En wat is het verschil?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog wat Rienkjes. Met het fototoestel. Ik pak de camera nooit meer![]()
Dat is een onwijs leuke foto die doet denken aan de jongere versie van twee oude mannetjes die op een bankje zitten,al jarenlang bevriend zijn en elkaar altijd wat te vertellen hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:37 schreef McLaura het volgende:
Link naar vorige topic : 209
Een OP met een thema :
De gezusters, gebroeders en andere varianten
Das een HobbelMOTORquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:28 schreef Tan het volgende:
Sofie
Wat is Ko alweer groot!!
En Rienk oogt niet heel veel kleiner dan Elyas hoor, misschien naast elkaar wel. Grappig dat hij zo op een hobbelpaard zit, Elyas is daar niet voor te porren.
Grappig is dat ja... en dat terwijl ze niet uit dezelfde genen komen (stiefzusjes kind, mijn moeder en haar vader zijn getrouwd maar we hebben afzonderlijke ouders verder...)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Minke en haar neefje lijken best op elkaar![]()
...
Mijn vader en stiefpa hebben zelfs dezelfde voornaamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ik wilde ook al zeggen dat minke en neefje ook minke en broertje hadden kunnen zijn.
Blijkbaar heeft je moeder een bepaald type![]()
Nee, ontzettend goor (maakt je fruit heel bitter) maar het zag er wel lief uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mooi meisjeSannne, op die onderste foto lijkt het wel een pop!
En fruit met muisjes? Is dat een lekkere combi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DuchessX op 27-07-2011 22:25:02 ]#geen
rubbereend is met een kleine rquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (Rubbereend) een avondwandeling.
[ afbeelding ]
En dan wil je toch liever gedragen worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.
[ afbeelding ]
Ik zit naast de camera allemaal gekke bekken te trekkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie foto's van Puck trouwens, DML! Die blauw gestreepte outfit staat hem heel goed met die geweldige blauwe kijkers van hem. En wat ziet hij er vrolijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
uhh ongeveer een kwartier onafgebroken.... ineens vond ze het helemaal fantastisch!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe vaak is ze er wel niet af geweest BJ???
Leuk he, zo'n glijbaan!
Pretparken? Hoezo..... een glijbaan is net zo leuk
(tenminste voor zulke ukjes)
In Best, het heet dippiedoequote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dana ziet er trouwens ook niet heel erg ongelukkig uit in het park waar jullie zijn geweest...waar is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |