je mag d'r best een dagje lenen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ooohhh ik moet ook nog een Tess, Ivan, Lente en Puck!
De rest is ook allemaal prachtig maar anders worden het er zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Vicky op 11-08-2011 13:54:22 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Fons heeft erop gezeten en zij stond niet meteen te springen, maar de dag nadien heeft ze er toch ook eens op gezeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ah Elin en Elodie hebben t zelfde kapsel
was ze niet bang voor de ezel?
gekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
je bent fan van t setje he
(ps mignonne heeft een bijpassende kleur spijkerbroek, misschien dat lietje m niet meer past binnenkort)
en idem voor de oogjes
ik blijf isabeau toch een vergelijkbaar miniversietje van Elin vinden hoor
Oh precies dat inderdaad!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die blik van adoratie van Lena op die onderste foto
Jawohl, ik ben een tevreden lurkerquote:
oh dat waren we zeker, op weg naar centerparcsquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Lijnloos het volgende:
Op utrecht cs rond kwart over 6 op maandag, stoptrein richting zwolle
wheheh, 2.07 idd..maargoed nu is t duidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Lijnloos het volgende:
Nou vooral de wagen, zag jullie op het moment van instappen (al hijsend en sjorrend) en toen een glimps van Elin... Toen begon het kwartje te rollen maar kon jou niet zien... Je vent wel en die herken ik dus nu van de foto's... Hij is echt enorm... Deels de reden dat ik niet aan de bijhorende vrouw ging vragen of zij Kleurdoos was
Sorbootje ik vind het wel heel leuke foto's hoor!
Gekocht bij Lindex toen we in Zweden waren, vond hem zo schattig dat ik m niet kon laten hangen, ook als ie ie eigenlijk te groot..maar t was de laatstequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Sorbootje het volgende:
Bla wat een mooie foto's en wat een leuk jasje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was meneer op zondag opweg naar de dierentuin
En dit was een half uur geleden. Beetje blauw, bult is helemaal weg
[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 23-08-2011 21:22:31 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |