En wat is het verschil?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog wat Rienkjes. Met het fototoestel. Ik pak de camera nooit meer![]()
Dat is een onwijs leuke foto die doet denken aan de jongere versie van twee oude mannetjes die op een bankje zitten,al jarenlang bevriend zijn en elkaar altijd wat te vertellen hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:37 schreef McLaura het volgende:
Link naar vorige topic : 209
Een OP met een thema :
De gezusters, gebroeders en andere varianten
Das een HobbelMOTORquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:28 schreef Tan het volgende:
Sofie
Wat is Ko alweer groot!!
En Rienk oogt niet heel veel kleiner dan Elyas hoor, misschien naast elkaar wel. Grappig dat hij zo op een hobbelpaard zit, Elyas is daar niet voor te porren.
Grappig is dat ja... en dat terwijl ze niet uit dezelfde genen komen (stiefzusjes kind, mijn moeder en haar vader zijn getrouwd maar we hebben afzonderlijke ouders verder...)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Minke en haar neefje lijken best op elkaar![]()
...
Mijn vader en stiefpa hebben zelfs dezelfde voornaamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ik wilde ook al zeggen dat minke en neefje ook minke en broertje hadden kunnen zijn.
Blijkbaar heeft je moeder een bepaald type![]()
Nee, ontzettend goor (maakt je fruit heel bitter) maar het zag er wel lief uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mooi meisjeSannne, op die onderste foto lijkt het wel een pop!
En fruit met muisjes? Is dat een lekkere combi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DuchessX op 27-07-2011 22:25:02 ]#geen
rubbereend is met een kleine rquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (Rubbereend) een avondwandeling.
[ afbeelding ]
En dan wil je toch liever gedragen worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.
[ afbeelding ]
Ik zit naast de camera allemaal gekke bekken te trekkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie foto's van Puck trouwens, DML! Die blauw gestreepte outfit staat hem heel goed met die geweldige blauwe kijkers van hem. En wat ziet hij er vrolijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
uhh ongeveer een kwartier onafgebroken.... ineens vond ze het helemaal fantastisch!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe vaak is ze er wel niet af geweest BJ???
Leuk he, zo'n glijbaan!
Pretparken? Hoezo..... een glijbaan is net zo leuk
(tenminste voor zulke ukjes)
In Best, het heet dippiedoequote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dana ziet er trouwens ook niet heel erg ongelukkig uit in het park waar jullie zijn geweest...waar is dat?
dank jequote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef Mula het volgende:
Djmo, wat lijk je onzettend veel op je dochter op die eerste foto! En wat heb je een mooie jongens.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
Zo moet je 's ochtends Bumba kijken:
[ afbeelding ]
Foto 17 en 24 zijn ook erg mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een fotoshoot gedaan met Harry voor papa's verjaardag. Hier staan nog meer foto's maar deze gaat het worden in een lijstje voor papa
[ afbeelding ]
idd, op die enge blauwe laarzen naquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Sjeen het volgende:
Vakantiekindjes
Zelf in de regen is het een plaatje
[ afbeelding ]
was een kadootje... en ze zijn perfect om in plassen te stampen. Isa deelt je mening overigensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, op die enge blauwe laarzen na
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Sjeen het volgende:
Lente blijft een echt Knofje ook, wat een snoepje!
De bodem van dat badje was vroeger blauw, volgens mij is het bewust geel gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw die dierengeluidenfoto's
En wat heeft dat zwembad een piskleur zeg
Ik wind Wolf veel op je lijken, maar weet niet hoe zn paps eruit ziet!
(op het feit dat het langharig tuig na iszijn de beste exemplaren)
Uhhhh maanden geleden heeft mijn vriend hier wel eens foto's neergezet?? Maar toen was ze nog helemaal krul-loosquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Oona, ze heeft iets bekends....ik weet niet hoe ik het moet plaatsen, maar op een of andere manier komt ze me bekend voor....!
+1 Wij maken hele mooie kindertjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat maken fok!ers toch mooie kinderen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door becky27 op 10-08-2011 16:30:40 ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat een byzondere tekeningen op die caravandeur
Haha, ik zie het nu pas. Vast van 1 van die schattige puberkinderen die daar achter de bar werken of lege glazen prikken op het veld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat een byzondere tekeningen op die caravandeur
weet ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu pas. Vast van 1 van die schattige puberkinderen die daar achter de bar werken of lege glazen prikken op het veld.
Maar het gaat om Ko hoor.
je mag d'r best een dagje lenen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ooohhh ik moet ook nog een Tess, Ivan, Lente en Puck!
De rest is ook allemaal prachtig maar anders worden het er zoveel
[ Bericht 11% gewijzigd door Vicky op 11-08-2011 13:54:22 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Fons heeft erop gezeten en zij stond niet meteen te springen, maar de dag nadien heeft ze er toch ook eens op gezeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ah Elin en Elodie hebben t zelfde kapsel
was ze niet bang voor de ezel?
gekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
je bent fan van t setje he
(ps mignonne heeft een bijpassende kleur spijkerbroek, misschien dat lietje m niet meer past binnenkort)
en idem voor de oogjes
ik blijf isabeau toch een vergelijkbaar miniversietje van Elin vinden hoor
Oh precies dat inderdaad!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die blik van adoratie van Lena op die onderste foto
Jawohl, ik ben een tevreden lurkerquote:
oh dat waren we zeker, op weg naar centerparcsquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Lijnloos het volgende:
Op utrecht cs rond kwart over 6 op maandag, stoptrein richting zwolle
wheheh, 2.07 idd..maargoed nu is t duidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Lijnloos het volgende:
Nou vooral de wagen, zag jullie op het moment van instappen (al hijsend en sjorrend) en toen een glimps van Elin... Toen begon het kwartje te rollen maar kon jou niet zien... Je vent wel en die herken ik dus nu van de foto's... Hij is echt enorm... Deels de reden dat ik niet aan de bijhorende vrouw ging vragen of zij Kleurdoos was
Sorbootje ik vind het wel heel leuke foto's hoor!
Gekocht bij Lindex toen we in Zweden waren, vond hem zo schattig dat ik m niet kon laten hangen, ook als ie ie eigenlijk te groot..maar t was de laatstequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Sorbootje het volgende:
Bla wat een mooie foto's en wat een leuk jasje!
Dit was meneer op zondag opweg naar de dierentuin
En dit was een half uur geleden. Beetje blauw, bult is helemaal weg
[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 23-08-2011 21:22:31 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |