Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Fok als broeinest van rechts-extremisme en ander gespuis expliciet genoemd, met een still op de POL-SC.
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.
Volkomen legaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.
Echter denk ik niet dat de wetgever het zo bedoeld heeft, daarom ook de betiteling "hoogst ongepast".quote:
Zout.quote:
quote:
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.quote:
Die kekke Milf van gisteravond?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.
Nuff said.
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Net als muzieksmaak.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Dan heb ik een probleem denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
Welke?quote:
Ik heb eergister zunne hele zak pinda-M&M's op.quote:
Dat was Stifler toch niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus erik doet het met een appeltaart?
quote:
Wist niet eens dat die bestondenquote:
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.quote:
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?quote:
Ik vond hem briljant eigenlijk. Gibson in een revenge film, altijd goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.quote:
Zo noemden ze Vermeend en Zalm toen die stas en minfin waren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?
Roze koeken zijn voor bazen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaasquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heeft toch niet helemaal bereikt wat hij wilde bereiken. Tocht in Olso btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |