In Best, het heet dippiedoequote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dana ziet er trouwens ook niet heel erg ongelukkig uit in het park waar jullie zijn geweest...waar is dat?
dank jequote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef Mula het volgende:
Djmo, wat lijk je onzettend veel op je dochter op die eerste foto! En wat heb je een mooie jongens.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
Zo moet je 's ochtends Bumba kijken:
[ afbeelding ]
Foto 17 en 24 zijn ook erg mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een fotoshoot gedaan met Harry voor papa's verjaardag. Hier staan nog meer foto's maar deze gaat het worden in een lijstje voor papa
[ afbeelding ]
idd, op die enge blauwe laarzen naquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Sjeen het volgende:
Vakantiekindjes
Zelf in de regen is het een plaatje
[ afbeelding ]
was een kadootje... en ze zijn perfect om in plassen te stampen. Isa deelt je mening overigensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, op die enge blauwe laarzen na
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Sjeen het volgende:
Lente blijft een echt Knofje ook, wat een snoepje!
De bodem van dat badje was vroeger blauw, volgens mij is het bewust geel gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw die dierengeluidenfoto's
En wat heeft dat zwembad een piskleur zeg
Ik wind Wolf veel op je lijken, maar weet niet hoe zn paps eruit ziet!
(op het feit dat het langharig tuig na iszijn de beste exemplaren)
Uhhhh maanden geleden heeft mijn vriend hier wel eens foto's neergezet?? Maar toen was ze nog helemaal krul-loosquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Oona, ze heeft iets bekends....ik weet niet hoe ik het moet plaatsen, maar op een of andere manier komt ze me bekend voor....!
+1 Wij maken hele mooie kindertjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat maken fok!ers toch mooie kinderen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door becky27 op 10-08-2011 16:30:40 ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat een byzondere tekeningen op die caravandeur
Haha, ik zie het nu pas. Vast van 1 van die schattige puberkinderen die daar achter de bar werken of lege glazen prikken op het veld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wat een byzondere tekeningen op die caravandeur
weet ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu pas. Vast van 1 van die schattige puberkinderen die daar achter de bar werken of lege glazen prikken op het veld.
Maar het gaat om Ko hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |