Dat zou briljant wezenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Als je nou in een Rollercoaster Tycoon-film zou zitten, werd het al anders.
Hm. Misschien moest ik even patent leggen op het idee.quote:
Ik luister al naar Social Distortion op het moment.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Tijd voor kwaliteitsmuziek zo op de zondagochtend
[ afbeelding ]
Uhm usenet staat er vol mee?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Omdat 3D films niet te downloaden zijn en ze daarmee mensen proberen over te halen om films toch gewoon in de bios te gaan kijken.
Ik heb alleen Avatar in 3D gezien, maar die film heb ik de laatste 30 minuten zonder bril gekeken omdat ik barstende hoofdpijn kreeg.
en fucked up dat ik de dag had volgepland met wat anders doordat golfen in den bosch niet door ging en dus automatisch hier in amersfoort ging sporten 's middagsquote:Op zondag 24 juli 2011 11:17 schreef Frankii het volgende:
Damn wat heb ik goed geslapen, props voor mezelf dat ik met een gigantisch slaaptekort toch nog even kom opdagen.
Nouuu zeker!quote:Op zondag 24 juli 2011 11:17 schreef Frankii het volgende:
Damn wat heb ik goed geslapen, props voor mezelf dat ik met een gigantisch slaaptekort toch nog even kom opdagen.
Voor iets nuttigs. Neem ik aan. Anders is het behoorlijke zelfkastijding.quote:
Hippe schoentjes?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor iets nuttigs. Neem ik aan. Anders is het behoorlijke zelfkastijding.
En dude, wat heb je hippe schoentjes.
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hippe schoentjes?
En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Voor het eerst sinds we elkaar kennen moet je een keertje moven, niet mauwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hippe schoentjes?
En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Ja, de schoenen die je gister aanhad. OMGquote:
Tof! Wat houdt het in?quote:En ik moet eruit want mijn vriendin gaat een meidenmiddag (zonder koppelstreepje!) houden dus dan mag ik opsauzen
Ja maar wie heeft er een 3D tv om ze ook daadwerkelijk in 3D te kunnen kijken?quote:
Elkaars nagels lakken en tupperware-bakjes vergelijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En meidenmiddag klinkt heel suf.![]()
Het is een chickfest!
Oh klinkt wel geinig. En ik heb ook een Vans-fetisj.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit heeft alleen maar vans! (zo'n 5 paar)
En vanmiddag komen mijn vriendinnetje om mijn verjaardag te vieren (ik was in januari jarig)
Ik maak er een soort van high-tea van, en er is een mini-dresscode:
Trek kleding aan die je:
* gekocht heb omdat het zoo ontzettend gaaf stond maar je eigenlijk nog geen gelegenheid hebt gehad om het aan te doen
* iets wat je aangeschaft hebt voor een feest/bruiloft/date maar wat daarna helaas in de kast is blijven hangen.
* iets wat zo mooi staat maar waar je niet in kan bewegen/op lopen (jaa ik heb zulke pumps! en helaas ook jurkjes)
* iets wat je gewoon echt te gek staat maar wat je niet zomaar dagelijks draagt (denk satc!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |