TWP, ik heb geen idee hoe ik dat moet doen maar er zijn vast wel mensen die dit even voor elkaar willen maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef TWP het volgende:
rechtsedirecte, zou je mij in de OP willen zetten bij 'Eigen schema's/Overig'? 5km, eigen schema. Dank u!
Mijn eigen ervaring is dat als op een gegeven moment je conditie opgebouwd is en je meer ervairng hebt je ademhaling "vanzelf gaat" en je er minder op gaat letten.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:12 schreef TWP het volgende:
Overigens heb ik het idee dat ik zonder muziek minder lekker loop. Dan ga ik toch te veel op mijn ademhaling letten. Als ik zwaarder ga ademen gaat dat ook in m'n hoofd doorwerken volgens mij.
ik zou me de eerste weken toch echt aan het schema houden en geen stap extra.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef electronique het volgende:
ik heb net les 1 erop zitten. het viel me heel erg mee. Mijn moeder liep met me mee en stopte steeds al op de helft. ik dacht al dat ik een slechte conditie had haha.
heb wel nog een stuk extra gelopen, in totaal 5 kilometer.
ik ga me overigens niet helemaal aan het schema houden. ga nu 3 dagen achter elkaar rennen, en dan het weekend rusten. zou dat heel erg zijn?
En 3 dagen achter elkaar lijkt me ook misschien teveel van het goede. Straks overbelast je iets en mag je 3 weken vanaf de zijlijn toekijken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ik zou me de eerste weken toch echt aan het schema houden en geen stap extra.
Lijkt mij verstandig en dan heb je er toch maar 2 dagen tussen zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef electronique het volgende:
hmm daar zit wat in ja. ga dan denk ik vrijdag de volgende doen, en dan maandag weer. kan het hele weekend niets doen (werken, en ik ben niet thuis) dus daar baal ik wel een beetje van.
Ja niet doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef electronique het volgende:
ik heb net les 1 erop zitten. het viel me heel erg mee. Mijn moeder liep met me mee en stopte steeds al op de helft. ik dacht al dat ik een slechte conditie had haha.
heb wel nog een stuk extra gelopen, in totaal 5 kilometer.
ik ga me overigens niet helemaal aan het schema houden. ga nu 3 dagen achter elkaar rennen, en dan het weekend rusten. zou dat heel erg zijn?
Ja maar nu ben je toch wakker en fris?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn plan is om het morgen ook weer eens te proberen. Ben al sinds vorige week vrijdag niet meer geweest en wil zondag weer 8 km doen. Stond vanochtend op om te gaan lopen, maar ik was zo moe en duf en gaar dat ik maar weer een uurtje in bed ben gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |