abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99996881
Even jompelen voor Wickie's verlof *O* Lekker geen werkgerelateerde dingen meer aan je hoofd!

Sayenne en Summerbreeze, wat fijn dat de SEO's er goed uitzien ^O^ en meisjes zijn leuk O+

BJ, bleh jij knapt ook maar niet op hè? Heb je het al aangekaart bij je vlos want het is wel fijn als je fit en uitgerust aan je bevalling begint. Sterkte :*

Miss Jones, bummer dat je cervix weer wat korter is -O- Ik duim ook dat het weer de goede kant op gaat voor vrijdag. :*

Vrouwtje Theelepel, vervelend dat je zo angstig bent! Inderdaad goed bespreken met je gyn, want wie weet kunnen ze wel iets doen om dit te voorkomen. Ik heb trouwens begrepen dat littekentechnisch een scheur beter geneest dan een knip.

Kyara, rust nemen is inderdaad echt zo belangrijk! Je lichaam werkt eigenlijk al voor twee natuurlijk. Wat grappig dat jij meedoet aan het triple a onderzoek. Kan je je daar zelf voor aanmelden? Het lijkt mij ook wel nuttig.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:37:55 #27
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99996913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jeetje Miss-jones, je doet er alles aan. Ook hier draaien de duimen voor je!
Even een kort postje,

Alles nog rustig. Ik schaam me gewoon maar ik durf gewoon echt niet. Ik slaap er niet van. Vorige week was mijn bloeddruk behoorlijk omhoog gegaan en ik denk dat ie nog hoger is. Ik heb dikke vingers en handen en hoofdpijn. Ik zit aldoor met mijn hoofd bij die 2 millimeter die ik van een totaalruptuur af zat. Ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar mijn zoon.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Mijn man begrijpt het wel maar zegt dan je hebt het al eerder gedaan. De gynaecoloog zegt er niet veel op. Ik heb zelf veel informatie gezocht en wil nu vanmiddag vragen of ze niet preventief kunnen inknippen. Dan maar 2 littekens. Ik was vorige keer ook erg angstig trouwens dus dat hoort een beetje bij mij.
Nou vrouwtje-theelepel je hoeft je nergens voor te schamen, ik ben pas 23 weken en schijt nu al in mijn broek. En ik ben dan nog zonder "voorgeschiedenis". Naar ik begrijp uit je bericht ben je al eens eerder bevallen.
Dus uit ervaring kan ik je geen enkele tip geven.
Maar ik zou zeggen blijf het aansnijden bij de gynaecoloog zodat hij zeker merkt dat het voor jou een groot issue is.
En als je vanmiddag preventief inknippen voor ga stellen, blijf dan goed doorvragen waarom hij bijvoorbeeld nee of ja zegt hierop.
Rayen 2½ jaar!
pi_99996925
Octo hoe gaat het nou met jou?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99997367
VT, ik snap het wel.. Mijn VK blijft zeggen dat na een 1e, je echt minder kans hebt op uitscheuren, zelfs met de totaalruptuur die ik had.. Maar ik wil toch een echo tzt voor de hoofdomtrek en daarop het besluit nemen of ik thuis blijf of in het ziekenhuis wil bevallen. liever in het zkh als er weer kans is op hechten in de OK, en de nodige medische begeleiding voor mij en de kleine..
Helaas werkt een knip ook niet altijd.. Ik was geknipt, maar down-under was eigenwijs, en scheurde alsnog de andere kant langs tot het eind..

Ik zou je gyn wel even heel duidelijk maken dat je angstig bent en echt antwoorden wil. Anders blijf je ermee rondspoken.. en desnoods ga je huilen, zodat hij snapt dat het echt, echt, echt hoog zit
pi_99997389
Lief dat je het vraagt Wickie. Het gaat steeds iets beter, maar ik voel me nog totaal niet fit. Met veel extra slapen en niet te veel willen doen, gaat het op zich wel. Ik ben nu nog volledig ziekgemeld via het UWV, maar ik zou binnenkort wel weer willen proberen om wat uurtjes te gaan opbouwen als dat een mogelijkheid is bij mijn huidige opdrachtgever.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:53:00 #31
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99997509
Mogguh (nog op het nippertje)!

Effe geen tijd om bij te lezen, moest al behoorlijk zoeken om het topic weer te vinden. Volgens mij zijn de modjes ook nog niet helemaal wakker?
Ik zal even in het Update-topic een gilletje geven, misschien dat ze daar wel kijken.

Hier loop ik NU alweer in de tong-op-sokken-modus... En ik moet nog een halve dag }:| ...
pi_99997520
DF dat zegt mijn vlos idd ook. Ze dachten eerst dat deze kleine man aan de grote kant was en toen zei ze ook dat ik dan blij moest zijn dat het niet de eerste was maar en derde want dan is alles al een uitgerekt geweest en scheurt het minder.
Ik had bij Leander ook minder dan bij Mikael. Hoop dat ik bij deze helemaal heel blijf!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:24:06 #33
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99998879
[quote]0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Deepfreeze het volgende:
VT, ik snap het wel.. Mijn VK blijft zeggen dat na een 1e, je echt minder kans hebt op uitscheuren, zelfs met de totaalruptuur die ik had.. Maar ik wil toch een echo tzt voor de hoofdomtrek en daarop het besluit nemen of ik thuis blijf of in het ziekenhuis wil bevallen. liever in het zkh als er weer kans is op hechten in de OK, en de nodige medische begeleiding voor mij en de kleine..
Helaas werkt een knip ook niet altijd.. Ik was geknipt, maar down-under was eigenwijs, en scheurde alsnog de andere kant langs tot het eind..

Ik zou je gyn wel even heel duidelijk maken dat je angstig bent en echt antwoorden wil. Anders blijf je ermee rondspoken.. [sub]en desnoods ga je huilen, zodat hij snapt dat het echt, echt, echt hoog zit[/sub

[/quote

Dat is nou juist zo gek. Mijn gyn. Zei dat het nu een zwakke plek is en ik meer kans heb op herhaling. De baby word zwaarder geschat dan mika was. Ik zal het vanmiddag weer aankaarten. Doe dat eigenlijk al vanaf de 30 weken echo.
pi_100000812
oh mijlpaaltje weer trouwens, we gaan week 29 in
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:12:16 #35
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100001793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef octopussy het volgende:
Kyara, rust nemen is inderdaad echt zo belangrijk! Je lichaam werkt eigenlijk al voor twee natuurlijk. Wat grappig dat jij meedoet aan het triple a onderzoek. Kan je je daar zelf voor aanmelden? Het lijkt mij ook wel nuttig.
Ik kreeg een folder mee van de vk. De seo wordt in een speciale echoscopiepraktijk gedaan en dus niet bij de vk. Bij het bellen voor een afspraak hebben ze het ook weer gevraagd. Misschien dat niet elke praktijk er aan mee doet?

NTS: sterkte meid.....

Gefeliciteerd KD!
pi_100004012
Oh, dat onderzoek naar het verband tussen de lengte van de cervix en vroeggeboorte doe ik nu dus ook aan mee. Daarvoor kreeg ik aan het eind van de SEO nog een inwendige echo. Heel mooi was het om daarop de voetjes van Frummel te zien terwijl ze lekker op mijn blaas stond te stampen. Wist ik ook meteen waarom ik zo vreselijk vaak naar de wc moet.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:21:36 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100004517
hmm dat onderzoek had ik ook wel aan mee willen doen; maar is mij niet aangeboden, dus denk dat onze praktijk niet mee doet aan het onderzoek...

en ik had een heeeeeel uitgebreide post; maar toen ik op invoeren drukte ging dr iets mis... BAAAAAAL en heb ff niet de energie om alles opnieuw te posten..
dus allemaal maar ff een dikke :*

KD je bent gewoon ook al bijna 30 weken joh!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100004566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat onderzoek had ik ook wel aan mee willen doen; maar is mij niet aangeboden, dus denk dat onze praktijk niet mee doet aan het onderzoek...

en ik had een heeeeeel uitgebreide post; maar toen ik op invoeren drukte ging dr iets mis... BAAAAAAL en heb ff niet de energie om alles opnieuw te posten..
dus allemaal maar ff een dikke :*

KD je bent gewoon ook al bijna 30 weken joh!!!
jaaaaaaaaaaaaaa, t gaat zo idioot snel :o!
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:09:56 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100008596
ja, nog even en het is januari!
pi_100008751
Haha ja voor je het weet is het zover Kyara, en fijn dat je even tot rust kan komen nu.

Hier even mn meisje showen O+

23%20weken%20a.jpg
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:15:26 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100008811
Mooi MissJones!
pi_100009077
wauw miss jones, wat een mooi meisje heb je daar!!

even m'n update van m'n afspraak van vanmorgen
vanmorgen groeiecho gehad en bij de gyn geweest. Buikje van ons kindje loopt erg veel voor op de groei. Ten opzichte van vorige week, van het gemiddelde en van de rest van z'n lichaam. De gyn (die niet zelf de echo gemaakt had) had nog even gevoeld en gaf aan dat met voelen het buikje niet echt groot aan voelde. Het was daarom volgens hem ook niet verontrustend en dacht dat het misschien aan de meting lag. Volgende week krijg ik nog een echo om te kijken hoe het dan met het buikje is (bij een andere gyn). Is hij dan weer te groot, dat zal ik waarschijnlijk ingeleid gaan worden, is het dan goed, dan laten we de natuur z'n gang gaan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:21:52 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100009080
Hier trouwens ook nog even een linkje naar de website van het Triple P onderzoek.

Bij participating hospitals staat welke ziekenhuizen en verloskundigen meedoen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:42:24 #44
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100010027
Wat een mooie echofoto's MissJones O+
En mooi scherp, ik krijg altijd van die wazige prutfoto's :(

Net de stad ingeweest en maar een badthermometer gekocht en ik moet nog 3 en een halve maand maar ook alvast een pak luiers meegenomen (ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe groot of eigenlijk klein die zouden zijn :9 )
Verder nog 2 speelgoedjes waar ik tegenaan liep.

Nu moeten we nog eens naar Ikea *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:44:42 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100010123
klein he :D ik had een proefverpakking in de felicitas doos zitten.

Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken. Ik weet helemaal niks van de ontwikkeling van kindjes. Weet niet wanneer ze tandjes krijgen, gaan zitten, praten etc..... :@ MIsschien maar een paar boeken over halen..... anders word ik vast een slechte moeder :'(
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:09:24 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100011047
Sinds een paar dagen trouwens best wel last van hartkloppingen. Volgens google hoef ik me niet teveel zorgen te maken en is dat redelijk normaal. Meer mensen die er last van hebben?
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:40:58 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100012123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:

Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken. Ik weet helemaal niks van de ontwikkeling van kindjes. Weet niet wanneer ze tandjes krijgen, gaan zitten, praten etc..... :@ MIsschien maar een paar boeken over halen..... anders word ik vast een slechte moeder :'(
Hier nog zo'n onzekere muts hoor! 'komt wel goed schatje' :D

Vanmorgen goedgekeurd door vk! Bloeddruk weer prima en meisje groeit goed! (daar was ik wat bezorgd over, vraag me niet waarom!) Ze ligt met haar hoofdje bovenin, precies de kant waar ik dus ook geduw voel, denk dan dat ze even aan het stretchen is ofzo! Heel grappig gevoel in ieder geval.

Oh en stilstaan met de trein bij een cacao fabriek is niet fijn.... Bah, vieze geur!

Verder voor iedereen die het nodig heeft ff een knuffel, jullie gingen even te snel voor mij! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100012248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooie echofoto's MissJones O+
En mooi scherp, ik krijg altijd van die wazige prutfoto's :(

Net de stad ingeweest en maar een badthermometer gekocht en ik moet nog 3 en een halve maand maar ook alvast een pak luiers meegenomen (ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe groot of eigenlijk klein die zouden zijn :9 )
Verder nog 2 speelgoedjes waar ik tegenaan liep.

Nu moeten we nog eens naar Ikea *O*
hier nog een linkje voor gratis newborn luiers van het kruidvat

http://www.gratis.nl/wp-c(...)kruidvat_luiers.jpeg

stat ook in het nu in de aanbieding topic, maar nu het er hier toch over gaat, misschien dat meer mensen het handig vinden. (en je kunt er natuurlijk ook meerdere uitprinten en inleveren, maar ik heb geen idee hoeveel je er nodig hebt.. en anders maak je er gewoon weer iemand anders gelukkig mee) Ik heb iig twee pakken gehaald (en toen kreeg ik van iemand nog een te laat uitgepakte luiertaart met 86 newbornluiers.. dus ik heb ondertussen een enorme voorraad maat 1, ben benieuwd hoe lang die daar in gaat passen, en anders heb ik nog wel een paar vriendinnen die zwanger zijn en ik daar vast nog wel blij mee kan maken).

Dus voor de gene die wil, profiteer er van (is nog geldig tot 31 december dit jaar, dus ook nog tijd genoeg om ze in te wisselen)
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:47:50 #49
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100012327
Top! Moeten we maar ff halen natuurlijk!

Oh, de tip van hoeslaken/molton bij Action ook genoteerd! Hekel aan in je eigen zweet te liggen... Jak!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:54:03 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_100012539
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:

Nee joh, vertrouw er maar gewoon op dat je een heel goede, lieve, leuke moeder wordt. En die boekjes dan alleen lezen voor de lol. ;)

Wil in elk geval DF en Sayenne feliciteren met hun meisjes. O+ *O* En duim voor MJ (wat een mooie foto's O+ ik krijg elke keer van die wazige afbeeldingen).

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Kyara het volgende:

Dank je Soempie, het is inderdaad wel even fijn om even rust te nemen. Halve dagen zal ook wel prettig zijn maar die hernia lijkt me toch een stuk minder! Gaat dat nu wel goed?
't Zit nog steeds niet goed, maar met oefeningen en dergelijke moet ik een heel eind komen. Werk nu 6 uur per dag en dat vind ik wel even prima zo. Het gaat dus wel de goede kant op, aangezien ik eerder na een uur al zat te draaien door pijn in m'n rug en been. Nu kan ik, met pauzes, die 6 uur wel volhouden. :) Heb jij de rest van de week ook lekker vrij?

Edit: 17 weken hier. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')