Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
psst t wikkeltruitje met giraffen gezien?
4,95
Ik zag het, maar ik snap de aanwijzingen nietquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
voor je meisje naar hierquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
Stoer!!!! Moet Hebben!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Poppedein het volgende:
lief KJ! En go you!
Zeg Incantrix... heeft jouw jommetje eigenlijk al wel een rugzakje voor de basisschool?? Zol es tijd worden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |