Dat zou briljant wezenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Als je nou in een Rollercoaster Tycoon-film zou zitten, werd het al anders.
Hm. Misschien moest ik even patent leggen op het idee.quote:
Ik luister al naar Social Distortion op het moment.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Tijd voor kwaliteitsmuziek zo op de zondagochtend
[ afbeelding ]
Uhm usenet staat er vol mee?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Omdat 3D films niet te downloaden zijn en ze daarmee mensen proberen over te halen om films toch gewoon in de bios te gaan kijken.
Ik heb alleen Avatar in 3D gezien, maar die film heb ik de laatste 30 minuten zonder bril gekeken omdat ik barstende hoofdpijn kreeg.
en fucked up dat ik de dag had volgepland met wat anders doordat golfen in den bosch niet door ging en dus automatisch hier in amersfoort ging sporten 's middagsquote:Op zondag 24 juli 2011 11:17 schreef Frankii het volgende:
Damn wat heb ik goed geslapen, props voor mezelf dat ik met een gigantisch slaaptekort toch nog even kom opdagen.
Nouuu zeker!quote:Op zondag 24 juli 2011 11:17 schreef Frankii het volgende:
Damn wat heb ik goed geslapen, props voor mezelf dat ik met een gigantisch slaaptekort toch nog even kom opdagen.
Voor iets nuttigs. Neem ik aan. Anders is het behoorlijke zelfkastijding.quote:
Hippe schoentjes?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor iets nuttigs. Neem ik aan. Anders is het behoorlijke zelfkastijding.
En dude, wat heb je hippe schoentjes.
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hippe schoentjes?
En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Voor het eerst sinds we elkaar kennen moet je een keertje moven, niet mauwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hippe schoentjes?
En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Ja, de schoenen die je gister aanhad. OMGquote:
Tof! Wat houdt het in?quote:En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Ja maar wie heeft er een 3D tv om ze ook daadwerkelijk in 3D te kunnen kijken?quote:
Elkaars nagels lakken en tupperware-bakjes vergelijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En meidenmiddag klinkt heel suf.![]()
Het is een chickfest!
Oh klinkt wel geinig. En ik heb ook een Vans-fetisj.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit heeft alleen maar vans! (zo'n 5 paar)
En vanmiddag komen mijn vriendinnetje om mijn verjaardag te vieren (ik was in januari jarig)
Ik maak er een soort van high-tea van, en er is een mini-dresscode:
Trek kleding aan die je:
* gekocht heb omdat het zoo ontzettend gaaf stond maar je eigenlijk nog geen gelegenheid hebt gehad om het aan te doen
* iets wat je aangeschaft hebt voor een feest/bruiloft/date maar wat daarna helaas in de kast is blijven hangen.
* iets wat zo mooi staat maar waar je niet in kan bewegen/op lopen (jaa ik heb zulke pumps! en helaas ook jurkjes)
* iets wat je gewoon echt te gek staat maar wat je niet zomaar dagelijks draagt (denk satc!)
Vergeten dat er wat te doen is, dat is nou echt de ware CutScene mentaliteit Basquote:
Ik heb 1 paar hele gave witte vans, maar als ik die aan hebt lacht Cliffy mij uit omdat mijn voeten volgens hem dan even breed als lang zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh klinkt wel geinig. En ik heb ook een Vans-fetisj..
bij mij zat hij mis met de omtrek :-Pquote:
Ik ben onderweg...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit heeft alleen maar vans! (zo'n 5 paar)
En vanmiddag komen mijn vriendinnetje om mijn verjaardag te vieren (ik was in januari jarig)
Ik maak er een soort van high-tea van, en er is een mini-dresscode:
Trek kleding aan die je:
* gekocht heb omdat het zoo ontzettend gaaf stond maar je eigenlijk nog geen gelegenheid hebt gehad om het aan te doen
* iets wat je aangeschaft hebt voor een feest/bruiloft/date maar wat daarna helaas in de kast is blijven hangen.
* iets wat zo mooi staat maar waar je niet in kan bewegen/op lopen (jaa ik heb zulke pumps! en helaas ook jurkjes)
* iets wat je gewoon echt te gek staat maar wat je niet zomaar dagelijks draagt (denk satc!)
Gluurbuurquote:
quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op zondag 24 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar wie heeft er een 3D tv om ze ook daadwerkelijk in 3D te kunnen kijken?
Heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar hele gave witte vans, maar als ik die aan hebt lacht Cliffy mij uit omdat mijn voeten volgens hem dan even breed als lang zijn.
Heb ik nu aanquote:
dat dusquote:
Die zijn zooooooooo cute!!!quote:
quote:Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten
Natuurlijk! Ieder zijn ding, ik heb het nooit iets gevondenquote:
Ik weet van niets, Kuukske heeft het in de wiki gezet!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:35 schreef Mday het volgende:
* Mday rekt uit en gaapt
...whoa ik heb wat gemist.
[..]pheeeenoooooooooooooooo...! you sonnabitsj!
@ lot
Als je nu foto's stuurt van je ladiesmiddag, dan kan ik nog wel een poging wagen hoor. oh en je hebt puppyoogjes gemist?
Tussen jou en mij wel hè??quote:Op zondag 24 juli 2011 12:44 schreef Mday het volgende:
maar JIJ hebt de suggesties gemaakt van pc-gaming erbij gezet en mijn hobby/werk een aanfluiting gemaakt!
het komt noooit meer goed tussen ons
Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het regent
Voordat ik bij jou ben ben ik zeiknat man
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 juli 2011 12:44 schreef Mday het volgende:
maar JIJ hebt de suggesties gemaakt van pc-gaming erbij gezet en mijn hobby/werk een aanfluiting gemaakt!
het komt noooit meer goed tussen ons
i know i know i know kutweerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengen
errhhermquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Anders brengt hij die voor hij morgen naar werk gaat? Optie?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had het de afgelopen 5 maanden ook elke andere dag kunnen komen brengen
sterf. ik bel blizz op en zeg dat ik jou benquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik D3 voor mezelf. MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zou Justin raken. Met de popcornpan.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed, popcorn scoren en dan Justin Timberlake kijken.
Bad Teacher? Echt een flutfilmquote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Goed, popcorn scoren en dan Justin Timberlake kijken.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef koei het volgende:
Nee joh! Bad Teacher is geen goede film, maar als je er zonder verwachtingen in gaat is hij best vermakelijk! Alleen is Justin Timberlake niet leuk in de film.
Even wat aanpassingenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Justin is waardeloos in die film. Verder wel een aardige no brainer
of een M D.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Mjaaa.. Justin is an sich ook niet echt aantrekkelijk nee. Doe mij maar een Jake G. of een Jason S.
Dan had 'ie moeten blijven tot eind juli/begin augustus man.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Cliffy het volgende:
Je had best even mogen blijven wachten totdat het droog was hoor
Michael Douglas?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan had 'ie moeten blijven tot eind juli/begin augustus man.
[..]
Michael Douglas?. Mnah.
No probquote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je had best even mogen blijven wachten totdat het droog was hoor
De trailers zijn slechter dan de film zelf. Puur op basis van de trailer leek het me een kutfilm die ik over wilde slaan, maar de film kreeg best redelijke recensies en dus ben ik toch maar gaan kijken, en die recensies kloppen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Bad teacher lijkt me echt een waardeloze film .. Zelfs de trailers zijn
Kuuks grrrr!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Mnah. Het valt wel mééé.
Anyway, er was dus voor de film een reclame voor Zelda Ocarina Time-toestand. En ik moest aan je denken Shar. Sorry.
Je naam is ook gewoon een acronym voor 'Me Zelda'quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kuuks grrrr!
Nouja als ik ooit nog een nieuw account nodig heb zal ik hem wel Dezelda noemen
VERREK INDERDAAD!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je naam is ook gewoon een acronym voor 'Me Zelda'
Het is geen acronym Kuuks!quote:
Kom nog maar een keertje gamen dan.. BOOMSHAKALAKAquote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
No probIk was al zeiknat en moet nog aardig wat werk verschepen vandaag
Vandaar de haast
Vettel word toch wereldkampioen..quote:
'You Link?'quote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kom nog maar een keertje gamen dan.. BOOMSHAKALAKA
[..]
Vettel word toch wereldkampioen..
[..]
'You Link?'
Holy shit jaquote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Ik heb het hele seizoen al bijna gemistquote:
Rond welke leeftijd en man/vrouw?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:35 schreef koei het volgende:
Hebben er nog mensen ideeen voor verjaardagscadeautjes van rond de 15 euro?
Voor een vrouw die 27 wordt (lees: mezelf)quote:
Vraag het aan Pheno, pc gamingquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Wessiej het volgende:
Bitches,
Sta op het punt om een laptop te kopen, voor studie + uiteraard wat gaming. Dacht aan deze:
http://www.alternate.nl/h(...)tebooks&l2=Alternate
Zeer goede keuze bon?
ziet er heel goed uit. alleen twijfel ik over de vidkaart hoewel het geheugen ervan zijn mannetje staat. ik zeg doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Wessiej het volgende:
Bitches,
Sta op het punt om een laptop te kopen, voor studie + uiteraard wat gaming. Dacht aan deze:
http://www.alternate.nl/h(...)tebooks&l2=Alternate
Zeer goede keuze bon?
Daar zat ik ook nog mee, maar ik heb uiteraard altijd nog mijn desktop. Neem aan dat ik met die videokaart + dat geheugen alsnog genoeg kan?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:04 schreef Mday het volgende:
[..]
ziet er heel goed uit. alleen twijfel ik over de vidkaart hoewel het geheugen ervan zijn mannetje staat. ik zeg doen.
Nja ben niet zo'n Griek fanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Frankii het volgende:
Ik twijfel nog tussen pizza shoarma of een pita gyros bij de griek. (Zo'n goeie dikke pita)
ja en als het 1024mb vidgeheugen had dan zou ie iets minder goed om kunnen gaan met de hoge reso. ik hoop dat die 2GB wel dedicated is thoughquote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog mee, maar ik heb uiteraard altijd nog mijn desktop. Neem aan dat ik met die videokaart + dat geheugen alsnog genoeg kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |