Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
psst t wikkeltruitje met giraffen gezien?
4,95
Ik zag het, maar ik snap de aanwijzingen nietquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
voor je meisje naar hierquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
Stoer!!!! Moet Hebben!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Poppedein het volgende:
lief KJ! En go you!
Zeg Incantrix... heeft jouw jommetje eigenlijk al wel een rugzakje voor de basisschool?? Zol es tijd worden!
[ afbeelding ]
I promisequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:38 schreef twentemeisje het volgende:
(...en bedenkt zich dat het waarschijnlijk niet in Saar's maat zal zijn.... Beloof je plechtig dat je 'm aan mij zult verkopen als je 'm ooit wegdoet???)
Sorry ik lag al in bed (slapen ho maarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef Spewey het volgende:
Ben bang dat bij mij het duiveltje gaat winnen.![]()
Ik twijfel alleen nog erg over dit jurkje, weet niet zo goed wat voor schoenen ze er onder aan moet?
[ afbeelding ]
Dml, moet ik voor jou dat broekje mee bestellen?
TM, was je voor! Ze heeft dat printje alquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef mrien het volgende:
Twentemeisje, iets voor jouw meisje
Mocht de zomer nog komen haha
Ow en je haar nog in 50-56 kunt proppen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef mrien het volgende:
Twentemeisje, iets voor jouw meisje
Mocht de zomer nog komen haha
Ow en je haar nog in 50-56 kunt proppen![]()
[ afbeelding ]
Is die ook van Lindex? Ik kan 'm niet vinden daar namelijk, en ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn twee baby-neefjes die er bijna aankomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind deze zo leuk:
[ afbeelding ]
Maar hij gaat maar tot 74/80 en die maat heeft Sofie nu. Ik heb al genoeg voor nu, dus dan is het helemaal niet handig.
http://www.baba-babywear.bequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Is die ook van Lindex? Ik kan 'm niet vinden daar namelijk, en ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn twee baby-neefjes die er bijna aankomen.
3,4,6 & 10 hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Spewey het volgende:
OOoOoOoh! 3 en 6![]()
You evil woman! Nu moet ik daar weer loeren.
Ja precies, die! *kwijl afveegt*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3,4,6 & 10 he
maarre deze komen in de zara wintercollectie schijnt
Als hij binnen is laat ik het je weten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, wil je me laten weten of dat jasje lekker dik is? Want dan wil ik em wel voor Tienus denk ik. En dan ga ik nu bij BaBa kijken. Gelukkig ligt mijn cc ergens boven. Die trap naar boven weerhoudt me nog wel even.
Dit dacht ik dus ook! Het onderste linker jasje heeft Dyon gehad, maar dan dus in het grijs. Die ernaast heeft hij toen ook gepast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Is dat niet de collectie van vorig jaar? zijn precies dezelfde jassen, ook die 1ste van lief.
Bij mij! Maar nog te groot. <3quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
(maar die zijn bij een fokster volgens mij
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
die omdat ze zo verdomde fout zijn
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
Die? Die vind ik nl wel heel erg cute maar ik zit nog in de rompers.(Zoë dan)
die staat elin zoo mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef mignonne het volgende:
ik bedoel dat okergele truitje met witte dingskes bij de hals.
deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093843%2028014%2071%201016%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Haha wat jij zegt heb ik met paars.ik vind het spuuglelijk maar het staat haar zo mooi dus sja, dan moet ik me maar over mn paars-afkeer heen zetten
neemt niet weg dat t nog steeds niet het eerste is wat ik uit een rek trek.
Zoiets. Mij staat oker ook niet, en ik denk Senna met haar blonde haar, bleke huid en grijze ogen ook niet. Helaas van dat ruiten jasje, dat vind ik echt heel leuk! Als ze dat nou met paarstinten zouden hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat oker vooral mooi staat bij groene en bruine ogen of bruin haar, iig iets warms.
hij is er wel in t zwart en in t zwart wit geruit geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets. Mij staat oker ook niet, en ik denk Senna met haar blonde haar, bleke huid en grijze ogen ook niet. Helaas van dat ruiten jasje, dat vind ik echt heel leuk! Als ze dat nou met paarstinten zouden hebben
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hij is er wel in t zwart en in t zwart wit geruit geloof ik.
en isabeau zal t zeker staan, zelfde kleurtype als elin..
maar jij neemt t jasje gewoon weer over
(men ik klink als maik de boer, maar dan ik als mannelijke versie van hem)
Ik heb het over eentje van de H&M (?). Jij bedoelt wat anders danquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
er stat geen maat in, zo'n zelfgemaakte! of heb je t over een andere?
elin kan m aan, en lelijk dat ie is, godkolerequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik zie hem nu terug in het vorige topic. Maar hopelijk is het, het goede seizoen voor een gebreid vest in maat enorm straks dan![]()
Ik dacht dat je deze bedoelde, meerdere fok kindjes hadden hem volgens mij.
[ afbeelding ]
en idd, dat jasje van polle dan maar nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohh KD, het jasje voor Elin vind ik echt gemaakt voor haar! En polle's jasje..vind ik leuk tot de té meisjesachtige applicatie
Oeh mooi zeg!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:33 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb wat dingen van Muck (en een Kik-kid pakje) binnen gekregen voor allebei.. Wat een mooi spul is dat zeg!
'
[ afbeelding ]
oooooh, kieknah! Had er nog 1 geld teveelquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:33 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb wat dingen van Muck (en een Kik-kid pakje) binnen gekregen voor allebei.. Wat een mooi spul is dat zeg!
'
[ afbeelding ]
Ik denk trouwens dat die roodpaarsige Amelie nog mooier zal staan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef mignonne het volgende:
ik bedoel dat okergele truitje met witte dingskes bij de hals.
deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093843%2028014%2071%201016%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Haha wat jij zegt heb ik met paars.ik vind het spuuglelijk maar het staat haar zo mooi dus sja, dan moet ik me maar over mn paars-afkeer heen zetten
neemt niet weg dat t nog steeds niet het eerste is wat ik uit een rek trek.
*kuch* look who's talking!! Allemaal 50% korting, 49 euro incl verzenden voor dit alles samen...ik vind t nog wel meevallenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oooooh, kieknah! Had er nog 1 geld teveel
of een donkerblauw vestje! en donkerblauwe skinnyquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef Poppedein het volgende:
alleen t jurkje is wel héél roze-roze, maar het staat r mooi en ze vind m zelf zooooo moooooooi "dòsssssssssssssssss" Dus maar combineren met een grijze legging en romper!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
[..]
*kuch* look who's talking!! Allemaal 50% korting, 49 euro incl verzenden voor dit alles samen...ik vind t nog wel meevallen
T jurkje is te lang voor een skinny denk ik, maar idd donkerblauw is natuurlijk ook heel mooi te combineren gezien de boordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of een donkerblauw vestje! en donkerblauwe skinny
hendig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik snap trouwens je opmerking over dat futuristische van kik kid KD, ik vind ook echt lang niet alles mooi, sterker nog t meester vind ik echt niet mooi. Maar de fleece en teddy vestjes zijn echt héérlijk en leuk en dit pakje staat Jelte ook echt supertof! Tis van een soort badstof met een rits die helemaal doorloopt tot de achterkant van zn pamper, je kunt dus zelfs verschonen met de beentje nog in de pijpen!
Graffiti!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat die fles daar rechts is en daar doet?
ik zag die jas van Amber nog hangen bij de C&A! had jij m ook met korting?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:40 schreef Vicky het volgende:
De jassen zijn vandaag binnengekomen. Die van Amber is goed en staat supertof.. Die van Tess kan ik nog niet passen, mevrouw ligt in dromenland..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha heerlijkOf stiekem vrouwelijke berenapplicaties achter op zn rug maken
juist daarom, ik ben nogal zo'n doos, ik zou bijv erg graag die trui willen hebben van colin firth in bridget jones diary, die met de eland eropquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo KD; ik vind meestal jouw keuzes super; maar dat jasje voor Polle niet doen hoor
heb de neiging om hooo hoo hoooo; *insert christmas smiley* te roepen
en Poppedein; das leuk spul zeg!!! gooit google ff aangaat ook maar eens kijken
ennuh dat roze jurkje is wel echt een jurkje voor Evie geloof ikDIBS!! hahaaaaaa
Jaaaaaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juist daarom, ik ben nogal zo'n doos, ik zou bijv erg graag die trui willen hebben van colin firth in bridget jones diary, die met de eland erop
ik heb t jasje niet hoor, ga m ook maar niet kopen (daarbij heft polle al 3 jasjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Het jasje van Polle is awesome maar de applicatie vind ik niet zo. Kun je die er niet afhalen met een tornmesje en dan een applicatie van zo'n zwart appeltje erop doen ofzoiets? Of iets heel anders erop doen?
Poppedein mooie buitdie trui voor Jelte is echt superleuk <3
foto? ben benieuwd! en wat een leuk idee om dr een sjaal aan vast te maken! das pas retro!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ohja die muts is gelukt, ik heb m voor polle alleen doorgehaakt + sjaal eraan vast![]()
maar t is een fluitje van een cent hoor, rechtoerechtaanlappie
yep. ik had 2 jassen voor 22,50quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zag die jas van Amber nog hangen bij de C&A! had jij m ook met korting?
als ik thuis ben!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
foto? ben benieuwd! en wat een leuk idee om dr een sjaal aan vast te maken! das pas retro!!
oooohquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]deze past beter bij de sfeer van de jas vind ik.
Ik had hem in het geel, als baby. Very oldskool kd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
dit is iets te voor Polle he
ik vind m zo cute, en ik mag m overnemen voor 3 euro
Je had E6, D3 en B5 en je hebt gelijk. Ik had E6 aangezien voor C4. Beide een k'nijn en rozequote:
Dat wordt later wat, als ze 14-15-16 isquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef Spewey het volgende:
Jeumig KD, wat is ze toch ontzettend mooi, zelfs met een mooi lelijk vest aan blijf je automatisch naar dat koppie kijken.
ze kan zichzelf al heel lang aan en uitkleden, knopen, ritsen, helemaal okequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef Spewey het volgende:
Doe je al aan uithuwelijken?![]()
Kan ze trouwens zelf al met die knoopjes overweg?
Het leuke van veel kinderkleertjes hebben is dat je niet zo vaak hoeft te wassen, het nadeel is dat ik nu een shitload moet strijken.
die van mij is daar heel erg van juist, kiek maar naar die pinnetjes op de achtergrond, ze kan zo heerlijk urenlang pielenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Spewey het volgende:
Knap, mijn lompo kan echt niets met knoopjes en knoopsgaten, fijne motoriek wat is dat?
foto!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@kleurdoos, noppies heeft in de nieuwe collectie een gebreide trui zitten met een rendier. Ik moest aan je denken dat ik hem zag.
Ik heb niet eens een strijkijzerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Spewey het volgende:
Mijnes zou waarschijnlijk Elin's kunstwerk heel snel en grondig kunnen slopen...![]()
Maar hij kan wel puzzels met 49 stukjes in no time maken
On topic: Ik raad je Lipfish en Molo aan Poezebeest, dat hoef je niet te strijken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam hem net tegen op een site waar ik toch maar iets van Muck ging bestellen![]()
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kijk ook op jijwel.nl, leuk leuk allemaal, staat bij mijn favorieten. Maandagavond iser niet en wordt de baby-garderobe bij elkaar geshopt
Mijn gevoel zegt heel erg een jongenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net nog een jumpsuit van Mala gekocht en een broekje van imps & elfs
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
ja jijwel.nl idd, al zijn ze inmiddels flink door hun voorraad heen! Als je ze ff liked op facebook krijg je nog een tientje extra korting!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk www.jijwel.nl Ferrari. Ik zit er ook net te kijken
Ja, zag het al, maar dan nog vind ik sommige dingen erg duur. Moet volgens mij echt geen emotionele zwangere bui hebben want dan kan ik niet meer rationeel denken en koop ik alleen maar veeeeeel te dure kleertjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.
kleinesam.nl heeft bijvoorbeeld 4funkyflavours wel vaak in de aanbieding.
Echt serieus. Sommige webshops mogen ons wel aandelen geven voor hoe goed wij hen hier promoten volgens mij![]()
Ja!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
tssk, die hebben alleen meidenkledingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Poppedein het volgende:
Poezebeest, bij zofleurig.nl is ook 70% korting op $FunkyFlavours!
Ja die is gaaf! En kleuterjongetjes doen iets langer met hun kleertjes dan babyjongetjes, dus dat mag dan wel iets duurder zijn, toch?!?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja!
Ik zag vandaag een kleuterjongetje met dit vest lopen
[ afbeelding ]
doe maar niet en bestel eens 3 regenboogonderbroeken voor mequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef wickie het volgende:
En toen ging het fout...
Lindex mandje zit toch weer vol.. kijken of ik me kan inhouden.
ik ga je vanavond of vanmiddag PM-enquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef wickie het volgende:
Ok, morgenavond kan ik er wel een Lindex bestelling uitdoen. Vriendlief heeft goedkeuring gegeven namelijk. Dus als er mensen wensen hebben pm maar.
duurquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef mefke79 het volgende:
Boden heeft leuk spul ja...wat is de koers van de pond eigenlijk? Eens opzoeken, want ik zie ook mooie schoenen.
klopt idd!, dit is een oude koersquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:11 schreef Spewey het volgende:
Het is gewoon een samenzwering!
Die koers klopt niet helemaal KD
Een jas van 60 pond is ongeveer 68 euro.
geef je ze aan de babymeisjesmama met de grootste afnamequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De verkoper van de leggings heeft me laten weten dat er in dit pakketje 19 en in de andere 11 leggings zitten en dat de babylegs gratis zijn wegens de grote afname. Nu zijn de babylegs roze dus heeft iemand er interesse in voor in de draagdoek bijvoorbeeld? Het is one size fits all. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Op de foto dus bovenste rij 3e van rechts.
[ afbeelding ]
Dat zijn er tweequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
geef je ze aan de babymeisjesmama met de grootste afnamegeen idee wie dat is btw
en een leuk kraamcadeautje alvastquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn er tweemaar volgens mij doet er maar eentje aan dragen met een doek dus dan is Wickie de gelukkige.
Nou Sola is op vakantie en draagt net als Spewey en Marlinde niet volgens mij. De rest zijn jongens mama's. KD trekt ze Elin ook niet meer aan denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef wickie het volgende:
Ik wil me best graag vrijwillig opwerpen voor de legging![]()
Maar als er nog iemend meer interesse heeft, loten anders?
nope. ik vind t een leuk kraamcadeautje voor Wicksquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou Sola is op vakantie en draagt net als Spewey en Marlinde niet volgens mij. De rest zijn jongens mama's. KD trekt ze Elin ook niet meer aan denk ik
Eens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nope. ik vind t een leuk kraamcadeautje voor Wicks
Ja past een one size fits all zo lang nog? Ze zien er helemaal niet zo groot uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb voor Niels ook twee paar babylegs, in de winter doe ik ze ook weer aan omdat hij in de doek blote beentjes krijgt. Je kunt ze ook gebruiken bij het zindelijk worden: dat ze geen koude beentjes krijgen als ze in hun blote billen rondlopen.
Zijn het echt babylegs van het merk Babylegs? Ze komen bij Niels natuurlijk niet meer tot aan zijn luier. Maar in de doek heeft hij alleen blote onderbenen, dus het gaat nog makkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja past een one size fits all zo lang nog? Ze zien er helemaal niet zo groot uit.
Ze zegt betaald te hebben dus helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
(ps, mocht Ymme niet heel vlot betalen, wil je me dan even de hare laten zien? misschien koop ik ze da wel van je)
jaaaaaa, maar dat zegt ze wel vakerquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze zegt betaald te hebben dus helaas
Twinkly de label zegt Babylegs als merk ja. From USA maar made with love in China en ook opgestuurd uit China![]()
Met gel kun je ook niet betalen. Geld moet je hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef Poppejans het volgende:
Oooohw dat Boden moest ver[b]boden/b] worden. Ik zie allemaal leuks!
Dat dino spul vind ik allemaal![]()
en deze natuurlijk
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar goed dat t gel op is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Met gel kun je ook niet betalen. Geld moet je hebben![]()
Ik kan maar geen leuk eerste pakje vinden
Die is geweldig!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Spewey het volgende:
Ik wil ook een vers babyjongetje :
[ afbeelding ]
Blijft echt m'n favo geboortepakje.
de humorquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Spewey het volgende:
Joh maak je niet zo druk, die reputatie heb je nu eenmaal, je had er ook de humor van in kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |