Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
psst t wikkeltruitje met giraffen gezien?
4,95
Ik zag het, maar ik snap de aanwijzingen nietquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
voor je meisje naar hierquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Je kunt ook gewoon een overschrijving doen hoor Mevr_Mus(al vond ik dat wel een kleine ramp zeg, zo'n buitenlandse overboeking)
Ja erg he KD, daarom ging er bij mij steeds vanalles weer uit t mandje, omdat de verzendkosten hoger werdenMaar goed, onder voorbehoud dat de betaling goed gegaan is is er een toekomstig pakje voor je jommetje onderweg naar hier
En je dibs zal worden onthouden BJ
Stoer!!!! Moet Hebben!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Poppedein het volgende:
lief KJ! En go you!
Zeg Incantrix... heeft jouw jommetje eigenlijk al wel een rugzakje voor de basisschool?? Zol es tijd worden!
[ afbeelding ]
I promisequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:38 schreef twentemeisje het volgende:
(...en bedenkt zich dat het waarschijnlijk niet in Saar's maat zal zijn.... Beloof je plechtig dat je 'm aan mij zult verkopen als je 'm ooit wegdoet???)
Sorry ik lag al in bed (slapen ho maarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef Spewey het volgende:
Ben bang dat bij mij het duiveltje gaat winnen.![]()
Ik twijfel alleen nog erg over dit jurkje, weet niet zo goed wat voor schoenen ze er onder aan moet?
[ afbeelding ]
Dml, moet ik voor jou dat broekje mee bestellen?
TM, was je voor! Ze heeft dat printje alquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef mrien het volgende:
Twentemeisje, iets voor jouw meisje
Mocht de zomer nog komen haha
Ow en je haar nog in 50-56 kunt proppen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef mrien het volgende:
Twentemeisje, iets voor jouw meisje
Mocht de zomer nog komen haha
Ow en je haar nog in 50-56 kunt proppen![]()
[ afbeelding ]
Is die ook van Lindex? Ik kan 'm niet vinden daar namelijk, en ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn twee baby-neefjes die er bijna aankomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:15 schreef kaatjejannie het volgende:
ik vind deze zo leuk:
[ afbeelding ]
Maar hij gaat maar tot 74/80 en die maat heeft Sofie nu. Ik heb al genoeg voor nu, dus dan is het helemaal niet handig.
http://www.baba-babywear.bequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Is die ook van Lindex? Ik kan 'm niet vinden daar namelijk, en ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn twee baby-neefjes die er bijna aankomen.
3,4,6 & 10 hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Spewey het volgende:
OOoOoOoh! 3 en 6![]()
You evil woman! Nu moet ik daar weer loeren.
Ja precies, die! *kwijl afveegt*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3,4,6 & 10 he
maarre deze komen in de zara wintercollectie schijnt
Als hij binnen is laat ik het je weten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, wil je me laten weten of dat jasje lekker dik is? Want dan wil ik em wel voor Tienus denk ik. En dan ga ik nu bij BaBa kijken. Gelukkig ligt mijn cc ergens boven. Die trap naar boven weerhoudt me nog wel even.
Dit dacht ik dus ook! Het onderste linker jasje heeft Dyon gehad, maar dan dus in het grijs. Die ernaast heeft hij toen ook gepast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Is dat niet de collectie van vorig jaar? zijn precies dezelfde jassen, ook die 1ste van lief.
Bij mij! Maar nog te groot. <3quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
(maar die zijn bij een fokster volgens mij
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
die omdat ze zo verdomde fout zijn
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
Die? Die vind ik nl wel heel erg cute maar ik zit nog in de rompers.(Zoë dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |