Het is zo zwaar als je het zelf maaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Ender_W het volgende:
Hmm, nog niet gepost en wel in mijn AT... is dat iets nieuws bij fok! ??
Maar gisteren dus de 5de les gedaan, kom maar op met les 6. Morgenochtend gaan we er voor. (Ik hoorde dat deze nogal zwaar zou zijn c.q. tegen zou vallen. Klopt dit?)
Les 8 vond ik zelf vervelender, 8*2 minuten met 1 minuut wandelen tussendoor. Ik ga vanavond maar eens voor 17, moet wel lukken aangezien 14 ook heerlijk ging.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Ender_W het volgende:
Hmm, nog niet gepost en wel in mijn AT... is dat iets nieuws bij fok! ??
Maar gisteren dus de 5de les gedaan, kom maar op met les 6. Morgenochtend gaan we er voor. (Ik hoorde dat deze nogal zwaar zou zijn c.q. tegen zou vallen. Klopt dit?)
Ik vond het vanaf les 13 eindelijk een beetje leuk worden, lekkere lange stukken en merk nu echt dat mijn conditie heel veel beter is geworden. Opwarmen doe ik door eerst even een stukje te lopen/rekken, dan evy+sportstracker aan en gaan. Vaak rek ik ook nog wat in de wandelpauze na de eerste minuut, dat wandelen van Evy geloof ik nou welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Ender_W het volgende:
thanks, voor de info.... kan ik me geestelijk voorbereiden. Maar ben er nog niet zo bang voor.... ik zag dat les 13 de eerste les langer dan 30 minuten was. Ik ben meer naar die les benieuwd.
Hoe doen jullie het eigenlijk met opwarmen en rekken enzo. Want dat mis ik nu een beetje. Of zetten jullie dan even de les stil?
Af en toe lees je hier verhalen, daar zou je als beginner moedeloos van worden. Laat je er niet door uit het veld slaan. Ik zit hier ook vaak zuchtend te lezen hoe mensen moeiteloos door alle lessen heenstormen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het wel geruststellend om te lezen dat jullie lessen wel eens opnieuw moeten lopen omdat ze niet meteen lukken. Ik ben pas net bezig en heb het nog niet gehad dus, maar ik kan me goed voorstellen dat er een moment komt waarop het echt neit lukt. Fijn te lezen dat je je dan niet meteen een mislukkeling hoeft te voelenof het op moet geven!
Ach, ik heb 3 x over les 1 gedaan en daarna nog vaak moeten herhalen. Dat krijg je er nou van als je 17 jaar hebt gerooktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het wel geruststellend om te lezen dat jullie lessen wel eens opnieuw moeten lopen omdat ze niet meteen lukken. Ik ben pas net bezig en heb het nog niet gehad dus, maar ik kan me goed voorstellen dat er een moment komt waarop het echt neit lukt. Fijn te lezen dat je je dan niet meteen een mislukkeling hoeft te voelenof het op moet geven!
Ow, ik heb ook gerookt, en ik heb een kind gekregen en een aantal jaren veeeeel te weinig gedaan en ik ben de 40 reeds gepassseerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, ik heb 3 x over les 1 gedaan en daarna nog vaak moeten herhalen. Dat krijg je er nou van als je 17 jaar hebt gerookt
Ah gelukkig, ben niet de enige!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, ik heb 3 x over les 1 gedaan en daarna nog vaak moeten herhalen. Dat krijg je er nou van als je 17 jaar hebt gerookt
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |