes krijgen en de tijd wanneer ze gaan zitten is wanneer ze gaan zitten   

of ik ben ook een slechte moeder
  of ik ben ook een slechte moeder   
 Nou als ze er zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je dan stiekem wat meer vetjes op je buik zitten?
de echoscopiste zei namelijk dat je scherpe foto's krijgt (uiteraard) als de echo niet door al te veel 'plakjes' moet
en mooie foto MissJ.
 dan zitten ze er niet stiekum
  dan zitten ze er niet stiekum   

LOL
 LOL  en ik moet vrijdag voor liggingsecho; ff heel snel mijn meisje zien... (als ze door al het vet nog goede beelden kunnen krijgen that it; wahahaaa)
 en ik moet vrijdag voor liggingsecho; ff heel snel mijn meisje zien... (als ze door al het vet nog goede beelden kunnen krijgen that it; wahahaaa)
 en dan heeeeel hard richting deur rent).
 en dan heeeeel hard richting deur rent).

Hihi, je weet meer dan ik, heb 17e de SEO..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
Wil in elk geval DF en Sayenne feliciteren met hun meisjes.
En duim voor MJ (wat een mooie foto's
ik krijg elke keer van die wazige afbeeldingen).
 )
 ) 

\O/quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Kyara het volgende:
Heb er ook wel vertrouwen in hoor. We merken het vanzelf wel inderdaad
Ik ga morgen maar weer aan de slag. Rust doet goed maar begin met ook weer schuldig te voelen en dat schiet ook niet op. Nog 2 dagen en dan weer lekker weekend.
Nog meer mensen met hartkloppingen trouwens?

en deze woorden niet meer noemen
  en deze woorden niet meer noemen   
  en krijg grote drang, door angst, om weer te gaan
  en krijg grote drang, door angst, om weer te gaan   roken
  roken 

Ja het woord "vet" vervangen door "plakjes" vond ik ook zeer tactischquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond t nogal tactisch gebracht trouwens
kon ook zeggen, als je meer vet op je buik hebt, krijg je wazige echo's

LOL ik denk dat ik dat ook maar doe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Kyara het volgende:
Ach TJ, doe gewoon net als ik en laat je baby door de ooievaar bezorgen!
 .
 . 

ik had maar 1 hechting; een schaafje, net als KD... dus dat valt soms ook nog mee
 ik had maar 1 hechting; een schaafje, net als KD... dus dat valt soms ook nog mee  

Schaafwondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, hier geen knip of flinke scheur hoor, wel een labiaruptuurtje, dat zijn 'schaafwondjes' op de lipjes
 hoe ken dat nou weer, je bent toch niet bevallen van een plank
  hoe ken dat nou weer, je bent toch niet bevallen van een plank   

Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 decemberquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; ik word 13 december ook gewoon wakker en dan ligt er een baby in de wieg naast mijn bed....

Ik had al een vermoeden dat je cacao de zaan bedoeldequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde stinkende fabriek!

Hoe hard ik ook hoop dat we die data respectievelijk stilletjes aan ons voorbij laten gaan en niet gaan halen, teken ik er gelijk voor als het zou kunnen ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 december

uhuh deede de mijne ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen rond 5 of 25 december

Niet dus zei ik. Ik wil geen tabletten voor 6 weken, dan moet ik ook weer 2x in de week bloed laten prikken... Dus ik heb gevraagd waarom het niet gewoon spuiten kunnen worden. Toen zei ze dat dat misschien ook wel veel makkelijker was ja
  Niet dus zei ik. Ik wil geen tabletten voor 6 weken, dan moet ik ook weer 2x in de week bloed laten prikken... Dus ik heb gevraagd waarom het niet gewoon spuiten kunnen worden. Toen zei ze dat dat misschien ook wel veel makkelijker was ja   

Ik wreef er overheen en toen voelde ik het voetje heel zachtjes wegschuiven, hihi
 Ik wreef er overheen en toen voelde ik het voetje heel zachtjes wegschuiven, hihi 

Nu heb ik er ook nog plezier van als er regen in de lucht zit en m'n litteken gaat jeuken
 Nu heb ik er ook nog plezier van als er regen in de lucht zit en m'n litteken gaat jeuken 

jeeeeee waar blijft de tijd; ik had het gevoel dat jij een stuk achter mij aanliep; maar das heul niet waar dus!! het wordt wel steeds spannender he?
 jeeeeee waar blijft de tijd; ik had het gevoel dat jij een stuk achter mij aanliep; maar das heul niet waar dus!! het wordt wel steeds spannender he? 

(of jullie moeten wakker blijven tot de nachtvoeding haha).
  (of jullie moeten wakker blijven tot de nachtvoeding haha). mag binnen een paar weken mijn meisje gaan ontmoeten. Ik hoop heel erg op in elk geval nog een week extra buiktime.
  mag binnen een paar weken mijn meisje gaan ontmoeten. Ik hoop heel erg op in elk geval nog een week extra buiktime. 

Nou en bang is voor mij nog een understatementquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou ik vond het wel tactisch gebracht hoor kd haha.
Maar weet niet hoe het komt dat deze wel heel duidelijk zijn, heb ook echo's gehad die heel wazig waren hoor.
TJ was t maar zo makkelijk he
al die verhalen die ik hier lees maken me bang

jaja
  jaja 
  Ik ben nog steeds aan het duimen voor vrijdag
  Ik ben nog steeds aan het duimen voor vrijdag   

vanmorgen nuchter bloedprikken en daarna glucosedrankje op.. en nu over 2u weer bloedprikken. Helaas mag ik ivm kans om onwel te worden niet van de poli af, dus daar zit ik dan 2uur te zitten...
 vanmorgen nuchter bloedprikken en daarna glucosedrankje op.. en nu over 2u weer bloedprikken. Helaas mag ik ivm kans om onwel te worden niet van de poli af, dus daar zit ik dan 2uur te zitten...   

voor alle mijpalen!! ikzelf ook alweer 25,2 wk!!
 voor alle mijpalen!! ikzelf ook alweer 25,2 wk!!   

er is bewezen dat vrouwen in de bush ook een stuk beter kunnen baren dan wij hollanders, ten eerste zijn ze een stuk gespierder dan dat wij zijn en daarbij bevallen ze in een vriendelijke omgeving, omringd door vriendinnen en familie waardoor de bevalling voorspoediger loopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou en bang is voor mij nog een understatement
Al dat knippen en die opmerkingen dat voel je nietjaja
Hoe doen die vrouwen in de derde wereld dat? vraag ik me dan af, daar staat volgens mij niemand met een schaar klaar in de bushbush
Afijn....
Summerbreeze ik hoop dat de komende nachten net zo goed of zelfs nog beter gaan met slapen.
MissJones weer veel succes met op de bank of in bed hangenIk ben nog steeds aan het duimen voor vrijdag

oke, dan breng ik t anders, kleine scheurtjes, die je ook in je mondhoeken kan hebben bijvquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Schaafwondenhoe ken dat nou weer, je bent toch niet bevallen van een plank

Gottegot, ik snap werkelijk helemaal niks van zwangerschap en/of een bevalling.
Konden ze nou maar gewoon "dat kind" brengen, KPN, TNT of DHL maakt me niet uit, ik kijk niet zo nauw

)
 ) 

. Maar goed. Zolang je het alleen via PM vraagt vind ik het goed.
. Maar goed. Zolang je het alleen via PM vraagt vind ik het goed. . Ik hoop dinsdag ook zoiets te horen, maar dan rond 6 (of 7) weken. Al stel ik me maar in op 6. Dan kan het misschien alleen maar meevallen. Ik wil ook nog even niet in de OP
. Ik hoop dinsdag ook zoiets te horen, maar dan rond 6 (of 7) weken. Al stel ik me maar in op 6. Dan kan het misschien alleen maar meevallen. Ik wil ook nog even niet in de OP  . Dat komt rond de 12 weken hopelijk.
. Dat komt rond de 12 weken hopelijk.

net de verloskundige gebeld en die komt zo langs.
 net de verloskundige gebeld en die komt zo langs.   

. En nu is net vorige week een vriendin van me bevallen en dat gaat allemaal zo volgens het boekje. Prima bevalling van 9 uurtjes, mama happy, papa happy, kindje tevreden en borstvoeding gaat ook steeds beter. En het klinkt misschien stom want ik gun het ze echt van harte, maar ik vind dat zo moeilijk om te horen nog steeds. Dan denk ik: waarom kon het bij ons nou niet zo gaan. Hier was het gewoon een grote grijze wolk...
. En nu is net vorige week een vriendin van me bevallen en dat gaat allemaal zo volgens het boekje. Prima bevalling van 9 uurtjes, mama happy, papa happy, kindje tevreden en borstvoeding gaat ook steeds beter. En het klinkt misschien stom want ik gun het ze echt van harte, maar ik vind dat zo moeilijk om te horen nog steeds. Dan denk ik: waarom kon het bij ons nou niet zo gaan. Hier was het gewoon een grote grijze wolk... 

)
 )

voordat het ritme is hervonden zijn we wel een eind verder.
 voordat het ritme is hervonden zijn we wel een eind verder.

voor je gevoel. Ik hoop dat het bij jou ook anders mag gaan verlopen.
  voor je gevoel. Ik hoop dat het bij jou ook anders mag gaan verlopen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |