Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Fok als broeinest van rechts-extremisme en ander gespuis expliciet genoemd, met een still op de POL-SC.
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.
Volkomen legaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.
Echter denk ik niet dat de wetgever het zo bedoeld heeft, daarom ook de betiteling "hoogst ongepast".quote:
Zout.quote:
quote:
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.quote:
Die kekke Milf van gisteravond?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.
Nuff said.
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Net als muzieksmaak.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |