Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Fok als broeinest van rechts-extremisme en ander gespuis expliciet genoemd, met een still op de POL-SC.
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.
Volkomen legaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.
Echter denk ik niet dat de wetgever het zo bedoeld heeft, daarom ook de betiteling "hoogst ongepast".quote:
Zout.quote:
quote:
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.quote:
Die kekke Milf van gisteravond?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.
Nuff said.
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Net als muzieksmaak.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Dan heb ik een probleem denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
Welke?quote:
Ik heb eergister zunne hele zak pinda-M&M's op.quote:
Dat was Stifler toch niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus erik doet het met een appeltaart?
quote:
Wist niet eens dat die bestondenquote:
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.quote:
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?quote:
Ik vond hem briljant eigenlijk. Gibson in een revenge film, altijd goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.quote:
Zo noemden ze Vermeend en Zalm toen die stas en minfin waren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?
Roze koeken zijn voor bazen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaasquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heeft toch niet helemaal bereikt wat hij wilde bereiken. Tocht in Olso btw.
Je gaat toch naar de US binnenkort?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaas
Gechocolateerde hazelnoten, ook goed binnen te houden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaas
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Gibson.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond hem briljant eigenlijk. Gibson in een revenge film, altijd goed.
Die heb ik nog nooit op..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan trouwens intens genieten van skittles.
Mwoah. Vind hem wel oke als acteur.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Gibson.
Wel de rode proberen danquote:
Het was zelfs zo druk dat de politie de tocht gestopt heeft zag ik op het journaal..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heeft toch niet helemaal bereikt wat hij wilde bereiken. Tocht in Olso btw.
Dit zal hem denk ik weinig boeien. De wereldpers en aandacht voor zijn persoon zal veel belangrijker zijn. Zo'n narcist is het wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Marsepein is het beste wat er met suiker gemaakt kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Zitten jullie in het pro-marsepein kamp eigenlijk? Tot mijn verbazing zijn er mensen die daar van walgen.
Ik ben Zwitserland in deze kwestie.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Zitten jullie in het pro-marsepein kamp eigenlijk? Tot mijn verbazing zijn er mensen die daar van walgen.
Goed bezig B_Aquote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Marsepein is het beste wat er met suiker gemaakt kan worden.
Ik walg er idd vanquote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wat hij ervan vind is ook niet boeiend.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit zal hem denk ik weinig boeien. De wereldpers en aandacht voor zijn persoon zal veel belangrijker zijn. Zo'n narcist is het wel.
Heel goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij er op dat verteld werd dat ze (AIVD, NTCB) "radicale" anti-moslimposters (op nieuwssites, fora ed) al twee jaar in de gaten houden..
Pardon: ik vind het gewoon niet lekker..quote:
Goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Binnenkort maar weer eens zelf marsepein maken.
pro.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderenquote:
True. daarom is het ook goed dat de rechtsgang achter gesloten deuren plaatsvindt. Geen podium geven aan zo'n malloot.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat hij ervan vind is ook niet boeiend.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is ondertussen wel duidelijk wie er wel en geen smaak hebben hier.
Is dat veel werk, het zelf maken?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, want ze zijn allemaal pro ZOUTE popcorn, dus dat gaat niet op..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderen
Ik ben van X en hou ook van hartig, ... ik laat geen brokkelend oud kaasje of goedgerijpte salami aan mij voorbijgaan. Dat zit mijn liefde voor marsepein niet in de weg hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderen
quote:De Y-generatie is de opvolger van Generatie X en wordt over het algemeen gedefinieerd aan de hand van geboortejaren. Het is lastig een tijdsframe toe te kennen aan de Y-generatie, omdat hierover de meningen uiteen lopen. De Amerikaanse onderzoekers William Strauss en Neil Howe schrijven in hun boek Millennials Rising: The Next Great Generation de periode 1982-2001 toe aan de Y-generatie. In Nederland heeft detacheringbureau Accountemps onderzoek gedaan naar de Y-generatie en schrijft de groep geboren na 1980 toe aan de Y-generatie. De meningen zijn eensgezind over het begin van de Y-generatie, maar lopen uiteen als het gaat om het eindjaar van de Y-generatie. Mede omdat er nog te weinig bekend is over de opvolgende generatie van de Y-generatie. Deze opvolgende generatie begeeft zich nog niet op de arbeidsmarkt, waardoor kenmerken, competenties en waarden moeilijk te definiëren zijn.
Als je erover heen scrollt lijkt het net alsof ze de Hitlergroet doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Generatie Einstein is de titel van een boek [1] dat een nieuwe naam invoert voor de generatie die geboren is na 1985 en opgegroeid is in de digitale informatiemaatschappij. Deze generatie wordt ook wel generatie Y genoemd.
In tegenstelling tot de generatie voor hen, de zogenaamde Generatie X, zou de Generatie Einstein niet individualistisch maar collectivistisch zijn ingesteld. De generatie van na 1985 groeide op in de informatiemaatschappij en zou informatie verwerken op een manier die eerder zou lijken op het creatief en verondersteld multidisciplinair denken van Albert Einstein dan op het rationeel, logisch en lineair genoemde denken van Isaac Newton, beweren de schrijvers van het boek, de marketeers Jeroen Boschma en Inez Groen. Dit idee is omstreden en het is niet duidelijk wat Einstein ermee te maken heeft.[2][3] Er is inmiddels ook onderzocht hoe organisaties hun organisatie-inrichting en leiderschapsstijl kunnen aanpassen om de vernieuwingsimpuls van Generatie Einstein te stimuleren [4]
Ik hou alleen niet zo van bitter, en alleen van zuur in samenwerking met zoet.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoera, nog een X-erquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van X en hou ook van hartig, ... ik laat geen brokkelend oud kaasje of goedgerijpte salami aan mij voorbijgaan. Dat zit mijn liefde voor marsepein niet in de weg hoor.
Zullen we die beerput gesloten houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even op de elseviersite gekeken en cultureel marxisme is een term die ook daar als sinds 2008 gebezigd wordt. Immigratie is CM, klimaatverandering een CM samenzwering.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even op de elseviersite gekeken en cultureel marxisme is een term die ook daar als sinds 2008 gebezigd wordt. Immigratie is CM, klimaatverandering een CM samenzwering.
Gaat het nu alweer over Phil Collins?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een gelul, het lijkt me eerder andersom: generatie X collectiever en generatie Y individualistischer...quote:
Ik ook nietquote:
quote:
LeClerc?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Hier in Frankrijk is een hele grote bazensupermarkt.
Een soort Franse wal-mart!
Ah, de Drie Musketiers(Ik waag me niet aan de Franse naam), of die andere gigant, hoe heet die zaak nou toch, koop er al vanaf m'n zesde broden maar de naam ontglipt mequote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Intermarche?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Woer auch nog efkes wandelequote:
Die dusquote:
Nee, nee, de niet groene als je het wel bent.. Of nee toch de groene.. Uhh, kunnen we deze stemming overdoen??quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Tem het volgende:
Willen alle X-ers de groene kaart in de lucht houden aub.
Ik luister er nu naar.quote:
Waat zies-se?quote:
Herinner ik me ook nog van vele vakanties in Frankrijk.quote:
Moi aussiquote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Herinner ik me ook nog van vele vakanties in Frankrijk.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik luister er nu naar.
I wish it would rain down.
Kippenvel krijg ik ervan, zo mooi. Clapton op de gitaar en Phil die echt alles geeft.
Hihi.quote:
Ik ook eens proberen zelf marsepein te makenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het ging over voedselsmaak. Popcorn (zoet/zout), M&M's, Marsepein enzo.
WAT?!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Trouwens eriksd, in Duitsland schijnen ze een marsepeinlikeur te hebben.
* DutchnativeHeeft net ontdekt dat dit een derdepersoonfunctie isquote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
* Boze_Appel vind het maar een matige test.
Wat is dat gore nepspul wat ze ook wel marsepein noemen eigenlijk? Wat je met Sinterklaas ook veel ziet?quote:
Crack?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dat gore nepspul wat ze ook wel marsepein noemen eigenlijk? Wat je met Sinterklaas ook veel ziet?
quote:The Issue
A man by the name of &%*\@# Smith hit the headlines yesterday when he had his first name legally changed to 'John', citing the ridicule and stress he suffered because of his given name. Mr Smith publicly commented afterwards that there should be more restrictions on what parents can name their children.
The Debate
"People do so love to be different," says Insert Name Here, with a heavy sigh. "I don't know what my folks were thinking when they named me. Probably about how 'novel' and 'with it' they were being, but I didn't get a say in it did I? Growing up in my neighbourhood with the first name 'Insert' wasn't fun at all I can tell you! The government should set up a registry of recognised names that are clean, sensible, and non-teasable. Kids deserve better."
"It's none of the government's business what I name my daughter," says Follicle Rainbow Gooseknob, cradling [expletive deleted] in her arms. "Are you going to tell us what to think next? Where to go? Who to love? I don't want some grey-faced bureaucrat deciding what name is appropriate for my child! What kind of country hates personal freedom so much you can't even choose your own name?"
"Names? Names are so inefficient!" Says Five-Oh-Three McGoohan, counting beads. "Who can honestly tell one May Christmas from another? That name's so popular now, I met three people at the mall with it just last week! Face it! Names are old-hat! Everyone ought to go by a government-allocated ID number instead, much more practical. Who could make fun of a child named Six-Eight-Four?"
Ik denk dat ik zelf ga proberen marsepeinvodka te maken. Gewoon een staaf marsepein in de vodka mieteren, een week of wat laten staan en daarna uitfilteren.quote:
Laat me het resultaat weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf ga proberen marsepeinvodka te maken. Gewoon een staaf marsepein in de vodka mieteren, een week of wat laten staan en daarna uitfilteren.
Pepernoten?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dat gore nepspul wat ze ook wel marsepein noemen eigenlijk? Wat je met Sinterklaas ook veel ziet?
Borstplaat?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, er staat dan marsepein of marsepein-vulling o.i.d. maar het lijkt meer op amandelspijs geloof ik.quote:
Die kikkers met suiker erin zijn ook een guilty pleasure van mequote:
Oneetbaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die kikkers met suiker erin zijn ook een guilty pleasure van me
Maar dat wordt toch niet verkocht als zijnde marsepein?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
KlowJoW bedoeld dat goedkope spul dat niet van amandelen gemaakt is (in die kikkers en muizen ed) denk ik..
Jawel: "marsepeinen kikkers en muizen" (Google maar)quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch niet verkocht als zijnde marsepein?
Da's toch fondant ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel: "marsepeinen kikkers en muizen" (Google maar)
quote:In Europa moet marsepein minimaal 14% amandelolie bevatten. Ook mag ze niet meer dan 8,5% vocht bevatten. De samenstelling van het product marsepein is in de Verenigde Staten niet beschermd waardoor er een grote verschillen zijn in de kwaliteit. In plaats van amandel (noot) kan witte bonenmeel worden gebruikt voor het maken van marsepein. De verhouding amandelen en suiker kan enorm verschillen. Vaak wordt één deel amandelen gebruikt en drie delen suiker. Maar de beste kwaliteit marsepein bestaat uit twee delen amandelen en drie delen suiker. Voor Lübecker Marzipan is de verhouding zelfs 90/10 amandelen/suiker.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marsepein
Ja! Die ook! Ik weet niet wat voor troep ze daar in stoppen, maar het lijkt in de verste verte niet op marsepein.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel: "marsepeinen kikkers en muizen" (Google maar)
Kan best, maar ze noemen het marsepeinquote:
Dan liegen ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan best, maar ze noemen het marsepein
quote:
Dat IS toch die Lubecker oid?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik koop meestal alleen van die staven.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik koop meestal alleen van die staven.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor erik:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ifte-tegen-kraaktuig
Nou volgens die Post van KlowJow zit daar het meeste amandel inquote:
Nostalgisch snoepquote:
Ze doen hard hun best.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is elke gebruiker van het begrip 'cultureel marxist' een idioot, of slechts een aantal?
Ja het heeft een grote aantrekkingskracht op handige figurenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat er bij elk internationaal voorval altijd wel één politicus over de schreef gaat met twitter. Ze leren het ook nooit.
Mmmmhhh, ....quote:Ingrediënten:
60 gram gepelde amandelen
60 gram poedersuiker
wit van 1 ei
1/4 theelepel zout
Maal de gepelde garnalen zo fijn mogelijk. Kneed alle ingrediënten door elkaar tot een gladde massa en laat een nacht rusten in een luchtdichte container of een plastiekfolie.
http://www.allerhanderecepten.com/marsepein-recept.html
Woningen verpatsen en daarmee schulden aflossen. Daarnaast voorzieningen nemen voor bouwgrond die nooit meer die gouden berg op gaat leveren en daarna soberder en veel meer op hun kerntaak gericht door het leven gaan. Terug het hok in dus (net als al die gemeenten die nu hun neus stoten omdat ze de marktontwikkelingen veel te positief hebben ingeschat om in de begroting ruimte te houden voor leuke dingen).quote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
Beste vrienden woningmarktleken.
De financiele positie van corporaties gaat hard achteruit. De schuldenlast van corporaties is sinds 2005 gestegen van 25.000 euro per woning naar 33.000 euro per woning. Wat is volgens jullie daar een adequate oplossing voor?
Van mij mogen ze ouders best verbieden hun kinderen zonder medische noodzaak zo te verminken. Laat ze daar dan maar zelf toe besluiten als ze 16/18+ zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk is het best gek dat mannen wel onvrijwillig besneden mogen worden en vrouwen niet hè.
Neem een grotere auto.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stomme vraag wellicht hoor, maar hoe krijg je in je eentje een 500 kilo zware bom (volgens http://www.ad.nl/ad/nl/69(...)-in-het-vizier.dhtml) in een auto? Of knutsel je dat ding IN de auto in elkaar? Of zijn er mini-hijskraantjes ofzo??
In Somalië mogen vrouwen anders wel onvrijwillig besneden worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk is het best gek dat mannen wel onvrijwillig besneden mogen worden en vrouwen niet hè.
Nee hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
Vertel.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
En je weet zelf ook wel waarom niet gok ik zo
Dat dan weer wel, al schijnt het op oudere leeftijd pijnlijker te zijn (vraag me niet waarom)..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ouders best verbieden hun kinderen zonder medische noodzaak zo te verminken. Laat ze daar dan maar zelf toe besluiten als ze 16/18+ zijn.
Somalië is dan ook het Vegas van Afrika.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef waht het volgende:
[..]
In Somalië mogen vrouwen anders wel onvrijwillig besneden worden.
Het zal denken ik een aantal vaten met brandstof hebben bevat (bv jerrycans a 25 liter). Die kan je los in een auto tillen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stomme vraag wellicht hoor, maar hoe krijg je in je eentje een 500 kilo zware bom (volgens http://www.ad.nl/ad/nl/69(...)-in-het-vizier.dhtml) in een auto? Of knutsel je dat ding IN de auto in elkaar? Of zijn er mini-hijskraantjes ofzo??
Allicht, maar voor je geloof moet je dat dan toch maar over hebben?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, al schijnt het op oudere leeftijd pijnlijker te zijn (vraag me niet waarom)..
What happens in Somalia stays in Somalia?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Somalië is dan ook het Vegas van Afrika.
Gezien het verschil in de daadwerkelijkelijke schade..quote:
Precies. Het is niet 1 ding van 500 kg, het is een vrij primitieve, maar effectieve, vorm van bom. Het bestaat uit allemaal kleine deeltjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zal denken ik een aantal vaten met brandstof hebben bevat (bv jerrycans a 25 liter). Die kan je los in een auto tillen.
Verminking is verminking.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien het verschil in de daadwerkelijkelijke schade..
Jij kan makkelijk praten. Je hebt toch geen piemel.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dankquote:Op maandag 25 juli 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zal denken ik een aantal vaten met brandstof hebben bevat (bv jerrycans a 25 liter). Die kan je los in een auto tillen.
Wat had je dan gedacht? Een soort klassieke bom met zo'n lont?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dank(heb weinig verstand van bommen
)
Ik heb er gelukkig ook geen verstand vanquote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
)
Je komt wel behoorlijk explosief op me over hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
)
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Een soort klassieke bom met zo'n lont?
Wees nou maar vooral erg blij dat jij geen besneden vrouw bent..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk praten. Je hebt toch geen piemel.
Ik dacht meer aan die scene uit The Pink Pantherquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
NEE.quote:
Maar op deze manier komen vrouwen wél in de hemel, dus de baten wegen ruimschoots op tegen de kosten.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je het nog niet helemaal snapt.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.
Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in
Nee, erik, dat niet neequote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, erik, dat niet nee![]()
Maar ik heb ze gelukkkig nooit gezien noch er uitgebreid onderzoek naar gedaan..
En dan vind ik het toch slimmer om iets "doms" te vragen, dan om "dom" te blijven
Ik vind dit principieel toch wel een vraag van belang. Mogen ouders hun kinderen vanwege religieuze/ culturele redenen levenslang verminken? Ik ben niet zo voor eigenlijk...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.
Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in
Oh god, ik krijg altijd braakneigingen als iemand dat zegt.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god, ik krijg altijd braakneigingen als iemand dat zegt.
Ik was het met Duke eens hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat je het nog niet helemaal snapt.
Ik kan best domme vragen bedenken inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Is there a God? If not, what are all these churches for? And who is jesus's dad?
-Michael G. Scott
ligt eraan wie het uitvoert. Ze schijnen er nogal rustig van te worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was het met Duke eens hoor
Maar je kunt toch niet ontkennen dat vrouwenbesnijdenis veel ernstiger gevolgen heeft??
What's the best advice i ever gave you?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan best domme vragen bedenken inderdaad.
[..]
Ik was het al met je eens, rememberquote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind dit principieel toch wel een vraag van belang. Mogen ouders hun kinderen vanwege religieuze/ culturele redenen levenslang verminken? Ik ben niet zo voor eigenlijk...
Moet de schade dan ernstig zijn voordat het niet meer mag? Als je bij een kind zijn twee voortanden eruit haalt dan hoeft dat op zich ook niet zo erg te zijn. Er komen zelfs gewoon weer twee nieuwe na verloop van tijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was het met Duke eens hoor
Maar je kunt toch niet ontkennen dat vrouwenbesnijdenis veel ernstiger gevolgen heeft??
Ik krijg altijd braakneigingen als iemand een andere probeert af te branden omdat ze een vraag stellenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lees de eerste zin van mijn post die jij nu quote nog eensquote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Moet de schade dan ernstig zijn voordat het niet meer mag? Als je bij een kind zijn twee voortanden eruit haalt dan hoeft dat op zich ook niet zo erg te zijn. Er komen zelfs gewoon weer twee nieuwe na verloop van tijd.
De vrije markt zal het aantal besneden personen zelf bijstellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Besnijdenis is nooit goed, einde discussie
wel als je voorhuid niet over je eikel kan.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Dat zou kut zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
wel als je voorhuid niet over je eikel kan.
hihiquote:
Volgens mij bestaan ze al.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
Laat mij nog een domme vraag stellen: Kunnen 'jetpacks' ooit werkelijkheid worden?
Ik koop ze tegenwoordig bij de Action.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
Laat mij nog een domme vraag stellen: Kunnen 'jetpacks' ooit werkelijkheid worden?
http://www.nu.nl/wetensch(...)n-maanden-markt.htmlquote:Op maandag 25 juli 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
Juist. Zitten nog wel wat praktische beperkingen aan maar ze bestaan.quote:
Leuk, leukquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)n-maanden-markt.html
Echt wel. Mooiere penis.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Fijn tochquote:Op maandag 25 juli 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zijn de rust en de sfeer weer heerlijk wedergekeerd![]()
Kortdurend waarschijnlijk, maar toch
Wie luistert er eigenlijk nog naar economen in dat hele debacle?quote:
Doe maar liever muziekquote:
Het gewone volk niet, maar ik denk dat er zeker wel een markt voor is. Anders zouden ze niet op tv komenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie luistert er eigenlijk nog naar economen in dat hele debacle?
Zuchtquote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gewone volk niet, maar ik denk dat er zeker wel een[b] markt [/b]voor is. Anders zouden ze niet op tv komen
Nee, men wil graag geleerd overkomenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gewone volk niet, maar ik denk dat er zeker wel een markt voor is. Anders zouden ze niet op tv komen
Nog wel ja. Het is maar de vraag hoelang men dat nog blijft accepteren. Net als die non-experts van clingendael ofzo. Elke keer van die pulp op TV.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gewone volk niet, maar ik denk dat er zeker wel een markt voor is. Anders zouden ze niet op tv komen
Je moet helemaal niks.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik besef mij ineens dat ik moet stoppen. Met dit alles. Ja. Dat lijkt mij verstandig.
Sinds wanneer doe jij aan verafgoding van Slayer?quote:
Ik maak me er niet zo druk om, wel jammer dat het grote publiek economie niet zo interessant vindtquote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog wel ja. Het is maar de vraag hoelang men dat nog blijft accepteren. Net als die non-experts van clingendael ofzo. Elke keer van die pulp op TV.
'Het grote publiek' vindt niks interessant, daar is het te groot voorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om, wel jammer dat het grote publiek economie niet zo interessant vindt
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik besef mij ineens dat ik moet stoppen. Met dit alles. Ja. Dat lijkt mij verstandig.
Economie is zeer interessant, maar iedereen is "expert".quote:Op maandag 25 juli 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om, wel jammer dat het grote publiek economie niet zo interessant vindt
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economie is zeer interessant, maar iedereen is "expert".
Het gaat voor een groot deel om emotie. Dan is er niet maar 1 waarheid.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb allang afstand genomen van zuiver economische en ecologische discussies. Er komt altijd wel iemand langs met één of andere gekke theorie die meer waar is dan mijn gekke theorie.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dat heb je met politiek ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb allang afstand genomen van zuiver economische en ecologische discussies. Er komt altijd wel iemand langs met één of andere gekke theorie die meer waar is dan mijn gekke theorie.
Politiek is veel groter dan economiequote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat heb je met politiek ook.
Nou, wat mij vooral tegenstaat is er over complexe situaties een of andere algemene mening wordt geventileerd, gestoeld op een theorie die in de praktijk zoveel dingen niet kan verdisconteren dat er aan het eind geen reet van klopt, waardoor men vervolgens met een theorie achteraf komt die weer niet alles omvat, and so on.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat voor een groot deel om emotie. Dan is er niet maar 1 waarheid.
Ecologie is dan voor een groot deel nog wel redelijk exact.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb allang afstand genomen van zuiver economische en ecologische discussies. Er komt altijd wel iemand langs met één of andere gekke theorie die meer waar is dan mijn gekke theorie.
En ook zonder één waarheidquote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Politiek is veel groter dan economie
Ecologiequote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ecologie is dan voor een groot deel nog wel redelijk exact.
Politiek is de waarheid zelf. Wat is uberhaupt waarheid? Het beste systeem? Dat bestaat niet.quote:
Daar heb ik wel een oplossing voor. Als iedereen gewoon zijn mening neerplempt zonder te discussiëren, dan lopen we tenminste ook niet tegen al die leemtes en onjuistheden aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, wat mij vooral tegenstaat is er over complexe situaties een of andere algemene mening wordt geventileerd, gestoeld op een theorie die in de praktijk zoveel dingen niet kan verdisconteren dat er aan het eind geen reet van klopt, waardoor men vervolgens met een theorie achteraf komt die weer niet alles omvat, and so on.
Fok heeft overal een oplossing voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Als iedereen gewoon zijn mening neerplempt zonder te discussiëren, dan lopen we tenminste ook niet tegen al die leemtes en onjuistheden aan.
Hoe is het met je essay afgelopen btw?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Als iedereen gewoon zijn mening neerplempt zonder te discussiëren, dan lopen we tenminste ook niet tegen al die leemtes en onjuistheden aan.
Dat zal de geschiedenis wel uitwijzen na een hele lange tijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Politiek is de waarheid zelf. Wat is uberhaupt waarheid? Het beste systeem? Dat bestaat niet.
He? Jij gelooft serieus dat er met alle dynamische omstandigheden een perfect systeem is? Die definitie evolueert gewoon mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zal de geschiedenis wel uitwijzen na een hele lange tijd.
Uitstekend. Ik heb er een vakantie tot februari mee gewonnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met je essay afgelopen btw?
Ik moest lachen, sorryquote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik heb er een vakantie tot februari mee gewonnen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik heb er een vakantie tot februari mee gewonnen.
Hij is 15quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Ik raad je ook aan om af te stappen van het idee dat er een soort statische waarheid is die onder alles schuilgaat. Die is er niet.
Is maar goed ook, waar zouden we anders over moeten zeurenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
He? Jij gelooft serieus dat er met alle dynamische omstandigheden een perfect systeem is? Die definitie evolueert gewoon mee.
Wie weet. Ik denk het stiekem wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
He? Jij gelooft serieus dat er met alle dynamische omstandigheden een perfect systeem is? Die definitie evolueert gewoon mee.
Ik ben tegen de Hongarisering/Magyarisering van onze samenlevingquote:
Ik ook,quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben tegen de Hongarisering/Magyarisering van onze samenleving
SDMP?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook,
Stop de magyariserng van Nederland!!!!!!!!!!!! Stem SDMP!!!!
Stop De Magyarisering Partij??quote:
Oquote:
Heb je gedronken ofzo??quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel weer voor een partij als de PLN, de Partij tot Liquidatie van Nederland die in 1979 meedeed aan de parlementsverkiezingen. Die PLN wou Nederland verkopen aan rijke arabieren.
Dat lijkt me in de huidige zeitgeist niet zo'n goed idee, maar we kunnen wat mij betreft Nederland best per provincie verkopen aan andere EU-lidstaten als Duitsland en België.
En de opbrengst wordt uiteraard gedeeld door 16 miljoen en evenredig verdeeld over iedereen met een Nederlands paspoort.
wil er iemand sigaretten? Donderdag post Whiskers hier de actuele prijs van de sigaretten ga uit van zo'n 2,50 per pakje. Ik ga tot 10 sloffen. (8 is eigenlijk de max.).quote:
Ik wil wel een slof Camel Light Blue voor 25 euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
wil er iemand sigaretten? Donderdag post Whiskers hier de actuele prijs van de sigaretten ga uit van zo'n 2,50 per pakje. Ik ga tot 10 sloffen. (8 is eigenlijk de max.).
Staat genoteerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel een slof Camel Light Blue voor 25 euro.
Alberto Stegeman?quote:
Van mij mag je best wat winst maken hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Ik maak er trouwens 0,0 winst op voor de duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |