Dit inderdaad. Waarom wil Rtl 4 de concurrentie met de Avondetappe aangaan? Kansloos bij voorbaat. Vorig jaar was het ideaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker.
Tour du Jour 20:30
Avondetappe 23:00 met mart
zo hoort het.
True, eigenlijk mag ik mart ook niet missen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker.
Tour du Jour 20:30
Avondetappe 23:00 met mart
zo hoort het.
En ik heb geen zin om de herhaling terug te kijken vaakquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
True, eigenlijk mag ik mart ook niet missen...
Idemquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb gelukkig vakantie. Dus neem ér een op en kijk de ander
Tour is dan wel afgelopen. Tour duurt tot 22 juliquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef borisz het volgende:
Programma is van 2 juli t/m 25 juli. Tour is dan nog niet afgelopen, maar ze gaan dan over naar de Spelen.
bovendien gaat RTL niet het duurste time slot daarvoor inruimenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Veerboot het volgende:
Had het zelf liever ook om 20.30 uur gezien, maar snap het wel volkomen met het oog op de kijkcijfers. Je hebt nu iedere avond om 22.30 met VI Oranje veel kijkers, als je dan op dezelfde tijd blijft zitten, schuiven er een hoop mee door naar Tour du Jour. Ga je nu ineens naar 20.30 uur, dan verlies je gegarandeerd de nodige kijkers. En als je straks met De Spelen dan bijvoorbeeld weer wel om 22.30 uur gaat zitten, wordt het helemaal onduidelijk voor de gemiddelde kijker.
quote:Er is begonnen met de opbouw van het decor van wielerprogramma Tour du Jour. Maandagmorgen vroeg, om 7.00 uur, werden de eerste voorbereidingen getroffen om het Wilhelminaplein in Naaldwijk om te toveren tot televisiedecor.
Op 2 juli moeten de werkzaamheden zijn voltooid. Dan is namelijk de eerste uitzending van het televisieprogramma van onder meer Wilfred Genee. De uitzendingen duren tot 25 juli en zijn dagelijks vanaf 22.30 uur te zien op RTL 4.
Yohan Gené doet in elk geval weer meequote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zit er nog meer vast bij eigenlijk? Danny weer?
quote:Na het EK barst meteen de tourstrijd los op tv
26-06-12 21:26 uur - Bron: ANP
De strijd tussen Studio Voetbal en VI Oranje is nog niet beslist, maar NOS en RTL maken zich alweer op voor een nieuwe kijkcijfermeting. De komende weken staan Nederland 1 en RTL 4 in het teken van de Tour de France.
Mart Smeets is vanaf zaterdag 3 weken lang het gezicht van NOS Studio Sportzomer - De Avondetappe. In zijn wielertalkshow, live vanaf verschillende locaties in Frankrijk, ontvangt Smeets elke avond bekende gasten met wie hij de koers van die dag bespreekt.
Tafelgenoten
Op de gastenlijst in Frankrijk staan onder anderen Niki Terpstra, Annemiek van Vleuten, Dries van Agt, Marianne Vos, Herman Wijffels, Abdelkader Benali, Bram Moszkowicz en Eva Jinek. Vaste tafelgenoten zijn Bert Wagendorp, Thijs Zonneveld en Edwin Winkels. Michael Boogerd is bij de NOS de huisanalist tijdens de ronde van Frankrijk.
Wilfred Genee schakelt vanaf maandag over van voetbal op wielrennen, met het dagelijkse praatprogramma De Zomer van 4: Tour du Jour. Genee presenteert zijn tourprogramma elke avond live vanaf het Wilhelminaplein in Naaldwijk. Zijn twee vaste gasten zijn ervaringsdeskundigen Gert Jakobs en Danny Nelissen. Verder schuiven onder anderen Erik Hulzebosch, Daniëlle Oerlemans, Leontien van Moorsel, Tijl Beckand, Erben Wennemars en Johan Derksen aan. 'Jakhals' Erik Dijkstra doet vanuit Frankrijk verslag van de Tour en alles daar omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |