quote:dit zal voor latijd bekend staan als het koeienvlaai-incident
Ik maakte deze foto en toen moest ik heel erg hard rennen om te voorkomen dat Harry ook in een koeienvlaai stond (of erger nog zou vallen)!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef Ssserpente het volgende:
Die poep!Lente zou volledig over de zeik gaan. Dat doet ze al als ze met d'r schoenen in de vogelpoep heeft gestaan. Laatst had ik 'r even op d'r blote voeten tussen de kippen gezet. Brullen!
Een vieze vinger of hand is ook een hele goede reden om het op een krijsen te zetten.
Dank jequote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk om een foto van je te zien, Draadjes! Wat een mooi stel zijn jullie samen.
Mijn nichtje is helemaal te gekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat een leuk nichtje is dat, zeg! En wat is ze lief voor Saar.
Zo te zien heeft Saar ongeveer hetzelfde haar als Lena. Die begint nu midden bovenop een soort kuifje te krijgen.Ik ben benieuwd hoe zich dat bij Saar gaat ontwikkelen. Zie je al nieuwe haartjes komen?
Dat ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, wickie, maar op die bovenste foto zie ik voor het eerst hoeveel ze op R. lijkt.
Wat zij zegt!!! Dat is er eentje die gewoon op een canvas moet!quote:
Je hebt een medestander!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet vaker mijn portretlens pakken. Je kunt er zulke fijne plaatjes mee maken.
Grappig dat je het zegt, Sorbo, want dat vind ik zelf ook. En ik zie steeds vaker mezelf in hem terug. Ik lijk echter nog steeds de enige te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ik was hier wel wat ouder.
Ik mauw het maar niet eens tegen schaap, want hier is het heel definitief dat we het niet doen (over 5 maanden word ik 43, niet meer doen dus!), maar bij zo'n foto voel ik dan wel even een steekje, hoor. Zo schattig, zo lief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Miss, ik zit net tegen Nils te mauwen dat ik eigenlijk toch wel best af en toe heel graag een tweede zou willen nav die foto!
Sterker nog, ik moest ineens een beetje huilen bij de gedachte dat we besloten hebben om het maar bij één te houden. Mss roep ik dat wel heel hard en stoer, maar doe ik dat vooral om mezelf te overtuigen.
Opgelost! Slotje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Dat steekje herken ik maar al te goed idd.
Maar we zijn er ineens uit!Nils stemt in met een tweede als ik met m wil trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |