Hier toevallig ook van het weekend zijn skipak van afgelopen winter gepast (maat 86)quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef mefke79 het volgende:
ik ga er even vanuit dat Driekus zijn winterpak nog wel past in de winter (was een 86, tuinbroekmodel, zonder voeten). Ze groeien niet meer zo hard na hun eerste verjaardag. Tenminste, die van mij niet.
gmbl, Vingino, ja.... maar zoooooooo mooi <3quote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
t zal je vast wel een duit schelen, bij v&d zag ik m van rond de 17 euro en h&m 24,95
zie dat de jouwe van vingino is..
ja! graag!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Draadjes het volgende:
Mignonne wat een plaatje (de kleren ook)! Uithuwelijken?
neem jij ze maar danquote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef Poppedein het volgende:
Laarzenlietje
Mocht Mignonne de skinny's niet willen, dan lus ik ze wel
Amen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey waarom post je nou weer dingen van fabricflavours.com?En doe dat de volgende keer eens melden voor je gaat bestellen dan kunnen we de verzendkosten delen
1304 werd ook wel geaccepteerd, maar uiteindelijk niet verrekend. (das gratis verzenden toch?)quote:Op maandag 18 juli 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
Linda, bij mij doen die 2 codes het wel! Je kunt nu max 2 codes invullen helaas
Ja maar vaak vind ik 1 kleur ervan toch echt de mooiste (en het meest bij ze passenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
gewoon in een andere kleur
(hadden mn zus en ik soms ook wel s, vaak niet hoor trouwens, we waren geen veredelde tweeling)
1304 = 5,- kortingquote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
1304 werd ook wel geaccepteerd, maar uiteindelijk niet verrekend. (das gratis verzenden toch?)
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey waarom post je nou weer dingen van fabricflavours.com?En doe dat de volgende keer eens melden voor je gaat bestellen dan kunnen we de verzendkosten delen
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zwaar aso dat dat niet in me opgekomen is. Over 2 weken ga ik weer bij Littlesunflowers.com bestellen, (nog wat spul gezien wat ik de kindjes echt moeten hebben, dus....
Die van Saar is er ook te koop: klik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die is leuk TM!
Puck zijn eerste pakje was ook van 4funkyflavours
Deze voor migonne trouwens [ afbeelding ]
oohquote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die is leuk TM!
Puck zijn eerste pakje was ook van 4funkyflavours
Deze voor migonne trouwens [ afbeelding ]
Dat kan toch niet anders???quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een leuk boxpakje, TM! Als je het koopt moet het wel zomer worden, toch?
ja das lastig idd. Ze zijn natuurlijk ook wel t zelfde kwa kleurquote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja maar vaak vind ik 1 kleur ervan toch echt de mooiste (en het meest bij ze passen). Heb nu 1 vestje hetzelfde vor beiden, die dragen ze dan maar gewoon niet op dezelfde dag...of een dag dat de 1 naar school en ander naar kdv gaat
Wat een geweldig shirtje!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef Spewey het volgende:
Ryan is nu 3 weken helemaal verzot op de Reuzenkrokodil van Roald Dahl, iedere avond wil hij daaruit voorgelezen worden dus net dit t-shirt voor hem gekocht bij www.littlesunflowers.com![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |