Reilain, ik vind die onderste foto zo drollig. Dat broekje, dat buikje, die beentjes. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben met de kinderen nog nooit wezen zwemmen.

J-net, wat is 'ie mooi! Die wenkbrauwen zijn geweldig. Ik heb geloof ik niet eerder zulke wenkbrauwen bij een baby gezien. Nou ja, bij Stef misschien! Die had en heeft ook zulke prachtige exemplaren.
Bar, leuke foto's! Simmu, ik vind je kinderen prachtige snoetjes hebben.
Spewey, die foto is te schattig! Hoezo kijkt ze normaliter niet zo schattig? Is ze een boefje?
Je hebt een belachelijk mooi kind, Kleurdoos. En ik verdenk je ervan dat je d'r lippen bijstift. Die kunnen nooit van zichzelf zo mooi diep van kleur zijn!
BM, wat zijn je spruiten groot! Jammer dat je hier niet actiever meepost, want ik ben zo benieuwd hoe ze zijn samen. Het ziet er altijd zo idyllisch uit bij jullie.
mignonne, je oudste ziet eruit alsof ze met haar buurjongetje de buurt op stelten zet.

Je jongste blijft een dotje. Ik vind d'r geweldig. Ze ziet er vrijwel altijd uit alsof ze binnenpret heeft.
Evi is volgens mij altijd net zo blij als Evie, of niet, Duchess? En lief, die staartjes.
Isabeau ziet er daarentegen steeds serieuzer uit op foto's! Serieuze aangelegenheid, drinken met een rietje! En de outfit met het rode jasje en blauwe rokje vind ik geweldig!
Wauw Spuug, wat een gave foto's! Die op één na laatste is erg grappig.
Ik wacht er al heel lang op om deze foto's te plaatsen van mijn spruiten samen aan tafel. Het is zo geweldig. Als we zo zitten dan overvalt me het gevoel heel sterk dat het goed zo is, dat we compleet zijn en dat ik me niet meer kan wensen.
![eten1.jpg]()
![eten2.jpg]()
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.