Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Fok als broeinest van rechts-extremisme en ander gespuis expliciet genoemd, met een still op de POL-SC.
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn hier niet rechts-extremistisch. Gewone law-abiding citizens.
Volkomen legaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hoogst ongepast BTW-carrousel van vanmiddag herinneren, dus mischien niet rechts-extremistisch, maar law-abiding dekt de lading ook niet helemaal.
Echter denk ik niet dat de wetgever het zo bedoeld heeft, daarom ook de betiteling "hoogst ongepast".quote:
Zout.quote:
quote:
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.quote:
Die kekke Milf van gisteravond?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn ma vind zoete popcorn lekker.
Nuff said.
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Net als muzieksmaak.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nu ook al belangrijk hoe je je popcorn eet??![]()
![]()
PS Ik eet het nooit
Dan heb ik een probleem denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een van meetlatten waarlangs menswaardigheid wordt gemeten.
Welke?quote:
Ik heb eergister zunne hele zak pinda-M&M's op.quote:
Dat was Stifler toch niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus erik doet het met een appeltaart?
quote:
Wist niet eens dat die bestondenquote:
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.quote:
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?quote:
Ik vond hem briljant eigenlijk. Gibson in een revenge film, altijd goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken. Ja, was niet echt onder de indruk van die film aangezien ik er niet veel meer van kan herinneren.
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.quote:
Zo noemden ze Vermeend en Zalm toen die stas en minfin waren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, anders kun je net zo goed Smarties gaan eten (bestaan die trouwens nog)?
Roze koeken zijn voor bazen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roze koeken zijn me iets te klef, liever een chocolate chip cookie.
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaasquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heeft toch niet helemaal bereikt wat hij wilde bereiken. Tocht in Olso btw.
Je gaat toch naar de US binnenkort?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaas
Gechocolateerde hazelnoten, ook goed binnen te houden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Amandel zijn ook lekker. Maar verkopen ze hier niet net als die peanut butter m&m's, die verkopen ze hier ook niet helaas
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Gibson.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond hem briljant eigenlijk. Gibson in een revenge film, altijd goed.
Die heb ik nog nooit op..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan trouwens intens genieten van skittles.
Mwoah. Vind hem wel oke als acteur.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij Gibson.
Wel de rode proberen danquote:
Het was zelfs zo druk dat de politie de tocht gestopt heeft zag ik op het journaal..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heeft toch niet helemaal bereikt wat hij wilde bereiken. Tocht in Olso btw.
Dit zal hem denk ik weinig boeien. De wereldpers en aandacht voor zijn persoon zal veel belangrijker zijn. Zo'n narcist is het wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Marsepein is het beste wat er met suiker gemaakt kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Zitten jullie in het pro-marsepein kamp eigenlijk? Tot mijn verbazing zijn er mensen die daar van walgen.
Ik ben Zwitserland in deze kwestie.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Zitten jullie in het pro-marsepein kamp eigenlijk? Tot mijn verbazing zijn er mensen die daar van walgen.
Goed bezig B_Aquote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Marsepein is het beste wat er met suiker gemaakt kan worden.
Ik walg er idd vanquote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wat hij ervan vind is ook niet boeiend.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit zal hem denk ik weinig boeien. De wereldpers en aandacht voor zijn persoon zal veel belangrijker zijn. Zo'n narcist is het wel.
Heel goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij er op dat verteld werd dat ze (AIVD, NTCB) "radicale" anti-moslimposters (op nieuwssites, fora ed) al twee jaar in de gaten houden..
Pardon: ik vind het gewoon niet lekker..quote:
Goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Binnenkort maar weer eens zelf marsepein maken.
pro.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderenquote:
True. daarom is het ook goed dat de rechtsgang achter gesloten deuren plaatsvindt. Geen podium geven aan zo'n malloot.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat hij ervan vind is ook niet boeiend.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is ondertussen wel duidelijk wie er wel en geen smaak hebben hier.
Is dat veel werk, het zelf maken?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, want ze zijn allemaal pro ZOUTE popcorn, dus dat gaat niet op..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderen
Ik ben van X en hou ook van hartig, ... ik laat geen brokkelend oud kaasje of goedgerijpte salami aan mij voorbijgaan. Dat zit mijn liefde voor marsepein niet in de weg hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Generatie Y houdt alleen van zoet en weet andere stimulatie van de smaakpapillen niet te waarderen
quote:De Y-generatie is de opvolger van Generatie X en wordt over het algemeen gedefinieerd aan de hand van geboortejaren. Het is lastig een tijdsframe toe te kennen aan de Y-generatie, omdat hierover de meningen uiteen lopen. De Amerikaanse onderzoekers William Strauss en Neil Howe schrijven in hun boek Millennials Rising: The Next Great Generation de periode 1982-2001 toe aan de Y-generatie. In Nederland heeft detacheringbureau Accountemps onderzoek gedaan naar de Y-generatie en schrijft de groep geboren na 1980 toe aan de Y-generatie. De meningen zijn eensgezind over het begin van de Y-generatie, maar lopen uiteen als het gaat om het eindjaar van de Y-generatie. Mede omdat er nog te weinig bekend is over de opvolgende generatie van de Y-generatie. Deze opvolgende generatie begeeft zich nog niet op de arbeidsmarkt, waardoor kenmerken, competenties en waarden moeilijk te definiëren zijn.
Als je erover heen scrollt lijkt het net alsof ze de Hitlergroet doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Generatie Einstein is de titel van een boek [1] dat een nieuwe naam invoert voor de generatie die geboren is na 1985 en opgegroeid is in de digitale informatiemaatschappij. Deze generatie wordt ook wel generatie Y genoemd.
In tegenstelling tot de generatie voor hen, de zogenaamde Generatie X, zou de Generatie Einstein niet individualistisch maar collectivistisch zijn ingesteld. De generatie van na 1985 groeide op in de informatiemaatschappij en zou informatie verwerken op een manier die eerder zou lijken op het creatief en verondersteld multidisciplinair denken van Albert Einstein dan op het rationeel, logisch en lineair genoemde denken van Isaac Newton, beweren de schrijvers van het boek, de marketeers Jeroen Boschma en Inez Groen. Dit idee is omstreden en het is niet duidelijk wat Einstein ermee te maken heeft.[2][3] Er is inmiddels ook onderzocht hoe organisaties hun organisatie-inrichting en leiderschapsstijl kunnen aanpassen om de vernieuwingsimpuls van Generatie Einstein te stimuleren [4]
Ik hou alleen niet zo van bitter, en alleen van zuur in samenwerking met zoet.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoera, nog een X-erquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van X en hou ook van hartig, ... ik laat geen brokkelend oud kaasje of goedgerijpte salami aan mij voorbijgaan. Dat zit mijn liefde voor marsepein niet in de weg hoor.
Zullen we die beerput gesloten houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even op de elseviersite gekeken en cultureel marxisme is een term die ook daar als sinds 2008 gebezigd wordt. Immigratie is CM, klimaatverandering een CM samenzwering.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even op de elseviersite gekeken en cultureel marxisme is een term die ook daar als sinds 2008 gebezigd wordt. Immigratie is CM, klimaatverandering een CM samenzwering.
Gaat het nu alweer over Phil Collins?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een gelul, het lijkt me eerder andersom: generatie X collectiever en generatie Y individualistischer...quote:
Ik ook nietquote:
quote:
LeClerc?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Hier in Frankrijk is een hele grote bazensupermarkt.
Een soort Franse wal-mart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |