Ik weet in elk geval dat je dat in het Panbos (Katwijk) kan doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef FutureSol het volgende:
Gisteren zat ik de Afvallers XXL te kijkenmaar ik zag dat een stel aan het hardlopen en trainen waren in een bos. Je kon daar een soort parcours lopen en ondertussen dus ook oefeningen doen zoals optrekken en buikspieren enzo. Heeft iemand enig idee waar dat was of waar je dat in Nederland kan doen? Lijkt me namelijk erg leuk om te doen!
Het kan zijn dat het de volgende keer wat minder is, maar als je zo doorzet blijf je het volhouden. Soms moet je ook even doorbijten en niet te snel stoppen, want als je juist op die momenten doorzet is het bevordenend voor je conditie. Maar goed, als je pas echt net begint is dat niet te slim omdat je dan vaak veel spierpijn krijgt en tsja, dat helpt niet voor de volgende keerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo sommigen hier lopen wel erg veel (13km)![]()
Net ff gerend en een vriendin van mij ging mee skeeleren 4.62km in 28min en 46sec gemiddelde snelheid 9.6km per uur. Vorige week rende ik 4.18km in 33min met een gemiddelde snelheid van 7.6km per uur en moest ik wel 4 keer stoppen. Deze keer ben ik maar 1 keer gestopt en voel me echt nog super goed.
Echt lekker
Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo sommigen hier lopen wel erg veel (13km)![]()
Net ff gerend en een vriendin van mij ging mee skeeleren 4.62km in 28min en 46sec gemiddelde snelheid 9.6km per uur. Vorige week rende ik 4.18km in 33min met een gemiddelde snelheid van 7.6km per uur en moest ik wel 4 keer stoppen. Deze keer ben ik maar 1 keer gestopt en voel me echt nog super goed.
Echt lekker
Ik heb vanmorgen geprobeerd les 14 te rennen. Die ging ook niet lekker. Op het laatst maar gewoon mijn eigen muziek opgezet en stukjes van 3,4 minuten gelopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Horchata het volgende:
Ik kom niet meer terug in m'n ritme![]()
Zo wel weer even schoenen aan en rennen, want 't is mooi weer
Ik zit al een paar weken 'vast' op les 13/14. Om een of andere reden lukt het me telkens niet om een hele les uit te lopen. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd minder regelmatig loop, dus dat zal het voor een groot deel verklaren. Toch is het frustrerendquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen geprobeerd les 14 te rennen. Die ging ook niet lekker. Op het laatst maar gewoon mijn eigen muziek opgezet en stukjes van 3,4 minuten gelopen
Volgende keer beter
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hardloopschoenen aan, evy (oid) in je oren en lopen maar.
No pain, no gainquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie weg.
Ik had het vorig jaar ook. Toen bleef ik ook steken op les 14 of 15.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef Horchata het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken 'vast' op les 13/14. Om een of andere reden lukt het me telkens niet om een hele les uit te lopen. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd minder regelmatig loop, dus dat zal het voor een groot deel verklaren. Toch is het frustrerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |